abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42098785
Bill Clinton was door Fox News uitgenodigd om toch vooral te praten over zijn charitatieve ondernemingen.
Toch sneakt de presentator er een "valse" vraag tussendoor (waarom ie niet meer heeft gedaan om Bin Laden te doden).
Bekijk hier hoe Clinton reageert:

http://www.youtube.com/watch?v=WYNI5RPOlp4

Dit doet je toch terug verlangen naar die tijd toen het machtigste land ter wereld nog bestuurd werd door iemand met wat meer hersenen en inzichten dan die cowboy die er nu zit..
pi_42098966
quote:
Op zondag 24 september 2006 20:58 schreef Apache4U het volgende:
Toch sneakt de presentator er een "valse" vraag tussendoor (waarom ie niet meer heeft gedaan om Bin Laden te doden).
Dat is de nieuwe tactiek: schuif de schuld af op Clinton. Nou ja, hernieuwd, waarschijnlijk. Er is een Republikeinse propagandafilm uitgekomen, je hebt Fox nu en zelfs de Nederlandse Republikeinen, namelijk de Elsevier, gebruikt het. Sja.
  zondag 24 september 2006 @ 21:11:34 #3
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_42099066
Wat een geweldige man is het ook.
pi_42099597
Weet wat je zegt Clinton heeft ook een dubbele agenda.

om dubieuze redenen is de grote versie niet meer te vinden op internet :S, ze doen geen gabbergroetje, maar een vrijmetselaarsgroet.

edit: plaatje 2 komt niet door. Hier kan je hem zien.
http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&lr=&q=Clinton+receives+Masonic+grip+...&btnG=Zoeken
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_42099658
Clinton

Die presentator staat mooi met zijn bek vol tanden
pi_42100904
Clinton for president
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_42101130
Zap nu eens naar CNN, debat met clinton over het Midden-Oosten
I'm a fucking miracle worker !!
pi_42101536

Hij zegt tenminste dingen uit z'n hart, en niet zoals Bush die eerst een uur moet nadenken om iets te verzinnen
pi_42101624
quote:
Op zondag 24 september 2006 23:35 schreef CasB het volgende:

Hij zegt tenminste dingen uit z'n hart, en niet zoals Bush die eerst een uur moet nadenken om iets te verzinnen
Bush krijgt het allemaal voorgeschreven als een recept van de mannetjes bij defensie. Nee, Clinton mag best terug, dat gaat niet gebeuren maar zijn vrouw wilde het wel proberen toch?
Ik post om het posten.
pi_42101675
Wat....vrouweljike president.....hmm die dag wil ik nog wel eens zien komen
I'm a fucking miracle worker !!
  maandag 25 september 2006 @ 00:05:35 #12
57381 DeGroeneRidder
Compassionate Conservatism
pi_42102301
Hopsa, dat presentatortje heeft ie ook weer goed genomen.
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
  maandag 25 september 2006 @ 00:16:26 #13
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_42102628
Het valt me op dat het volume van de presentator net eenb tikkeltje harder staat waardoor je het idee krijgt dat Clinton verder overrompeld wordt.

Of heb ik gewoon een brakke koptelefoon
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 25 september 2006 @ 00:32:31 #14
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42103043
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_42103118
Vooral dat gedeelte van ''you and your little smirk on your face you think you're so clever''
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_42103217

clinton rulezzzzzz
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_42103337
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:05 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Hopsa, dat presentatortje heeft ie ook weer goed genomen.
En hij heeft er lol in ook. Mooi dat hij zo zijn woordje heeft kunnen doen op TV Bush.
pi_42103446
omg... die presentator ook... typisch conseratieve amerikaan he en dan het lef hebben om zulke vragen te stellen terwijl Clinton werd verteld dat het over het milieu zou gaan wat een stelletje arrogante lullen zijn het daar ook bij fox
пусть всегда будет солнце
  maandag 25 september 2006 @ 01:03:30 #19
104871 remlof
Europees federalist
pi_42103669
Ja Fox
Maar Clinton is echt geweldig, de beste en intelligentste amerikaanse president die ik heb meegemaakt
pi_42103814
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:52 schreef MoChe het volgende:
omg... die presentator ook... typisch conseratieve amerikaan he en dan het lef hebben om zulke vragen te stellen terwijl Clinton werd verteld dat het over het milieu zou gaan wat een stelletje arrogante lullen zijn het daar ook bij fox
Er zijn genoeg rechtse christenen in Amerika, die de hele dag Fox op hebben staan, om precies te kunnen horen wat ze willen horen. Die zullen hierbij ook wel achterstevoren uit hun schommelstoel zijn geklapt.
  maandag 25 september 2006 @ 08:50:12 #21
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_42106490
Clinton was inderdaad helemaal geen slechte president, hij had het Kyoto verdrag al afgewezen.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_42107319
Clinton schiet uit zijn slof

Uitgegeven: 25 september 2006 06:10
Laatst gewijzigd: 25 september 2006 08:25

NEW YORK - De vroegere president Bill Clinton is verbaal flink tekeer gegaan tijdens een vraaggesprek zondag op de Amerikaanse conservatieve televisiezender Fox News. Hij verdedigde zich tegen de aantijging dat hij te weinig zou hebben gedaan om terroristenleider Osama Bin Laden te doden tijdens zijn ambtsperiode.

"Ik was er dichter bij om hem (Bin Laden) te doden dan iemand sindsdien", sneerde Clinton indirect naar zijn opvolger George Bush. "Als ik nog steeds president was, dan zouden we nu meer dan 20.000 troepen hebben (in Afghanistan) om hem te doden. We hebben een regering die denkt dat Afghanistan ongeveer eenzevende zo belangrijk is als Irak", verwees Clinton naar de 140.000 militairen die momenteel in Irak zijn gestationeerd.

Bush

De Democraat Clinton sprak van een lastercampagne van de rechtervleugel van Republikeinse partij van Bush. "Ik heb meer geprobeerd om Bin Laden uit de weg te ruimen dan al de conservatieven die mij nu aanvallen. Zij dreven destijds de spot met mij omdat ik het probeerde. Zij hadden acht maanden om het te proberen. Zij probeerden niets. Ik heb het geprobeerd. Dus heb ik het geprobeerd en heb ik gefaald", aldus Clinton.

Ook presentator Chris Wallace van Fox News Sunday kreeg een veeg uit de pan toen die Clinton de 'publieksvraag' over Bin Laden stelde. "Je hebt je fijne kleine conservatieve aanval op mij uitgevoerd. Ik wil wel eens weten aan hoeveel leden van de regering-Bush jij deze vragen hebt voorgelegd", zei een zeer geïrriteerde Clinton tegen de presentator."

"En je zit daar met die kleine grijns op je gezicht en je denkt de je zo intelligent bent. Maar ik had een verantwoordelijkheid om dit land te beschermen." Clinton zou eigenlijk ondervraagd worden over klimaatverandering.

http://www.nu.nl/news/832842/22/Clinton_schiet_uit_zijn_slof.html

Linkje naar het fragment: http://www.youtube.com/watch?v=1j79y7i10FY

Hoewel je 't niet altijd eens hoeft te zijn geweest met zijn ideeën en opvattingen tijdens zijn presidentschap vind ik Clinton wel altijd een van de tofste presidenten ooit van Amerika. Vind 't dus ook wel mooi om te zien hoe hij deze presentator aanpakt betreffende dit onderwerp
  maandag 25 september 2006 @ 10:12:48 #23
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_42107428
Ik heb het vanmorgen gezien ik vond het wel mooi en hij heeft ook volkomen gelijk.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_42107501
Fox News
pi_42107586
Clinton deed volgens mij echt goeie zaken voor de VS.. De regering die er nu zit zijn echt allemaal zulke idioten.. Ik ben bang dat als Bush eenmaal weg is dat het land er achter gaat komen dat ze 8 jaar alleen maar meer problemen erbij hebben gekregen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')