pa-ta-toes Mr bauer?? boil them, smash them, stick them in a stewquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:53 schreef Skull-splitter het volgende:
"The only reason why you're still concious now is that I don't want to carry you"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:56 schreef Kontiki het volgende:
Ik vind die Buchanon wel een goede vent, hopen dat
*spoiler voor degenen die seizoen 3 niet hebben gezien*God, wat een triest moment was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Mwah ik had toch al een hekel aan hemquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:58 schreef MrManiak het volgende:
[..]
God, wat een triest moment was dat![]()
Doodgaan, maar dat legt zichzelf straks wel uitquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:25 schreef Aarti het volgende:
Ik vond ze ook echt superrrrrrrrrspannend!!
Wat zouden jullie in Logan´s plaats gedaan hebben eigenlijk?
Ik zal straks even kijken, nog 2 afleveringen en dan zit S5 erop. Maar moet zeggen dat ik S5 bij vlagen even briljant als S1 vind...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:34 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Ik vind tot nu toe seizoen 3 het beste.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Doodgaan, maar dat legt zichzelf straks wel uit
Wat Audrey zei:quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:25 schreef Aarti het volgende:
Ik vond ze ook echt superrrrrrrrrspannend!!
Wat zouden jullie in Logan´s plaats gedaan hebben eigenlijk?
Hush hush, ik verklap er niets mee. Ik zei alleen wat ik zou doen in zijn positiequote:
Niet met voorkennis reageren. En ook niet subtiel laten blijken dat je al meer van S5 hebt gezien dan wat op TV is geweest, is nogal vervelend voor NL-kijkers.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hush hush, ik verklap er niets mee. Ik zei alleen wat ik zou doen in zijn positie
Ik zou in elk geval niet zoveel mensenlevens weggooien voor een kans dat je die 19 andere bussen zou vindenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:49 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Wat Audrey zei:
Een team op de terroristen afsturen. En dan ondervragen.
Die Erwich wordt een groot probleem. Ik ben benieuwd hoe ze hem vinden.
Dan nog zou ik in zijn schoenen niet willen staan op dat momentquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet met voorkennis reageren. En ook niet subtiel laten blijken dat je al meer van S5 hebt gezien dan wat op TV is geweest, is nogal vervelend voor NL-kijkers.
Die andere dame vond ik veel leuker, ondanks de voorgeschiedenis tussen Audrey en Jack...quote:
helemaal eensquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet met voorkennis reageren. En ook niet subtiel laten blijken dat je al meer van S5 hebt gezien dan wat op TV is geweest, is nogal vervelend voor NL-kijkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |