Voor de volgende nominatie wel volgens mij, totdat ze weer moeten nomineren.quote:Op maandag 25 september 2006 02:31 schreef Day het volgende:
Ik zit me ineens af te vragen: zou dit nou wel mogen van BB, vooraf uitgebreid praten over wie, wie nomineert?
Ze gaan nl. wel heel ver vandaag.
Nu heb ik vingerafdrukken op mijn schermquote:Op maandag 25 september 2006 02:35 schreef Morwen het volgende:
Elk goed topic heeft tietuh nodig![]()
[afbeelding]
dan zet ik je ff schaak matquote:Op maandag 25 september 2006 02:34 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij krijgen we nu nog alleen herhalingen van zetten....
Dat ie eruit hing, heb je zeker niet ??quote:Op maandag 25 september 2006 02:35 schreef Morwen het volgende:
Elk goed topic heeft tietuh nodig![]()
[afbeelding]
Nope, was net te laat, was ook wel heel kortquote:Op maandag 25 september 2006 02:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat ie eruit hing, heb je zeker niet ??
En ik lach mij dood om jou.quote:
Vond net semih ook wel lachen hoorquote:
Jouw schuld, ja!quote:Op maandag 25 september 2006 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
En ik lach mij dood om jou.![]()
Zie FB topic.
Rik (nog) nietquote:Op maandag 25 september 2006 02:43 schreef Day het volgende:
Jaaaaaaaaaaaah, Eggie heeft E10 wel door!
Ja, ze gaat gewoon mee met the flow!quote:Op maandag 25 september 2006 02:49 schreef scanman01 het volgende:
Negatief over Jeroen... en marlies is daar wel blij mee
Ze hoopt dat mensen Semih kunnen overtuigen dat Jeroen slecht is... zodat Semih Jeroen nomineert en niet haarquote:Op maandag 25 september 2006 02:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ze gaat gewoon mee met the flow!![]()
Ik vind het écht jammer van Semih dat hij zo veel vertrouwen heeft in Jeroen en E10. Denkt hij nou écht dat het goed zit tussen hem en die 2. Hij gaat nog voor grote verrassingen komen te staan!quote:
Ze vergeet even dat jeroen er morgen uitligtquote:Op maandag 25 september 2006 02:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hoopt dat mensen Semih kunnen overtuigen dat Jeroen slecht is... zodat Semih Jeroen nomineert en niet haar
het liefst zou ik gewoon dat huis in willen rennen en zeggenquote:Op maandag 25 september 2006 02:49 schreef scanman01 het volgende:
Negatief over Jeroen... en marlies is daar wel blij mee
Klopt tochquote:Op maandag 25 september 2006 02:53 schreef Day het volgende:
Semih: ik vind Jeroen gewoon een simpele boerenjongen.
Marlies: (gniffel) ja, ik ook.
Echtwel, ze kan heel goed met haar neus zijn val brekenquote:
Ja, ben ik het ook mee eens.quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 02:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Echtwel, ze kan heel goed met haar neus zijn val breken![]()
mo als in monique en neus? ehhh die vat ik ff nietquote:Op maandag 25 september 2006 02:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Echtwel, ze kan heel goed met haar neus zijn val breken![]()
Ja, ze gaan er helemaal vanuit dat Milica eruit ligt volgens mij.quote:Op maandag 25 september 2006 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze vergeet even dat jeroen er morgen uitligt![]()
Oow, dat is wel erg voor je......quote:Op maandag 25 september 2006 02:54 schreef latevogel het volgende:
is die kut E10 nog gelijk jarig met mijn dochter ook![]()
Als je een beetje aardig tegen me bent, zal ik het je uitleggenquote:Op maandag 25 september 2006 02:57 schreef Coraatje het volgende:
[..]
mo als in monique en neus? ehhh die vat ik ff niet
Ik denk dat vrijwel iedereen hetzelfde zou doen. Ze is 'anders', heeft geen maatjes en probeert aansluiting te vinden.quote:Op maandag 25 september 2006 02:56 schreef Day het volgende:
Ja, ben ik het ook mee eens.
Maar ik heb het over Marlies 'subtiele' tactiek.
duh nooit voor wat hoort wat maar ik ben toch altijd liefquote:Op maandag 25 september 2006 02:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je een beetje aardig tegen me bent, zal ik het je uitleggen
Snap ik, maar de manier waarop zij het doen, zou niet de mijne zijn.quote:Op maandag 25 september 2006 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat vrijwel iedereen hetzelfde zou doen. Ze is 'anders', heeft geen maatjes en probeert aansluiting te vinden.![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 03:01 schreef NorthernStar het volgende:
Hoor ik nou Rob zijn auto starten?
Daarom ga ik het je ook uitleggenquote:Op maandag 25 september 2006 03:01 schreef Coraatje het volgende:
[..]
duh nooit voor wat hoort wat maar ik ben toch altijd lief![]()
Zijn gewoon maatjes hoorquote:Op maandag 25 september 2006 03:01 schreef Day het volgende:
Mo laat zich weer helemaal gaan, geloof ik.
ik dacht dit anders ...ik dacht ow ow ow ,ik hoop dat er dinsdag geen voetbal training isquote:Op maandag 25 september 2006 03:01 schreef NorthernStar het volgende:
Whahaha, wat is het toch een domme doos!quote:Op maandag 25 september 2006 03:01 schreef NorthernStar het volgende:
quote:Op maandag 25 september 2006 03:01 schreef NorthernStar het volgende:
quote:Op maandag 25 september 2006 03:03 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik dacht dit anders ...ik dacht ow ow ow ,ik hoop dat er dinsdag geen voetbal training is
wij zien het tch ook? op de voetbal zullen ook wel streamkijkers zijn denk?quote:Op maandag 25 september 2006 03:05 schreef Suikeroom het volgende:
BB haalt het niet meer in zn hoofd om niet de juiste context weer te geven wat betreft Mo en Tijjn. .dus Rob laat zn auto nog wel ff staan![]()
De juiste contextquote:Op maandag 25 september 2006 03:05 schreef Suikeroom het volgende:
BB haalt het niet meer in zn hoofd om niet de juiste context weer te geven wat betreft Mo en Tijjn. .dus Rob laat zn auto nog wel ff staan![]()
damn dat zag ik ook al weer niet ik ben der niet helemaal bij vanavondquote:Op maandag 25 september 2006 03:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
De juiste contextZe zat met haar hand ff lekker te kroelen onder zijn shirt. Maatjes, my ass
![]()
Dus E10 is eigenlijk je dochterquote:Op maandag 25 september 2006 02:54 schreef latevogel het volgende:
is die kut E10 nog gelijk jarig met mijn dochter ook![]()
ik denk dat er niet echt teamgenoten van haar zoon om 3 uur snachts bb streams zitten te kijken...quote:Op maandag 25 september 2006 03:06 schreef Coraatje het volgende:
[..]
wij zien het tch ook? op de voetbal zullen ook wel streamkijkers zijn denk?
Daar gaat ze vanuitquote:Op maandag 25 september 2006 03:07 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik denk dat er niet echt teamgenoten van haar zoon om 3 uur snachts bb streams zitten te kijken...![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 03:07 schreef Day het volgende:
Waar zijn Sabrina en E10 eigenlijk ?
nee maar de pa's van die teamgenoten misschien wel ,en die moeten toch ook ergens over klesten als ze de zoontjes ophalen enzoquote:Op maandag 25 september 2006 03:07 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik denk dat er niet echt teamgenoten van haar zoon om 3 uur snachts bb streams zitten te kijken...![]()
daarom is dat duo ook zo komischquote:Op maandag 25 september 2006 03:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Waarop Monique antwoord met: " heh?"![]()
"Zeg het even op een Nijntje manier"
![]()
Is het toch een man?quote:Op maandag 25 september 2006 03:13 schreef Day het volgende:
Marlies is dus écht de lul morgen.
quote:Op maandag 25 september 2006 03:09 schreef latevogel het volgende:
[..]
ga eens héél snel je mond spoelen jij
![]()
quote:
Dan wordt tenminste een keer een juiste persoon genomineerdquote:Op maandag 25 september 2006 03:13 schreef Day het volgende:
Marlies is dus écht de lul morgen.
Janine mag de volgende keer!quote:Op maandag 25 september 2006 03:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan wordt tenminste een keer een juiste persoon genomineerd
Samen met Janine als het kan
Rob me, Rob me please!quote:Op maandag 25 september 2006 03:19 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat lag Monique te seinen naar Tijn ?![]()
Die zijn gewoon smoorverliefd op elkaar.quote:Op maandag 25 september 2006 03:20 schreef APK het volgende:
Als ik die kerel van Monique was zou ik weer gaan flippen!![]()
Maatjes, my arse!![]()
Ja, daarvoor zei ze dus iets zonder geluid te maken.quote:Op maandag 25 september 2006 03:19 schreef Coraatje het volgende:
ogoosie die big smile van tijn naar mo toe
Kom op zeg, Chantal was veel erger.quote:Op maandag 25 september 2006 03:19 schreef Stereotomy het volgende:
Ik snap die hetze tegen Marlies zo opeens niet goed. Normaal cruisen dit soort mensen (Chantal) makkelijk tot de helft van BB.
Iets wat ze al in het begin tegen hem gezegd had, zei ze.quote:Op maandag 25 september 2006 03:19 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat lag Monique te seinen naar Tijn ?![]()
Absoluut!quote:Op maandag 25 september 2006 03:21 schreef Day het volgende:
Die zijn gewoon smoorverliefd op elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |