Ok, iedereen weet vast en zeker wel dat het een guur kutweer was vanochtend en dat ik me daar niet over uit hoef te laten.
Dat vrijwel iedereen natte spullen heeft is ook een algemeen bekend feit in dit geval.
Iedereen die geen benul ervan heeft hoe de bagagerekken in de Intercity treinen eruitzien heeft verder niets te zoeken in dit topic, hup ga ergens anders maar een topic zoeken om de TS in af te zeiken omdat die niet moet mekkeren over geval X.
Waar het in deze wel over gaat is dat de bagagerekken van de NS schijnbaar niet waterdicht zijn.
Nu zal je vast vragen wat het boeit dat die dingen niet waterdicht zijn?
Nou, dat zal ik eens uitleggen, het zit namelijk zo dat ik elke ochtend in de trein om even fatsoenlijk wakker te worden zit te gamen op mijn laptop, natuurlijk netjes met koptelefoon op en het volume op een dusdanig niveau dat mijn buurman niet mee hoeft te genieten van de noodkreten van mijn mannetjes.
Nja, daar zat ik dus vrolijk te gamen, was helemaal op aan het gaan in mijn spelletje, en ineens hoor ik tok van mijn toetsenbord afkomen, ik natuurlijk direct denken WTF omgzorz wat is hier aan de hand? Direct daarna een 2de tok, ik keek toen toevallig naar het toetsenbord en zie daar een flinke natte plek verschijnen.
Kijk ik omhoog, zie ik overal aan de bagagerekken de druppels hangen van de natte spullen van reizigers die door de regen gebanjerd hebben.
Wat mijn punt dus is, is dat de bagagerekken waterdicht gemaakt moeten worden ter voorkoming van schade aan laptops