Ik ben bang van wel, al hoop ik dat Melica er uit moet vanavond. Ze is mij te slijmerig bezig de afgelopen week.quote:Op maandag 25 september 2006 12:56 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk voor Jeroen(reactie op TT)
Vind ik ook, maar de polls wijzen helaas overduidelijk uit dat Jeroen ws. weg moet gaanquote:Op maandag 25 september 2006 13:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel, al hoop ik dat Melica er uit moet vanavond. Ze is mij te slijmerig bezig de afgelopen week.
Milica is behoorlijk blond maar vergeleken met Jeroen nog een raketgeleerdequote:Op maandag 25 september 2006 13:07 schreef T-lex het volgende:
Jeroen mag van mij wel weg.....Milica moet nog ff blijven.
En dan nog wat meer drank erin!Ze was wel leuk gisteren...
![]()
heb jij de oproep van day gezien?? staat in de vorige COSquote:Op maandag 25 september 2006 13:10 schreef n1ek het volgende:
Die Rik gooit altijd met een hoop humor wel de waarheid boven tafel. Veel van wat hij zegt slaat ergens opafgelopen nacht weer rot gelachen
Je kunt het ze toch niet kwalijk nemen dat ze nog liggen te maffen, BB heeft immer geen wekker gezet voor ze.quote:Op maandag 25 september 2006 13:01 schreef Verida het volgende:
volgens milica is het een uurtje of 10, half 11.
Het is goddomme 1 uur en de halve bubs ligt nog te meuren. degene die op zijn lopen te klagen dat ze zo rot geslapen hebben en Janine is weer zoooooo trots dat zij als eerste op was en het brood is gaan maken, Janine is ook net een uurtje op.
helpt toch nietquote:Op maandag 25 september 2006 13:13 schreef BONG4002 het volgende:
En daar kraait dan eindelijk de haan
Wel als BB straks omroept dat de batterijen moeten worden gewisseld, dan staan ze zo naast hun bedquote:
ja ik wil best wat typen maar dat wordt zon lang verhaal, ik denk dat anderen er beter in zijnquote:Op maandag 25 september 2006 13:11 schreef Verida het volgende:
[..]
heb jij de oproep van day gezien?? staat in de vorige COS
alle beetjes helpen denk ik, doe je toch een stukje,quote:Op maandag 25 september 2006 13:14 schreef n1ek het volgende:
[..]
ja ik wil best wat typen maar dat wordt zon lang verhaal, ik denk dat anderen er beter in zijn
quote:Op maandag 25 september 2006 13:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Melica: "Als er muziek is word je wel fijner wakker..."
Nog even geduld meid, morgen hoop ik dat je lekker wakker kan worden met muziek.
Maar dan wel thuis.
thanxquote:Op maandag 25 september 2006 13:19 schreef BONG4002 het volgende:
Kijk, nu de batterijen-melding en ze gaan eruit
Houd BB zich zo strikt aan de tijden? Ik heb dat eigenlijk nooit zo gevolgd. Het is geloof ik wel dat ze langer mogen blijven zitten.quote:Op maandag 25 september 2006 13:21 schreef n1ek het volgende:
ze zullen wel weer raar staan te kijken als de tuin al over 1,5 uur open gaat
jawel de gong gaat optijd;maar ze doen er wel lang over om naar binnen te gaanquote:Op maandag 25 september 2006 13:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Houd BB zich zo strikt aan de tijden? Ik heb dat eigenlijk nooit zo gevolgd. Het is geloof ik wel dat ze langer mogen blijven zitten.
Weer zo'n lekkere valse blik.quote:
Eej je bent er weer.quote:Op maandag 25 september 2006 13:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weer zo'n lekkere valse blik.
Hopelijk laten ze de afgelopen nacht goed zien op tv. Komende week Marlies exit
Zo kun je t ook zien.quote:Op maandag 25 september 2006 13:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik was er al hoor. Jij bent er weer
Ik lees in je streamverslag niet terug wat ze deze nacht dan zou hebben gedaan dat ze exit moet volgens jou ?quote:Op maandag 25 september 2006 13:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze stookt iedereen op om op Janine te stemmen en doet ze heel erg achterbaks.quote:Op maandag 25 september 2006 13:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik lees in je streamverslag niet terug wat ze deze nacht dan zou hebben gedaan dat ze exit moet volgens jou ?
Lol dat is andersom toch ook het geval. En dat is nog effectiever ook want ik denk niet dat er nu iemand is die op Janine gaat stemmenquote:Op maandag 25 september 2006 13:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze stookt iedereen op om op Janine te stemmen en doet ze heel erg achterbaks.
Ik geloof dat het plan is om op Marlies te stemmen. Ze hopen dan dat Marlies de joker gebruikt om Janine op de bank te zetten.quote:Op maandag 25 september 2006 13:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol dat is andersom toch ook het geval. En dat is nog effectiever ook want ik denk niet dat er nu iemand is die op Janine gaat stemmen
Uhuh.quote:Op maandag 25 september 2006 13:40 schreef wolferl het volgende:
Heey Arneaux hebben ze jou ook weer losgelaten?
En die ZE is zeker de contolroom Semih, Micheline, Tijn en Marcia in de slaapkamer. ??quote:Op maandag 25 september 2006 13:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik geloof dat het plan is om op Marlies te stemmen. Ze hopen dan dat Marlies de joker gebruikt om Janine op de bank te zetten.
En dikke vriendjes met Milica spelen (zo voelt mIlica het wel), maar haar intussen wel misschien nomineren.quote:Op maandag 25 september 2006 13:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze stookt iedereen op om op Janine te stemmen en doet ze heel erg achterbaks.
Gaat beetje moeilijk he? Met die joker.quote:Op maandag 25 september 2006 13:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is in dit geval; Egbert, Tijn en Semih (die eerst op Janine wilde stemmen maar omgeluld is). Ik geloof dat Michelline op Jeroen wilde stemmen maar dat ook aan het bijdraaien was. Marcia weet ik het niet van, maar ik gok Jeroen.quote:Op maandag 25 september 2006 13:42 schreef pullup het volgende:
[..]
En die ZE is zeker de contolroom Semih, Micheline, Tijn en Marcia in de slaapkamer. ??
Dat is volgens mij de plek waar de meeste afspraken gemaakt worden
Lijkt me ook niet iets verschrikkelijks.quote:Op maandag 25 september 2006 13:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dikke vriendjes met Milica spelen (zo voelt mIlica het wel), maar haar intussen wel misschien nomineren.
Ze zit óf met Milica óf met Jeroen op de bank. Ik zou als ik haar was mn joker niet gebruiken.quote:Op maandag 25 september 2006 13:45 schreef scanman01 het volgende:
Marlies twijfelt of ze de joker gebruikt als ze genomineerd staat.
Waarschijnlijk zt het haar al een paar weken hoog dat ze zo onterecht genomineerd was. Logisch dat ze emotioneel geageertquote:Op maandag 25 september 2006 13:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
.
Ik weet nog goed hoe Marlies begon te huilen toen ze opeens niet meer genomineerd stond. Dat von dik heel typerend.
Tja, dan komt jou reactie waarschijnlijk door hoe jij Marlies vindt. Ieder ander zou je waarschijnlijk voor die actie ook finaal afmaken. Milica denkt dat ze vrij goede maatjes is met Marlies, ook door hoe Marlies altijd doet tegen haar.quote:Op maandag 25 september 2006 13:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet iets verschrikkelijks.
Ze moet iemand kiezen he en waarschijnlijk ligt Milica haar het het minst.
Dat doet ze anders voorkomen dan. Ze praat vrij veel met Milicia en geeft haar ook t gevoel haar 'vriendin' te zijn in huis.quote:Op maandag 25 september 2006 13:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet iets verschrikkelijks.
Ze moet iemand kiezen he en waarschijnlijk ligt Milica haar het het minst.
Niet ?quote:Op maandag 25 september 2006 13:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze zit óf met Milica óf met Jeroen op de bank. Ik zou als ik haar was mn joker niet gebruiken.
Marlies is niet mijn favoriet hoorquote:Op maandag 25 september 2006 13:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, dan komt jou reactie waarschijnlijk door hoe jij Marlies vindt. Ieder ander zou je waarschijnlijk voor die actie ook finaal afmaken. Milica denkt dat ze vrij goede maatjes is met Marlies, ook door hoe Marlies altijd doet tegen haar.
Dan komt zo'n nominatie toch wel over als een Willem-actie
Wat mij betreft niet. Ze had nota bene een jokerquote:Op maandag 25 september 2006 13:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zt het haar al een paar weken hoog dat ze zo onterecht genomineerd was. Logisch dat ze emotioneel geageert
En heb je dat gevoel alleen bij Marlies?quote:Op maandag 25 september 2006 13:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Marlies is niet mijn favoriet hoorik heb alleen de indruk dat men hier op FOK wel erg eenzijdig op haar reageert
Marcia en Micheline stemmen beide op Milica (ik neem toch aan dat Milica er in blijft).quote:Op maandag 25 september 2006 13:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze is in dit geval; Egbert, Tijn en Semih (die eerst op Janine wilde stemmen maar omgeluld is). Ik geloof dat Michelline op Jeroen wilde stemmen maar dat ook aan het bijdraaien was. Marcia weet ik het niet van, maar ik gok Jeroen.
neequote:Op maandag 25 september 2006 13:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En heb je dat gevoel alleen bij Marlies?
Die éénzijdige reactie moet toch ergens vandaan komen.quote:Op maandag 25 september 2006 13:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Marlies is niet mijn favoriet hoorik heb alleen de indruk dat men hier op FOK wel erg eenzijdig op haar reageert
En als ze eruit gaat?quote:Op maandag 25 september 2006 13:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marcia en Micheline stemmen beide op Milica (ik neem toch aan dat Milica er in blijft).
Volgens mij is het dan niet zeker dat ze op Jeroen stemmen. Janine loopt dan ook kans op een nominatie...quote:
Ik denk ook dat jeroen kansloos is.quote:Op maandag 25 september 2006 13:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marcia en Micheline stemmen beide op Milica (ik neem toch aan dat Milica er in blijft).
quote:Op maandag 25 september 2006 13:53 schreef neferhone het volgende:
stream verslag
Als Tijn even weg is beschuldigt Semih Milica van NSB achtige praktijken omdat ze Tijn heeft genomineerd.)
heeft hij letterlijk nsb gezegd?
Lekker gevoel he.quote:Op maandag 25 september 2006 13:55 schreef wolferl het volgende:
De ene keer spugen we op E10, dan weer op Marlies en dan weer op Janine.
Elke keer weer een ander.
Klopt ja, er zit duidelijk iets in haar manier van doen dat iedereen tegenstaat. Volgens mij is dat in haar geval niet echt goed te concretiseren want als je haar 'negatieve uitingen' of gedragingen gaat proberen op te noemen kom je echt niet op harde negatieve punten. ( zo ook de bovenstaande 'negatieve' punten die makkelijk op iedereen zouden kunnen slaan)quote:Op maandag 25 september 2006 13:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die éénzijdige reactie moet toch ergens vandaan komen.
Ze is nep.quote:Op maandag 25 september 2006 14:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Klopt ja, er zit duidelijk iets in haar manier van doen dat iedereen tegenstaat. Volgens mij is dat in haar geval niet echt goed te concretiseren want als je haar 'negatieve uitingen' of gedragingen gaat proberen op te noemen kom je echt niet op harde negatieve punten. ( zo ook de bovenstaande 'negatieve' punten die makkelijk op iedereen zouden kunnen slaan)
Het is de complete persoonlijkheid blijkbaar want zowel hier als op andere fora als in het huis vind men haar te lief, slijmerig en meegaand.
No way dat ik dat ga kijken. Heel dat programma lijkt me nou helemaal niets.quote:Op maandag 25 september 2006 14:01 schreef Fikkert het volgende:
2 uur geweest en nog niks gebeurd,.... ben benieuwd of de gouden kooi beter wordt... vanavond begint het daar geloof ik http://www.talpa.tv/web/s(...)583/typeofpage=47019
Wat na gisteren toch vrij goed bleek te kloppen. Als je vriendinnetje speelt met iemand, maar er intussen aan denkt om die persoon te nomineren, dan zijn je motivaties toch niet echt zuiver te noemen.quote:Op maandag 25 september 2006 14:00 schreef pullup het volgende:
Het is de complete persoonlijkheid blijkbaar want zowel hier als op andere fora als in het huis vind men haar te lief, slijmerig en meegaand.
Ik houd het ook gewoon bij BBquote:Op maandag 25 september 2006 14:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
No way dat ik dat ga kijken. Heel dat programma lijkt me nou helemaal niets.
semih heeft dit gezegd als reactie op het relaas van tijn dat milica hem had verteld dat zij met jeroen en e10 heeft meegestemd op tijn en dat ze het wel wilde vertellen, e10 zei dat ze dat ook moest doen echter jeroen raadde haar dit af.quote:stream verslag
Als Tijn even weg is beschuldigt Semih Milica van NSB achtige praktijken omdat ze Tijn heeft genomineerd.)
heeft hij letterlijk nsb gezegd?
Je motivaties kunnen wel zuiver zijn, het is alleen de intentie die niet klopt.quote:Op maandag 25 september 2006 14:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat na gisteren toch vrij goed bleek te kloppen. Als je vriendinnetje speelt met iemand, maar er intussen aan denkt om die persoon te nomineren, dan zijn je motivaties toch niet echt zuiver te noemen.
Kloptquote:Op maandag 25 september 2006 14:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je motivaties kunnen wel zuiver zijn, het is alleen de intentie die niet klopt.
Marcia :"Ja Jeroen, gisteren heeft een koe in de gang staan scheiten he?"quote:Op maandag 25 september 2006 14:04 schreef scanman01 het volgende:
Marcia begint nu haar standaard praatje met Jeroen of hij zenuwachtig is enzo...
Daarna is het ook alleen nog maar 'ja.... ja... tuurlijk .... ja"
Jeroen weet wel zeker dat hij er in blijft, want hij heeft in zijn blote kont staan dansen en zingen.quote:Op maandag 25 september 2006 14:01 schreef scanman01 het volgende:
Semih: "Stiekem ga je er vanuit dat je mag blijven Jeroen"
Jeroen: "Ja, dat gevoel had ik heel sterk. "
Semih: "Serieus?"
Jeroen: "Ik weet het echt niet."
Semih: "Het is sowieso voor jou een vervelende situatie. Of jij er nou uit moet of Milica"
Het "ja ja ja.... tuurlijk ... ja ... ja" kwam van Marcia. Ze vroeg alleen of hij zenuwachtig was en reageerde daarna op zijn reacties alleen nog maar met die instemmende woordjes. Echt geinteresseerd was ze duidelijk niet.quote:Op maandag 25 september 2006 14:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Marcia :"Ja Jeroen, gisteren heeft een koe in de gang staan scheiten he?"
Jeroen :"Ja....ja...tuurlijk...ja."
Ah. Zon geanimeerd gesprek.quote:Op maandag 25 september 2006 14:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het "ja ja ja.... tuurlijk ... ja ... ja" kwam van Marcia. Ze vroeg alleen of hij zenuwachtig was en reageerde daarna op zijn reacties alleen nog maar met die instemmende woordjes. Echt geinteresseerd was ze duidelijk niet.
gebrek aan kennisquote:Op maandag 25 september 2006 14:04 schreef roseann18 het volgende:
[..]
semih heeft dit gezegd als reactie op het relaas van tijn dat milica hem had verteld dat zij met jeroen en e10 heeft meegestemd op tijn en dat ze het wel wilde vertellen, e10 zei dat ze dat ook moest doen echter jeroen raadde haar dit af.
tijn voelde zich in de rug gestoken en wist niet of hij milica nog kon vertrouwen.
semih vond het een nsb streek van milica om de schuld af te schuiven op haar "vrienden" e10 en jeroen. hij heeft het gewoon gezegd waar tijn bij was.
Wat is dat voor iets raars in deze groep dat men elkaar kramachtig vertelt wie wie heeft genomineerd?!quote:Op maandag 25 september 2006 14:14 schreef scanman01 het volgende:
Egbert vindt het niet leuk dat Semih zijn nominatie al verteld heeft aan Marlies. Hij zegt dat hij dat vandaag ook nog even gaat melden.
Het gaat erom dat Semih het vooraf al heeft verteld, terwijl ze vanavond pas hoeven te nomineren.quote:Op maandag 25 september 2006 14:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets raars in deze groep dat men elkaar kramachtig vertelt wie wie heeft genomineerd?!
Ja dat weet ik, ik bedoel juist te zeggen dat ik dát raar vind.quote:Op maandag 25 september 2006 14:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Semih het vooraf al heeft verteld, terwijl ze vanavond pas hoeven te nomineren.
Hmm ik heb de streams niet aan. Dus hier ben ik blij meequote:Op maandag 25 september 2006 14:16 schreef scanman01 het volgende:
Egbert: "Maar nu is de kracht eraf."
Marcia: "De kracht eraf? Ze komen dan nog steeds op de bank hoor"
Nee, Tijn was toen net even weggelopen. Hij kwam kort daarna waar binnen om verder te praten over Jeroen. De NSB opmerking heeft hij niet gehoord. En Tijn voelt zich helemaal niet in zijn rug gestoken. Hij nam het ook voor haar op in het gesprek. Ze denken er zelf ook aan om Marlies te nomineren, ook vanwege de joker. Dat hebben Etienne, Jeroen en Milica ook gedaan. Tijn zou toch niet op de bank komen omdat hij de joker heeft.quote:Op maandag 25 september 2006 14:04 schreef roseann18 het volgende:
[..]
semih heeft dit gezegd als reactie op het relaas van tijn dat milica hem had verteld dat zij met jeroen en e10 heeft meegestemd op tijn en dat ze het wel wilde vertellen, e10 zei dat ze dat ook moest doen echter jeroen raadde haar dit af.
tijn voelde zich in de rug gestoken en wist niet of hij milica nog kon vertrouwen.
semih vond het een nsb streek van milica om de schuld af te schuiven op haar "vrienden" e10 en jeroen. hij heeft het gewoon gezegd waar tijn bij was.
Tijn zei gsteren tegen Semih dat hij, als ze 3/4 nominatierondes verder zijn, niet meer gaan bespreken wie hij gaat nomineren.quote:Op maandag 25 september 2006 14:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm ik heb de streams niet aan. Dus hier ben ik blij mee
Bijna alle effectieve nominatie afspraken en lijnen komen uit die hoek Semih/Micheline -- Marcia/Egbert vooral als Tijn erbij gaat zitten.
Het is wel interessant als dat uit elkaar gespeelt kan worden
Het mooie is dat ze volgens mij nog denkt dat alleen Semih haar nomineert. Ze is wel bang dat Semih anderen probeert over te halen op haar te stemmen.quote:Op maandag 25 september 2006 14:25 schreef arneaux het volgende:
Marlies zal zich ook lekker voelen in dat huis, wetende dat ze vanavond een hoop stemmen krijgt. De movitatie van Tijn om Marlies te nomineren is dat hij wel eens wil zien wie ze nou écht is. Ansich wel een goede motivatie.
Zou ze niet weten van het 'stemafspraakgroepje'?quote:Op maandag 25 september 2006 14:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het mooie is dat ze volgens mij nog denkt dat alleen Semih haar nomineert. Ze is wel bang dat Semih anderen probeert over te halen op haar te stemmen.
Semih wilde volgens mij uit haar zien te krijgen wie ze zou nomineren als ze de joker gaat inzetten. Dat is niet helemaal gelukt.
Zou ze zelf niet bedenken dat semih dit alleen zal doen als er ook een grote kans is dat ze op de bank komt?quote:Het mooie is dat ze volgens mij nog denkt dat alleen Semih haar nomineert. Ze is wel bang dat Semih anderen probeert over te halen op haar te stemmen.
Semih wilde volgens mij uit haar zien te krijgen wie ze zou nomineren als ze de joker gaat inzetten. Dat is niet helemaal gelukt
Helemaal niet slecht nee...Tijn, Semih en Egbert hebben eigenlijk al aangegeven dat ze voor Marlies nog wel wat andere op hun nominatie lijstje hebben staan. Maar dit gaat ff voor.quote:Op maandag 25 september 2006 14:25 schreef arneaux het volgende:
Marlies zal zich ook lekker voelen in dat huis, wetende dat ze vanavond een hoop stemmen krijgt. De movitatie van Tijn om Marlies te nomineren is dat hij wel eens wil zien wie ze nou écht is. Ansich wel een goede motivatie.
Ligt wel voor de hand dat ze dat wel weet inderdaad. Maar hopelijk kan ze het zich niet voorstellen ofzoquote:Op maandag 25 september 2006 14:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zou ze niet weten van het 'stemafspraakgroepje'?
quote:Op maandag 25 september 2006 14:34 schreef T-lex het volgende:
[..]
Helemaal niet slecht nee...Tijn, Semih en Egbert hebben eigenlijk al aangegeven dat ze voor Marlies nog wel wat andere op hun nominatie lijstje hebben staan. Maar dit gaat ff voor.Is wel een actie met ballen....en ben ook heel benieuwd wat er de gevolgen van zullen zijn.
quote:Op maandag 25 september 2006 14:58 schreef pullup het volgende:
mysql_connect(): Can't connect to MySQL server on '10.0.0.44' (4) in line 99 of file {config_root}/www.inc/global/classes/db.class.php
Blijft dat zo![]()
![]()
![]()
ik heb dan ook vanaf het begin af aan geroepen dat het een prachtige fotosoep wasquote:Op maandag 25 september 2006 14:58 schreef scanman01 het volgende:
t schijnt allemaal nog wel mee te vallen
[afbeelding]
het is inderdaad groter gegroeid. Staat Jeroen te dichtbij?quote:Op maandag 25 september 2006 14:58 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Was het niet. Ik heb het filmpje zelf ook gezien.quote:Op maandag 25 september 2006 15:10 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik heb dan ook vanaf het begin af aan geroepen dat het een prachtige fotosoep was
quote:Op maandag 25 september 2006 15:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was het niet. Ik heb het filmpje zelf ook gezien.
Misschien was de douche te koud ofzo.
Check het zelf in het filmpje:quote:Op maandag 25 september 2006 15:10 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik heb dan ook vanaf het begin af aan geroepen dat het een prachtige fotosoep was
Hoe durft zequote:Op maandag 25 september 2006 15:17 schreef n1ek het volgende:
met dat marijke helwegen hoofd van marlies wordt het er allemaal niet geloofwaardiger op
dat kan tegen haar werken maar ik vind het maar raar dat geslijm en dr hele praat
Hij is goed geschorenquote:
Hij staat vrij recht en lijkt idd wel half stijf te zijn ofzo. Misschien dat het daarom opeens wat groter lijkt. Kort voor de capture zat hij wel behoorlijk met de handdoek te wrijven, dus wie weetquote:Op maandag 25 september 2006 15:22 schreef wolferl het volgende:
E10 heefteigenlijk best wel een normaal pikkie, maar goed Jeroen staat ook met zijn artiesten ingang in de richting van E10.
quote:Op maandag 25 september 2006 15:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij staat vrij recht en lijkt idd wel half stijf te zijn ofzo. Misschien dat het daarom opeens wat groter lijkt. Kort voor de capture zat hij wel behoorlijk met de handdoek te wrijven, dus wie weet
Ach weer een Mythe over E10 die we overboord kunnen gooien.quote:Op maandag 25 september 2006 15:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij staat vrij recht en lijkt idd wel half stijf te zijn ofzo. Misschien dat het daarom opeens wat groter lijkt. Kort voor de capture zat hij wel behoorlijk met de handdoek te wrijven, dus wie weet
Daarom heb ik de capture ook geplaatst. Hij werd wel heel erg voor lul (npi) gezet met die captures.quote:Op maandag 25 september 2006 15:29 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ach weer een Mythe over E10 die we overboord kunnen gooien.
Die jongen heeft gewoon een normale penis afmeting, gemiddeld dan.
quote:Op maandag 25 september 2006 15:30 schreef n1ek het volgende:
die lui denken ook nog dat er een internetuitzending is
dat doet e10 zelf wel hoor,met zijn domme uitspraken en gedragquote:Op maandag 25 september 2006 15:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarom heb ik de capture ook geplaatst. Hij werd wel heel erg voor lul (npi) gezet met die captures.
Geluk dat ik geen caps kan plaatsen.quote:Op maandag 25 september 2006 15:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarom heb ik de capture ook geplaatst. Hij werd wel heel erg voor lul (npi) gezet met die captures.
Precies. Daar hebben wij niet ook nog eens zo'n foto bij nodig.quote:Op maandag 25 september 2006 15:32 schreef neferhone het volgende:
[..]
dat doet e10 zelf wel hoor,met zijn domme uitspraken en gedrag![]()
nee liever niet meer het is echt niet noemens waardigquote:Op maandag 25 september 2006 15:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Daar hebben wij niet ook nog eens zo'n foto bij nodig.
Maatje groter? is ze eruit gegroeid?quote:
ging over hangenquote:Op maandag 25 september 2006 15:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maatje groter? is ze eruit gegroeid?
Oh, zoalsquote:
quote:Op maandag 25 september 2006 16:01 schreef T-lex het volgende:
Ze had het er gisteren over dat ze ze zowiezo zou "vervangen" over een aantal jaar. Voor de veiligheid mbt siliconen en dan meteen een beetje groter.
quote:Op maandag 25 september 2006 16:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze heeft Micheline in bad zien zitten...
Ik hoop dat hij hem weer verknalt.quote:Op maandag 25 september 2006 16:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Egbert gaat er al vanuit dat ze donderdag weer gewoon kunnen bestellen. Lijkt mij toch wel dat ze toch eerst nog een weekopdracht moeten volbrengen.
No way! Ik heb die eerdere piemeltjescap zelf gemaakt en ik zweer je dat ik er niet aan gesoept heb!quote:Op maandag 25 september 2006 15:10 schreef Capaja het volgende:
[..]
Vind ik zó suf. Het moet toch mogelijk zijn om camera's in het huis te installeren die a)geluidloos zijn en waarvan de bewoners b) niet zien dat ze draaien.quote:Op maandag 25 september 2006 15:52 schreef pullup het volgende:
Lol Monique keek ineens naar het cameraatje vlak boven haar. Blijkbaar draaide dat gezellig haar richting op met enig geluid.
'Hey ik sta hier gezellig te douchen he"
En even later krijgen we inderdaad beeld van die camera
Mijn idee. Maak bijvoorbeeld gewoon overal van die bolletjes, dat ze iig niet kunnen zien of horen dat er gedraaid wordt.quote:Op maandag 25 september 2006 16:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind ik zó suf. Het moet toch mogelijk zijn om camera's in het huis te installeren die a)geluidloos zijn en waarvan de bewoners b) niet zien dat ze draaien.
Ik weet het niet hoor....maar ik bespeur enig cynisme in je uitspraak...quote:Op maandag 25 september 2006 16:14 schreef BB6kijker het volgende:
![]()
![]()
Egbert is weer echt gezellig. Wat een leuke man is dat toch
![]()
![]()
![]()
Lijkt me duidelijk, hij heeft een stijve. Als ik hem was zou ik hem ook stijf maken in de buurt van Jeroen, want aan die jongen is echt alles fout, behalve zijn piemol.quote:Op maandag 25 september 2006 14:58 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat dat bij hem inderdaad een stijve is.quote:Op maandag 25 september 2006 16:20 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, hij heeft een stijve. Als ik hem was zou ik hem ook stijf maken in de buurt van Jeroen, want aan die jongen is echt alles fout, behalve zijn piemol.
Dat dacht ik dus ook....quote:Op maandag 25 september 2006 16:20 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, hij heeft een stijve. Als ik hem was zou ik hem ook stijf maken in de buurt van Jeroen, want aan die jongen is echt alles fout, behalve zijn piemol.
jepquote:Op maandag 25 september 2006 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bij hem inderdaad een stijve is.![]()
Etiënne is er door een aantal bewoners op aangesproken dat zijn gedrag met betrekking tot Sabrina reteirritant is. Gister benadrukte Rik dat nog maar eens tijdens het o zo gezellig afscheidsdiner.quote:Op maandag 25 september 2006 16:32 schreef T-lex het volgende:
Nu we het toch weer over E10 hebben....Is het een beetje over met Sa en E10??
Heb ze vandaag nog niet veel bij mekaar in de buurt gezien.
Kan ook komen dat ik wat dingen mis hoor, zit op m'n werk zonder geluid de streams te volgen, maar viel me gewoon op.
Dit is je baas: Gaan we nog wat doen of hoe zit dat ?quote:Op maandag 25 september 2006 16:32 schreef T-lex het volgende:
Nu we het toch weer over E10 hebben....Is het een beetje over met Sa en E10??
Heb ze vandaag nog niet veel bij mekaar in de buurt gezien.
Kan ook komen dat ik wat dingen mis hoor, zit op m'n werk zonder geluid de streams te volgen, maar viel me gewoon op.
Soesjequote:Op maandag 25 september 2006 16:28 schreef arneaux het volgende:
Etiënne en Jeroen hebben toch ook wel eens tongend een worstje overgepakt?
ow....maar dat is niks nieuws toch...dat roepen ze al weken. hahahaquote:Op maandag 25 september 2006 16:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Etiënne is er door een aantal bewoners op aangesproken dat zijn gedrag met betrekking tot Sabrina reteirritant is. Gister benadrukte Rik dat nog maar eens tijdens het o zo gezellig afscheidsdiner.
Wacht maar, het freefight gevecht ala bridget versus Katja komt nogquote:Op maandag 25 september 2006 16:35 schreef mazaru het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op de hardste BB ooit
quote:Op maandag 25 september 2006 16:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wacht maar, het freefight gevecht ala bridget versus Katja komt nog![]()
Je begint er anders zelf weer over.quote:Op maandag 25 september 2006 16:33 schreef Coraatje het volgende:
we gaan het toch niet de hele tijd over een piemel hebben he?![]()
Laat dat 'tongend' er maar af.... en verander dat 'worstje' dan in 'soesje' . Dan zit je in de buurtquote:Op maandag 25 september 2006 16:28 schreef arneaux het volgende:
Etiënne en Jeroen hebben toch ook wel eens tongend een worstje overgepakt?
Dan is het alsnog gay.quote:Op maandag 25 september 2006 16:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat dat 'tongend' er maar af.... en verander dat 'worstje' dan in 'soesje' . Dan zit je in de buurt
Jep.... en als ze de hele tijd aan Milica zitten is het heteroquote:
we hebben ook nog de bisexueel!!!quote:Op maandag 25 september 2006 16:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep.... en als ze de hele tijd aan Milica zitten is het hetero...
![]()
of zoals E10, onthoudingquote:Op maandag 25 september 2006 16:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
we hebben ook nog de bisexueel!!!![]()
Moniquequote:Op maandag 25 september 2006 16:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
BB heeft echt overal aan gedacht.quote:Op maandag 25 september 2006 16:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Daar kunnen er wel 6 tegelijk gebruik van makenquote:
En soms doen ze dat ook!quote:Op maandag 25 september 2006 17:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Daar kunnen er wel 6 tegelijk gebruik van maken![]()
misschien dan toch nog wel een keer een orgietje daar..quote:Op maandag 25 september 2006 17:01 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
BB heeft echt overal aan gedacht.
Dat zou niet gaan omdat je al vanaf vrijdagavond kan stemmen, anders zouden het verloren stemmen zijnquote:Op maandag 25 september 2006 17:12 schreef gringoman het volgende:
Had gedacht dat de foon nog over zou gaan en er iets zou gaan gebeuren,bv Jeroen neemt op en mag iemand anders nomineren.Maar helaas men blijft toch maar op de saaiemanier doorgaan.
Tot aan de live blijft het sowieso rustig. En dat die telefoon in de live gaat vind ik helemaal niks, doe dat in Godsnaam als er geen fuck te beleven is in het huis.quote:Op maandag 25 september 2006 17:12 schreef gringoman het volgende:
Jeroen gaat er vanavond uit,denk dat Hummie hem niet zo interessant vindt en volgende week gaat Milica.
Vind eerlijk gezegd de meeste bewoners niet interessant in tegenstelling tot vorig jaar.
Had gedacht dat de foon nog over zou gaan en er iets zou gaan gebeuren,bv Jeroen neemt op en mag iemand anders nomineren.Maar helaas men blijft toch maar op de saaiemanier doorgaan.
Ik denk eerlijk gezegd dat we de meeste kans hebben tijdens de live-uitzending omdat dan de meeste mensen kijken.quote:Op maandag 25 september 2006 17:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tot aan de live blijft het sowieso rustig. En dat die telefoon in de live gaat vind ik helemaal niks, doe dat in Godsnaam als er geen fuck te beleven is in het huis.
Die telefoon, waar zoveel over te doen was, is nu al een sofquote:Op maandag 25 september 2006 17:15 schreef Morwen het volgende:
Tot aan de live blijft het sowieso rustig. En dat die telefoon in de live gaat vind ik helemaal niks, doe dat in Godsnaam als er geen fuck te beleven is in het huis.
DGKquote:Op maandag 25 september 2006 17:16 schreef BONG4002 het volgende:
Vanavond start iig ook DGK op de streams dus ik ga wel even een sneak-previewtje doen
De Gouden Kooi. Er is echt 0% kans dat ik dat ga kijken trouwens.quote:
Je kan de week samenvatten door het uien eten te vermelden.......dat was het wel zo'n beetje. Ow en het soesje-eten van E10 en Jeroen niet te vergetenquote:Op maandag 25 september 2006 17:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die telefoon, waar zoveel over te doen was, is nu al een sof
Ik begin ook aan mijn gezonde verstand te twijfelen.quote:Op maandag 25 september 2006 17:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je kan de week samenvatten door het uien eten te vermelden.......dat was het wel zo'n beetje. Ow en het soesje-eten van E10 en Jeroen niet te vergeten![]()
En ik blijf gewoon die streams volgen, onbegrijpelijk![]()
Dat zeg ik nooit hoorquote:Op maandag 25 september 2006 17:22 schreef mazaru het volgende:
Nou Bluezz, je kan nooit zeggen dat je genegeerd wordt.
Vier keer antwoord, binnen 2 minuten![]()
Laat het dan ook eens een echte lange moeilijke opdracht worden, tot nu toe is het bagger. Alleen die kano vond ik nog wel grappig, maar dat was alleen voor Egg.quote:Op maandag 25 september 2006 17:27 schreef n1ek het volgende:
vanavond wordt ook de nieuwe weekopdracht bekend, nou het zal me benieuwen![]()
Ja, de opdrachten zijn nog niet zo hilarisch en langdurig geweest als BB5.quote:Op maandag 25 september 2006 17:30 schreef Morwen het volgende:
Laat het dan ook eens een echte lange moeilijke opdracht worden, tot nu toe is het bagger. Alleen die kano vond ik nog wel grappig, maar dat was alleen voor Egg.
Is het nog niet hard genoeg dan ??? Verplicht slapen tot om een uur of één eindelijk eens die haan gaat, verder de hele dag luieren . . . .quote:Op maandag 25 september 2006 16:35 schreef mazaru het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op de hardste BB ooit
Idd. Jeroen voegt eigenlijk echt helemaal niets toe en hij heeft ook al geen vette quotes meer.quote:Op maandag 25 september 2006 17:32 schreef Morwen het volgende:
Milica wil nu toch wel graag blijven. Wil ik ook, zeker nu ze meer lacht, vind ik haar een leuke meid.
Sms-en dan Morquote:Op maandag 25 september 2006 17:32 schreef Morwen het volgende:
Milica wil nu toch wel graag blijven. Wil ik ook, zeker nu ze meer lacht, vind ik haar een leuke meid.
Niet alleen daarom. Met name Micheline heeft een hekel aan haar, maar ook Sjaan en de zusjes zijn niet bepaald vriendinnen van haar.quote:Op maandag 25 september 2006 17:32 schreef Morwen het volgende:
Doe ik, bloesquote:
Milica wordt de nieuwe Bart. Iedere keer op de bank en dan als winnaar eruitquote:Op maandag 25 september 2006 17:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Niet alleen daarom. Met name Micheline heeft een hekel aan haar, maar ook Sjaan en de zusjes zijn niet bepaald vriendinnen van haar.![]()
Dat zei ik gisteren ook idd. Of ze wint weet ik niet, maar ik heb wel hoop dat ze ver komt. Ze heeft veel mensen in het huis tegen zich.... en dan kweek je automatisch sympathie bij de kijkers. Zo gaat dat nou eenmaal.quote:Op maandag 25 september 2006 17:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Milica wordt de nieuwe Bart. Iedere keer op de bank en dan als winnaar eruit![]()
Ja, of niet.quote:Op maandag 25 september 2006 17:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Milica wordt de nieuwe Bart. Iedere keer op de bank en dan als winnaar eruit![]()
Jaja......ehhh, ja, of niet idd ja.....of wel natuurlijk, maar ja..........ehquote:
Op Hilde gestemd?????? Dat ze in huis mocht blijven ??????????quote:Op maandag 25 september 2006 17:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe ik, bloes![]()
Vorige keer 2 keer op Hilde, maar dat was meer omdat ik een nieuwe mobiel had. Ff lekker spelen![]()
Nou sorry hoorquote:Op maandag 25 september 2006 17:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op Hilde gestemd?????? Dat ze in huis mocht blijven ??????????![]()
quote:
ik denk wel dat deze dramatisch saaie week(op vannacht na) er door haar iets anders uit had kunnen zienquote:Op maandag 25 september 2006 17:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op Hilde gestemd?????? Dat ze in huis mocht blijven ??????????![]()
Ik vind :" Ik heb recht op een knuffel per dag van Milica" eenquote:Op maandag 25 september 2006 17:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Idd. Jeroen voegt eigenlijk echt helemaal niets toe en hij heeft ook al geen vette quotes meer.
Ze zijn allemaal dingen aan het herhalen van gisteren, ben er een beetje moe van. Weeeeer die joker van Marlies, weer de nominaties. Ze zitten allemaal een beetje te zeuren nu. Het moet 20.30 wordenquote:Op maandag 25 september 2006 17:48 schreef Addi het volgende:
Ik wordt wat onpasselijk van het gedram van sneaky Milica,ze zeikt net zo als haar moer,wil net zolang doorgaan totdat ze haar zin krijgt.
Yep,nóg meer dramatisch.quote:Op maandag 25 september 2006 17:49 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik denk wel dat deze dramatisch saaie week(op vannacht na) er door haar iets anders uit had kunnen zien![]()
Bron?quote:
De website?quote:
Bronquote:Een van de twee genomineerden zal in ieder geval niet de Hot Line opnemen, die misschien vanavond in de Live-uitzending gaat rinkelen. Maar wie van de Bewoners neemt wel de telefoon op? Vorige keer bracht de telefoon geen positieve boodschap voor Egbert. Heeft de volgende waaghals meer geluk? Kijk en beleef het mee, vanavond om 20.30 bij Talpa op tien!
quote:Op maandag 25 september 2006 18:10 schreef Peter6000 het volgende:
Leuk, de hotline![]()
HET ZOU NATUURLIJK WEL FIJN ZIJN ALS FOK DAN OOK WERKT, OP EEN AVOND MET EEN EXIT-NASLEEP EN DE HOTLINE.
WANT ER IS EEN SERVER-UPGRADE GEDAAN, DUS DAN HOORT HET VLEKKELOOS TE WERKEN.![]()
Nou als ik Fok! BB Cos ververs, of een berichtje plaats, dan moet ik zeker 2 minuten wachten totdat hij weer op normaal beeld staat. En das alleen bij Fok!, ik hou me hart dus vast vanavond. En UPC/Chello doet weer irritant met Internet bij ons. Dus het gaat weer lekker.quote:Op maandag 25 september 2006 18:10 schreef Peter6000 het volgende:
Leuk, de hotline![]()
HET ZOU NATUURLIJK WEL FIJN ZIJN ALS FOK DAN OOK WERKT, OP EEN AVOND MET EEN EXIT-NASLEEP EN DE HOTLINE.
WANT ER IS EEN SERVER-UPGRADE GEDAAN, DUS DAN HOORT HET VLEKKELOOS TE WERKEN.![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 18:18 schreef wolferl het volgende:
Rik AJB hijs je broek op, ik zie weer die bruine bilnaad. OMG dit doet hij dus expres he.
Marlies het slijm monster van Aalsmeer.quote:Op maandag 25 september 2006 18:22 schreef Kinga het volgende:
Ik word weer onpasselijk van Marlies. Dat geglij van dat mens, bah![]()
Oppervlakkig, meeloperig.quote:Op maandag 25 september 2006 18:23 schreef Sug4r het volgende:
Ik zou het wel jammer vinden als Milica vanavond moet vertrekken want we hebben nog niet goed gezien hoe ze echt is vind ik.
Alleen de laatste week dan, die weken daarvoor was steeds die dominante van haar in de buurt.
ze komt net los dus ik neem aan dat ze blijftquote:Op maandag 25 september 2006 18:23 schreef Sug4r het volgende:
Ik zou het wel jammer vinden als Milica vanavond moet vertrekken want we hebben nog niet goed gezien hoe ze echt is vind ik.
Alleen de laatste week dan, die weken daarvoor was steeds die dominante van haar in de buurt.
Oww, ik hoor de klok weer luiden, maar weet niet waar de klepel hangtquote:Op maandag 25 september 2006 18:24 schreef Kinga het volgende:
Milica zou haar geld dus aan Jeroen geven...
quote:Op maandag 25 september 2006 18:24 schreef mazaru het volgende:
E10 krijgt Milicia's geld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |