Ja, dat trekt de boel een beetje recht.......Goed idee!!quote:Op maandag 25 september 2006 01:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat er morgen open nominaties zijn in de live uitzending.
Het lijkt tijn welquote:Op maandag 25 september 2006 01:25 schreef Day het volgende:
[..]
Is geen medeleven, is pure schijnheiligheid. Ik heb een aantal weken terug al gezegd. Zij sluipt als een slang door het huis. Wacht het juiste moment af en gaat dan, onderwijl meelullend (maakt niet uit met wie), peilen hoe alles zit.
Heel zacht geluid nu bij Semih, Mich en Marciaquote:Op maandag 25 september 2006 01:31 schreef HiDiHo het volgende:
alle geluid uit, fijn...
oorzaak..drankquote:Op maandag 25 september 2006 01:31 schreef n1ek het volgende:
Etienne ligt te maffen ofzo of hij hijgt als een dolle stier
Nee, ben ik niet met je eens. Tijn geeft tijdens al die onderonsjes wél zijn mening, hij lult niet met de rest mee.quote:
In de live kan eigenlijk niet. Op het einde van de live gaat de persoon eruit die exit moet... en dan is er niet echt meer tijd voor nominaties.quote:Op maandag 25 september 2006 01:31 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ja, dat trekt de boel een beetje recht.......Goed idee!!
En altijd dezelfde verhalen.quote:Op maandag 25 september 2006 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Het trio Marcia, Micheline en Semih waren ook weer aan de roddel, zoals iedere avond.
Ligt hij daar nou alleen?quote:Op maandag 25 september 2006 01:31 schreef n1ek het volgende:
Etienne ligt te maffen ofzo of hij hijgt als een dolle stier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |