Ben ik dan zo debiel dat ik het niet zie?quote:Op maandag 25 september 2006 01:08 schreef Day het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ze doet het op een andere manier dan Janine.
quote:
Echt, tis moeilijk bij te houden als je ook nog een leven hebtquote:Op maandag 25 september 2006 01:08 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
[afbeelding]
vibo
Maar al weken terug hoor.
he ik dacht dat jij sliepquote:Op maandag 25 september 2006 01:10 schreef puntoortje het volgende:
is marlies al klaar met poetsen???? 2 keer per dag 2 minuten is goed toch???
valt mee hoor gewoon ff streamverslagen doorlezen. is vaak maar 1 pag per dag.quote:Op maandag 25 september 2006 01:11 schreef Djep het volgende:
[..]
Echt, tis moeilijk bij te houden als je ook nog een leven hebt![]()
Wat moet ik eigenlijk met dat leven![]()
Misschien welquote:Op maandag 25 september 2006 01:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ben ik dan zo debiel dat ik het niet zie?. Ik kijk echt vrij veel streams maar het is me écht niet opgevallen, misschien moet je (en no offence) daar een vrouw voor zijn.
En Marcia zegt van niet.quote:Op maandag 25 september 2006 01:15 schreef n1ek het volgende:
de ware marlies, op een te valse fluisterstem: gaat semih mij nomineren?
Idd... wat ik nu hoor bevestigt dat allemaal ja.quote:Op maandag 25 september 2006 01:11 schreef Day het volgende:
Oooooooooooh wat is die Marlies toch een valse sekreet!
klopt, dit doe ik in me slaap!!!!quote:Op maandag 25 september 2006 01:12 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he ik dacht dat jij sliep![]()
Die Marlies is bij mij al lang door de mand gevallen en snap niet dat de bewooners daar zoveel tijd voor nodig hebben om dat te zien hoorquote:Op maandag 25 september 2006 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Bij mij valt Marlies nu wel door de mand. Als iemand een nominatie totaal niet ziet aankomen (Milica dus), dan is er toch wel iets vreemds aan dehand,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |