Garstquote:Op maandag 25 september 2006 01:30 schreef Rabrynil het volgende:
Boeiend.
Ja lach maar weerquote:Op maandag 25 september 2006 01:31 schreef Rabrynil het volgende:
OMFGLOLLERCOPTERROFLOL!!!!!!111131teiri3ittwotwothree ;D
Wat is dit voor geklieder: http://beta.fok.nl/rabrynil/maintenance/quote:Op maandag 25 september 2006 01:31 schreef Rabrynil het volgende:
OMFGLOLLERCOPTERROFLOL!!!!!!111131teiri3ittwotwothree ;D
Schavuit, wat doe je in mijn betamapquote:Op maandag 25 september 2006 01:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat is dit voor geklieder: http://beta.fok.nl/rabrynil/maintenance/
Foei![]()
Ken je die taal nietquote:Op maandag 25 september 2006 01:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat is dit voor geklieder: http://beta.fok.nl/rabrynil/maintenance/
Foei![]()
Die kwam ik toevallig tegen toen Fok! offline was voor onderhoudt... Tja, je moet toch watquote:Op maandag 25 september 2006 01:34 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Schavuit, wat doe je in mijn betamap
Het is gewoon onderhoud.quote:Op maandag 25 september 2006 01:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die kwam ik toevallig tegen toen Fok! offline was voor onderhoudt... Tja, je moet toch wat![]()
Je weet de andere geheime codenamen tenminste nietquote:Op maandag 25 september 2006 01:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die kwam ik toevallig tegen toen Fok! offline was voor onderhoudt... Tja, je moet toch wat![]()
Codenamenquote:Op maandag 25 september 2006 01:36 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Je weet de andere geheime codenamen tenminste niet
Van z'n 'projectjes'quote:
Het is maar waar je het eerst aan denktquote:Op maandag 25 september 2006 01:39 schreef Alexxxxx het volgende:
anale sex alom, ik ruik het al bij voorbaat
Verkeerde PIquote:Op maandag 25 september 2006 01:39 schreef Alexxxxx het volgende:
anale sex alom, ik ruik het al bij voorbaat
neehoor.. dolle boel wordt hetquote:Op maandag 25 september 2006 01:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou overschat je guitarist nogal.
quote:
Nou, dat hoeft nou ook weer nietquote:Op maandag 25 september 2006 01:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
PI weer uit aars van gitarist haalt
Whehehehequote:Op maandag 25 september 2006 01:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft nou ook weer niet![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 01:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft nou ook weer niet![]()
daar zal hij het dan wel naar gemaakt hebbenquote:Op maandag 25 september 2006 01:30 schreef guitarist.nl het volgende:
Hij krijgt dinsdag _mimic en mij op bezoek
quote:Anale seks is gewoon een hot ding op het moment. Het D-condoom maakt geen onderscheid tussen homo's en hetero's. Voor veilige anale seks heb je een sterk en dikker condoom nodig. D-condoom is zo'n condoom. Het D-condoom heeft een ronde top, dat staat wat echter. Het condoom is droog uitgevoerd, zodat ook orale seks zonder bij - of nasmaak mogelijk is.
10 sachets glijmiddel van elk 7 gram worden bijgeleverd. Het glijmiddel is op waterbasis.
De D-condoom zit in een neutrale, makkelijk te openen folie.
Per 10 stuks (10 condooms & 10 sachets glijmiddel).
Dit artikel wordt in een envelop verzonden en er gelden geen verzendkosten!
Jij ook zo te lezenquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:43 schreef _mimic het volgende:
Hij heeft het overleefd.
vond ie et fijn ??quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:43 schreef _mimic het volgende:
Hij heeft het overleefd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |