Dat zou echt enorm slecht zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:04 schreef devv05 het volgende:
Het wordt 3-1 ofzo, maak je maar geen illusies.
Eens, zal wel een verschrikkelijke tyfus wedstrijd worden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:16 schreef devv05 het volgende:
Ik heb er ook voor het eerst dit seizoen totaal geen zin in
Gelukkig s'middags wat alcohol nuttigen in de stad, hopelijk maakt dat de wedstrijd nog een beetje dragelijk.
Ole, ole ole ole. We zijn geen Nederlands elftal.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zo klinkt het iig wel, Mauro wilde zelf toch ook ole ole ole.![]()
http://www.vak410.nl/forum/viewtopic.php?t=908quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ole, ole ole ole. We zijn geen Nederlands elftal.
Pffquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:54 schreef F1Bas het volgende:
idd, als jullie al zo over Start denken, kan ik me voorstellen dat de selectie er ook iets minder vol voor gaat.
Nee motivatie is tegen dat soort clubs nu eenmaal minder, dat geldt voor supporters dus waarom niet voor de spelers.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
PffOmdat we dat hier zeggen gaan zij lopen kloten wil je zeggen
![]()
Er is een Idee en dan word er in principe gewoon gekeken wat de beste optie is,gebeurd in alle song topics zon beetje. Als je dat topic een beetje volgt zie je dat iedereen voor ALE is, dus brul ik dan ook elke keer ALE want we zijn geen psv.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
http://www.vak410.nl/forum/viewtopic.php?t=908
![]()
![]()
En jullie hebben idd veranderd naar Ale, maar in het stadion klinkt het als ole![]()
hehe ja zeker wel. Heb eigenlijk meer zin in smiddags de stad als de match, gewoon gezellig met zn allen bieries nuttigen!quote:Gelukkig s'middags wat alcohol nuttigen in de stad, hopelijk maakt dat de wedstrijd nog een beetje dragelijk.
Ga je smiddags de stad in, of even het home opzoeken voor de match? Ik ben zeer benieuwd wie je bent. 411 zal niet bijzonder sfeervol zijn vrees ik. Het Rinus Michels is morgen erg leeg.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
zo, alles in kannen en kruiken, klein groepje opgetrommeld en morgen dus naar de 411 (ben erg benieuwd), zal mijn eerste Uefa cup match van Ajax zijn...
Utrecht away...Love it!quote:Op woensdag 27 september 2006 10:16 schreef M0NTANA het volgende:
Morgen dus niet naar Ajax, nu nog iemand zoeken die mij op de hoogte houdt van de tussenstanden. Welke FOK!kers gaan er zondag naar FCU-uit?
Ga ik zeker wel even halen, Mokum Madness! Lekker knallenquote:Donderdag zal er in het honk verkoop plaats vinden van de cd van het honkfeest van 26 november 2005. De cd, een zes uur durende mp3-live-registratie, bevat livesets van Dano, Chosen Few, Micha B & Baba, Flamman en Champ-e-on. De cd kost ¤7,50, waarvan een gedeelte naar één van de mede-organisatoren gaat die momenteel vast zit. Er zit dus een goed doel achter deze cd.
Bron: afca.nl
Aanwezigquote:Op woensdag 27 september 2006 10:16 schreef M0NTANA het volgende:
zondag naar FCU-uit?
Gaat fonteintje daar die zak geld ophalen?quote:27/9/2006 - Ajax na de competitie naar China
(Gepost door P.)
De VI van deze week meldt dat Ajax na afloop van de competitie een tiendaags bezoek aan China zal brengen. Van eind mei tot begin juni zullen er tijdens dat bezoek, dat dient om Ajax verder te introduceren op de Chinese markt, drie oefenwedstrijden in de Volksrepubliek gespeeld worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |