Voor de volgende nominatie wel volgens mij, totdat ze weer moeten nomineren.quote:Op maandag 25 september 2006 02:31 schreef Day het volgende:
Ik zit me ineens af te vragen: zou dit nou wel mogen van BB, vooraf uitgebreid praten over wie, wie nomineert?
Ze gaan nl. wel heel ver vandaag.
Nu heb ik vingerafdrukken op mijn schermquote:Op maandag 25 september 2006 02:35 schreef Morwen het volgende:
Elk goed topic heeft tietuh nodig![]()
[afbeelding]
dan zet ik je ff schaak matquote:Op maandag 25 september 2006 02:34 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij krijgen we nu nog alleen herhalingen van zetten....
Dat ie eruit hing, heb je zeker niet ??quote:Op maandag 25 september 2006 02:35 schreef Morwen het volgende:
Elk goed topic heeft tietuh nodig![]()
[afbeelding]
Nope, was net te laat, was ook wel heel kortquote:Op maandag 25 september 2006 02:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat ie eruit hing, heb je zeker niet ??
En ik lach mij dood om jou.quote:
Vond net semih ook wel lachen hoorquote:
Jouw schuld, ja!quote:Op maandag 25 september 2006 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
En ik lach mij dood om jou.![]()
Zie FB topic.
Rik (nog) nietquote:Op maandag 25 september 2006 02:43 schreef Day het volgende:
Jaaaaaaaaaaaah, Eggie heeft E10 wel door!
Ja, ze gaat gewoon mee met the flow!quote:Op maandag 25 september 2006 02:49 schreef scanman01 het volgende:
Negatief over Jeroen... en marlies is daar wel blij mee
Ze hoopt dat mensen Semih kunnen overtuigen dat Jeroen slecht is... zodat Semih Jeroen nomineert en niet haarquote:Op maandag 25 september 2006 02:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ze gaat gewoon mee met the flow!![]()
Ik vind het écht jammer van Semih dat hij zo veel vertrouwen heeft in Jeroen en E10. Denkt hij nou écht dat het goed zit tussen hem en die 2. Hij gaat nog voor grote verrassingen komen te staan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |