Aaah nee, ik vind haar écht heel lief. Ze is zo gevoelig!quote:
Subtiel is hij wel jaquote:Op maandag 25 september 2006 02:02 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik mag het niet goed keuren ,maar voor een *jager* doet hij het wel rustig ipv pushen en iemand in paniek maken
dubbel mono, stereoquote:Op maandag 25 september 2006 02:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja maar als ik die beide gebruik voor 2 streams is het toch mono![]()
Ik hoop echt dat hij er niet intrapt. Ze is nu wel heel voorspelbaar bezig, dus ik neem aan dat Semih daar wel doorheen prikt. Aan de andere kant zit Semih ook wel erg te lullen dat hij Marlies wel heel lief vindt enzo.quote:Op maandag 25 september 2006 02:07 schreef Morwen het volgende:
Marlies is weer eens enorm begrijpendSemih wordt dus door haar genomineerd
![]()
Bij Mo en Rik is het rustig.quote:Op maandag 25 september 2006 02:10 schreef Stereotomy het volgende:
Janine: "Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik "
Jah, ik ga naar 3quote:Op maandag 25 september 2006 02:10 schreef Stereotomy het volgende:
Janine: "Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik "
die Semih is ook met een gemeen spelletje bezig heb ik nu het gevoel hoorquote:Op maandag 25 september 2006 02:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij er niet intrapt. Ze is nu wel heel voorspelbaar bezig, dus ik neem aan dat Semih daar wel doorheen prikt. Aan de andere kant zit Semih ook wel erg te lullen dat hij Marlies wel heel lief vindt enzo.
Sinds wanneer proberen ze dat?quote:Op maandag 25 september 2006 02:11 schreef scanman01 het volgende:
Dit wordt nog héél moeilijk voor BB om dit een beetje correct uit te zenden.
Nee, Semih is denk ik wel zo ongeveer de laatste met een gemeen spelletje. Samen met Marcia.quote:Op maandag 25 september 2006 02:11 schreef latevogel het volgende:
[..]
die Semih is ook met een gemeen spelletje bezig heb ik nu het gevoel hoor
Damn, Semih weerquote:
Dat idee heb ik ook. Hij blijft nog steeds in mijn top 3, vooral omdat het om Marlies gaat en dus niet zo erg is (quote:Op maandag 25 september 2006 02:11 schreef latevogel het volgende:
[..]
die Semih is ook met een gemeen spelletje bezig heb ik nu het gevoel hoor
Mag ik even lachen?quote:Op maandag 25 september 2006 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, Semih is denk ik wel zo ongeveer de laatste met een gemeen spelletje. Samen met Marcia.
laten we het houden op sluwquote:Op maandag 25 september 2006 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, Semih is denk ik wel zo ongeveer de laatste met een gemeen spelletje. Samen met Marcia.
Dat denk ik ook, Micheline wel weer wat meer.quote:Op maandag 25 september 2006 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |