weer een donderdag. hm... er was iets met 9 november... maar ik zal aanwezig zijn.quote:Op maandag 25 september 2006 18:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ajax speelt op 9 november om 20.15 tegen ADO voor de beker.
Heb ik ook, maar dan kan je in de avond best naar Ajax hoorquote:Op maandag 25 september 2006 19:08 schreef Riro het volgende:
9 novemberMidden in m'n schoolonderzoeken
![]()
Klopt, maar het is toch lekkerder als je gewoon kan drinken en daarna bijvoorbeeld nog ff de kroeg in.quote:Op maandag 25 september 2006 19:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar dan kan je in de avond best naar Ajax hoor![]()
Hij moet gewoon op de bank, desnoods de tribune. Sterker nog, hij had allang bij Ajax weg moeten zijn. In de winterstop alsnog z.s.m. verkopen, misschien vang je er nog iets voor.quote:Op maandag 25 september 2006 17:11 schreef Sethje het volgende:
Je kunt een speler wel na iedere mindere match gaan afzeiken,maar vorig jaar hebben jullie toch ook gezien dat Gryga nou juist 1 van de weinigen was die wel constant speelde en gewoon goed was, gun hem dan nu ook het voordeel van de twijfel.
En dat hij volgend jaar wegloopt intereseert me helemaal niks ik wil gewoon kampioen worden.
Hij wil zelf weg, dus waarom zou ajax hem opstellen als je ook Vermaelen kan inzetten.quote:Op maandag 25 september 2006 19:21 schreef Sethje het volgende:
En waarom dat Martijn? Omdat hij een keer slecht speelt? omdat zijn contract afloopt ?
Dat is ook een stukje Ajax zijn verantwoordelijkheid,ik denk dat Ajax hem te laag inschat, ze meer hun best moeten doen hem te doen behouden voor de club. Hij is een speler waar we nou juist op kunnen bouwen.
Nahja, ten eerste omdat zijn contract afloopt, er zouden geen spelers transfervrij meer vertrekken. Hij wilde niet verlengen toen hij de keuze kreeg, prima maar dan moet je dus weg. Ik vind het vrij inconsequent dat hij nu opeens wel weer mocht (of zelfs moest) blijven.quote:Op maandag 25 september 2006 19:21 schreef Sethje het volgende:
En waarom dat Martijn? Omdat hij een keer slecht speelt? omdat zijn contract afloopt ?
Dat is ook een stukje Ajax zijn verantwoordelijkheid,ik denk dat Ajax hem te laag inschat, ze meer hun best moeten doen hem te doen behouden voor de club. Hij is een speler waar we nou juist op kunnen bouwen.
quote:Bekerduel Ajax-ADO zonder fans uit Den Haag
Het bekerduel tussen Ajax en ADO Den Haag zal gespeeld worden zonder fans van ADO Den Haag. Naar aanleiding van de ongeregeldheden bij het Supportershome van ADO Den Haag was besloten dat de komende twee seizoenen geen uitfans aanwezig zullen zijn bij de onderlinge wedstrijden. Dat geldt ook voor dit bekerduel.
Jammer...quote:25/9/2006 - Beker: Ajax-ADO op donderdag 9 november
De KNVB heeft bekendgemaakt dat het KNVB bekerduel tussen Ajax en ADO Den Haag gespeeld zal worden op donderdag 9 november. Het duel in de Amsterdam Arena zal starten om 20.15 uur.
Klopt, in dat soort wedstrijden mag hij van mij ook wel spelen en als backup is hij idd gewoon uitstekend maar dan moet hij wel wat gemotiveerd gaan spelen als hij is de kans krijgt.quote:Op maandag 25 september 2006 19:31 schreef Sethje het volgende:
Ja tuurlijk,maar gun hem dat vertrouwen gewoon. Geef Stam rust tegen Start en laat gryga-vermaelen spelen. Je hebt wel wedstrijden nodig om op niveau te komen lijkt me
Riberyquote:Op maandag 25 september 2006 19:39 schreef devv05 het volgende:
Tot de winterstop mag ie best backup zijn. Wordt trouwens ook tijd dat we een nieuwe rechtsbuiten scouten zodat Mauro wat concurrentie krijgt.
22 oktober mist ie nietquote:Op maandag 25 september 2006 21:52 schreef Erasmusch het volgende:
Die Manu miste ook nog een kans! Dubbele 1-2 met de rechtshalf, stond ie helemaal alleen in de 16, de verdedigers lagen 30m achter, tikt ie m vanaf de penaltystip naast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |