het sarcasme was niet goed overgekomen zo te zienquote:Op maandag 25 september 2006 13:28 schreef ScottishAsshole het volgende:
[..]
ja joepie, het lange wachten is voorbij
Jij maakt verder niks mee in je leven?
ik denk dat je dit bedoeld anders wordt het wel heel ergquote:Op maandag 25 september 2006 13:30 schreef Spekkiemonster het volgende:
ook richting utrecht wordt de weg bezet door antiterreureenheden
www.nu.nl
Denk het ook ja. Dan sturen ze gelijk elite anti-terreur eendheden heenquote:Op maandag 25 september 2006 13:31 schreef IHVK het volgende:
Wedden dat iemand twee mannen met baarden in een auto heeft gezien en meteen de politie heeft gebeld?
WAT ?quote:Op maandag 25 september 2006 13:30 schreef Spekkiemonster het volgende:
ook richting utrecht wordt de weg bezet door terreureenheden
www.nu.nl
Nee, van het zinnetje:" top eindelijk actie" droop het niet af..quote:Op maandag 25 september 2006 13:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
het sarcasme was niet goed overgekomen zo te zien![]()
Ik had alleen maar een deja-vu hoor.quote:Op maandag 25 september 2006 13:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Denk het ook ja. Dan sturen ze gelijk elite anti-terreur eendheden heen![]()
Zaltbommel valt volgens mij onder Gelderland zuid.quote:Op maandag 25 september 2006 13:25 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand een idee wat de regio voor die lui zijn op P2000??
Extraaaa benzineeeequote:Op maandag 25 september 2006 13:34 schreef -skippybal- het volgende:
Terroristen kunnen wel goed oefenen voor een aanlag daaro. Gewoon flink a2-racer doen en je bent al die politie veels te snel af en weet precies waar je kan tanken....
quote:Op maandag 25 september 2006 13:35 schreef Razor21 het volgende:
Terreur-eenheid Vind Postpakketje langs A2![]()
en misschien staan ze dan wel nummer 1 in de server rankingsquote:Op maandag 25 september 2006 13:36 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik hoop dat de CT van de Terrorists wint. Dan galmt er heel hard: GODLIKE over de A2.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |