SPOILER: Over mensen die dood gaan, dus niet lezen als je het seizoen nog niet gezien hebt!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:28 schreef __Saviour__ het volgende:
tsk, prutsers allemaal![]()
ik keek 24 vanaf het begin, toen de serie zichzelf nog moest bewijzen
klopt niet, is pas februari voglend jaar.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:20 schreef PartyAnimal87 het volgende:
1 december komt trouwens de DVDBox van season 5 uit in NL zag ik
Kopieër dan gewoon wat er in dat topic staat.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:56 schreef 7eVeNL het volgende:
Zondag dus president 'Logan' & zijn vrouw 'Martha Logan' te gast in het programma Life & Cooking op RTL4, hier meer: 24 (VS) deel 34 - Jack Bauâh Powâh S6-Trailâh 25 oktober! ( LET OP 24 U.S SPOILER TOPIC! )
Geloof me you ain't seen nothing yet!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:31 schreef Strolie75 het volgende:
Gister aflevering 5 en 6 bekeken. Weer erg spannend.
Al vind ik wel dat het dit seizoen allemaal snel gaat! Vroeger waren die verraders pas ergens halverwegde of tegen het einde van de serie ontmaskerd.
dacht ik welquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:41 schreef Sannydance het volgende:
[..]
Geloof me you ain't seen nothing yet!
Ik zit inmiddels op aflevering 15, en het gaat nog alle kanten in... Ik vind het zelfs een klein beetje van S1 terug krijgen met al die steken onder water.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:31 schreef Strolie75 het volgende:
Gister aflevering 5 en 6 bekeken. Weer erg spannend.
Al vind ik wel dat het dit seizoen allemaal snel gaat! Vroeger waren die verraders pas ergens halverwegde of tegen het einde van de serie ontmaskerd.
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ken ik hem dus van!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:20 schreef Arjan79 het volgende:
Ik vertrouw die hobbit ook nog voor geen meter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |