abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42108955
Ok, iedereen weet vast en zeker wel dat het een guur kutweer was vanochtend en dat ik me daar niet over uit hoef te laten.

Dat vrijwel iedereen natte spullen heeft is ook een algemeen bekend feit in dit geval.

Iedereen die geen benul ervan heeft hoe de bagagerekken in de Intercity treinen eruitzien heeft verder niets te zoeken in dit topic, hup ga ergens anders maar een topic zoeken om de TS in af te zeiken omdat die niet moet mekkeren over geval X.

Waar het in deze wel over gaat is dat de bagagerekken van de NS schijnbaar niet waterdicht zijn.

Nu zal je vast vragen wat het boeit dat die dingen niet waterdicht zijn?

Nou, dat zal ik eens uitleggen, het zit namelijk zo dat ik elke ochtend in de trein om even fatsoenlijk wakker te worden zit te gamen op mijn laptop, natuurlijk netjes met koptelefoon op en het volume op een dusdanig niveau dat mijn buurman niet mee hoeft te genieten van de noodkreten van mijn mannetjes.

Nja, daar zat ik dus vrolijk te gamen, was helemaal op aan het gaan in mijn spelletje, en ineens hoor ik tok van mijn toetsenbord afkomen, ik natuurlijk direct denken WTF omgzorz wat is hier aan de hand? Direct daarna een 2de tok, ik keek toen toevallig naar het toetsenbord en zie daar een flinke natte plek verschijnen.

Kijk ik omhoog, zie ik overal aan de bagagerekken de druppels hangen van de natte spullen van reizigers die door de regen gebanjerd hebben.

Wat mijn punt dus is, is dat de bagagerekken waterdicht gemaakt moeten worden ter voorkoming van schade aan laptops
pi_42109143
wat lul je, hier schijnt de zon
pi_42109158
Of je laat je laptop lekker in je tas zitten.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_42109171
guur kutweer?

Man schitterende ochtend vanmorgen, lekker in t-shirt hond uit laten
Guur kutweer is regen met pijpestelen bij een temperatuur van net 4 ŕ 5 graden boven 0, meet tyfus veel wind
  maandag 25 september 2006 @ 12:05:29 #5
36832 Eldiablo
Life sucks... get a helmet!
pi_42109175
Waarom ben je zo game verslaafd... meestal is een kop koffie wel genoeg om wakker te worden... of pak anders een goed boek (en dan bedoel ik GEEN Game handleiding of een tip boek...) Je kan toch wel een tijdje zonder je computer
My mind is leaving, my body follows...
pi_42109184
Whehe regen in de trein!
  maandag 25 september 2006 @ 12:10:14 #7
158944 kFc_RuffRyder
Col. Sanders is my daddy
pi_42109241
Het was vast en zeker regen vanuit Noord-Afrika!
Voor onze kip gebruiken wij uitsluitend zachte, malse kip van de hoogste kwaliteit. Met plezier vervullen wij specifieke wensen bij de samenstelling Van jouw Bucket of jouw menu. Vraag er naar bij je bestelling, je zult versteld staan van de mogelijk
pi_42109609
Welk spel speelde je?
You know the difference between you and me? I make this look good!
pi_42109672
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:05 schreef Eldiablo het volgende:
Waarom ben je zo game verslaafd... meestal is een kop koffie wel genoeg om wakker te worden... of pak anders een goed boek (en dan bedoel ik GEEN Game handleiding of een tip boek...) Je kan toch wel een tijdje zonder je computer
GIJ HEIDENS FIGUUR, SCHEERT U WEG UIT MIJNER TOPIQUE!!!
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:25 schreef Rublic het volgende:
Welk spel speelde je?
Starcraft
  maandag 25 september 2006 @ 12:38:52 #10
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_42109784
je speelde computerspelletjes in de trein
Er zat gewoon iemand water over je heen te gooien denk ik
pi_42109805
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:06 schreef PsyCha het volgende:
Whehe regen in de trein!
Huh?
pi_42109853
Gamen op laptop in de trein Gamen in openbaarvervoer doe je op een handconsole
  PR/Manusje van alles maandag 25 september 2006 @ 12:43:10 #13
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_42109887
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:38 schreef Dribbel_ het volgende:
je speelde computerspelletjes in de trein
Er zat gewoon iemand water over je heen te gooien denk ik
Zoeen kleine jongetje met zijn flesje water achter de stoel van TS

TS = gepwnt door een klein jongetje met een flesje water. Of was TS al gepwnt door de NS toen hij besloot om te gaan gamen in de trein ?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 25 september 2006 @ 12:46:19 #14
158653 myrth
zal ik jou es ff lekker...
pi_42109947
moet je voortaan maar zelf in het bagagerek gaan liggen, slaapzakje en kussentje mee
doe mij maar Hertog Jan
  † In Memoriam † maandag 25 september 2006 @ 13:36:15 #15
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_42111185
Schadevergoeding vragen.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_42112458
Ga aan het gangpad zitten dan, je kijkt toch niet uit het raampje.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_42114475
Ja, dat is handig, de bagage rekken water dicht maken!
Zodat er een plas water in blijft staan, zodat je wanneer je vanmiddag weer in de trein zit en je tas net droog is je tas zo in het bagagerek gooit waarna hij weer doorweekt is.

Prutser...
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
  † In Memoriam † maandag 25 september 2006 @ 16:31:06 #18
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_42115318
Zou het niet een scheur kunnen zijn?
Mocht er zo'n treinramp plaatsvinden dan weten wij in ieder geval hoe het komt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  PR/Manusje van alles maandag 25 september 2006 @ 16:31:37 #19
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_42115336
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:56 schreef Thy... het volgende:
Ja, dat is handig, de bagage rekken water dicht maken!
Zodat er een plas water in blijft staan, zodat je wanneer je vanmiddag weer in de trein zit en je tas net droog is je tas zo in het bagagerek gooit waarna hij weer doorweekt is.

Prutser...
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')