Angelmakers? KZ? La casa de mi abuela?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:49 schreef Aoristus het volgende:
wat staat er op? AKA Tommy Chong hoop ik? 5 days? Waren wij terroristen?
Guerilla girl?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Angelmakers? KZ? La casa de mi abuela?
Heerlijkquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:31 schreef Aoristus het volgende:
nog 2 maanden, mensen
Klopt Mikequote:Op dinsdag 18 september 2007 13:06 schreef Mike het volgende:
Ik zou voor 2007 gewoon een nieuw topic openen...da's wel zo overzichtelijk.
Ik als niet vaste FTR-bevolker, maar wel als IDFA-enthousiasteling zal die taak wel weer op me nemen. Maar wel pas als de vrijwilligersorganisatie de eerste mailings de deur uit doet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:06 schreef Mike het volgende:
Ik zou voor 2007 gewoon een nieuw topic openen...da's wel zo overzichtelijk.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik als niet vaste FTR-bevolker, maar wel als IDFA-enthousiasteling zal die taak wel weer op me nemen. Maar wel pas als de vrijwilligersorganisatie de eerste mailings de deur uit doet.
Eerst binnenkort nog een kleine reünie met wat vrijwilligsters bij mij thuis binnenkort.
Uhm, ken je mij toevallig? Of ken je KZ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:50 schreef kleinzusje het volgende:
( toch wel raar dat jouw favo docu KZ heet)
Ik ken je nietquote:Op woensdag 19 september 2007 10:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Uhm, ken je mij toevallig? Of ken je KZ?
Wie ikquote:Op woensdag 19 september 2007 10:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Druk eens op F5 voordat je reageert man.
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:04 schreef Aoristus het volgende:
Ja, we plannen altijd alles vantevoren
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:08 schreef Aoristus het volgende:
We tekenen eerst een geheimhoudingsplicht en dan beginnen we
Klopt. Om vervolgens erachter te komen dat niets loopt volgens de planning. Sommige films zie je nooit, andere zie je dubbel.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:04 schreef Aoristus het volgende:
Ja, we plannen altijd alles vantevoren
De slaapuurtjes. Jammer dat de Calypso gesloopt is, dat was de beste slaapzaal en dat had het beste doek. van de Ende is een lul en hij moet doodquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Klopt. Om vervolgens erachter te komen dat niets loopt volgens de planning. Sommige films zie je nooit, andere zie je dubbel.
Spannend! Wat zat er in?quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:23 schreef Aoristus het volgende:
Er lag vandaag zowaar een idfa enveloppe op de mat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |