quote:Op maandag 25 september 2006 02:02 schreef broer het volgende:
Zeg, jullie gaan me toch niet vertellen dat ik nu wakker moet blijven tot iemand het antwoord heeft gegeven, of wel?
Ik zit het me ook al af te vragenquote:
jij bent het hequote:
Slaapse soempiequote:Op maandag 25 september 2006 02:18 schreef Soempie het volgende:
Lang nachtje voor Broer...
Ik ga slapen. Dag jongens![]()
Ik antwoord zodadelijk gewoon zelf. En dan val ik weer terug in het oude patroon van géén nieuwe vraag stellen.quote:Op maandag 25 september 2006 02:18 schreef Soempie het volgende:
Lang nachtje voor Broer...
Kom op danquote:Op maandag 25 september 2006 02:22 schreef broer het volgende:
[..]
Ik antwoord zodadelijk gewoon zelf. En dan val ik weer terug in het oude patroon van géén nieuwe vraag stellen.
Je mag een nieuwe vraag stellen.quote:Op maandag 25 september 2006 02:51 schreef Gooitzen het volgende:
Wat is de planning?
Sorry. Het was niet mijn bedoeling. Maar ik moest wyccie naar bed sturen. Wist ik veel dat het hier vol met regeltjes zat.quote:Op maandag 25 september 2006 02:52 schreef Soempie het volgende:
't was even zoeken, maar ben er achter wie de stalker is![]()
Geen idee. Ik wil jou ook wel stalken als je daar behoefte aan hebt.quote:edit: 't zijn er trouwens meerdere![]()
wat heeft wyccie wat ik niet heb![]()
Wie was de laatste acteur die twee Oscars achter elkaar won voor de beste film, en voor welke films?quote:
Overdag heb ik al een stalker, maar 's nachts is er nog een plek vrijquote:Op maandag 25 september 2006 02:56 schreef broer het volgende:
[..]
Geen idee. Ik wil jou ook wel stalken als je daar behoefte aan hebt.
Oké. Afgesproken.quote:Op maandag 25 september 2006 02:58 schreef Soempie het volgende:
Overdag heb ik al een stalker, maar 's nachts is er nog een plek vrij![]()
tot morgen? Je snapt het principe nog niet helemaal geloof ik.quote:
O, ik moet nu blijven doorposten tot ik echt vervelend word?quote:Op maandag 25 september 2006 03:04 schreef Soempie het volgende:
tot morgen? Je snapt het principe nog niet helemaal geloof ik.![]()
Niet zo zeuren, je mag dan wel de naam van een van de beste nummers ooit in je plaatje hebben, of slapen of antwoord op de vraag!quote:Op maandag 25 september 2006 03:05 schreef broer het volgende:
[..]
O, ik moet nu blijven doorposten tot ik echt vervelend word?
Was ik zo blij dat ik kon gaan slapen omdat iemand mijn vraag had overgenomen, moet ik alsnog wakker blijven... Wat is dit voor topic?
horrorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |