quote:Beschouw
Ook bij blindenvoetbal worden kaarten getrokken
quote:vitessezuid113
ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is ........geel
quote:dVTB
Typisch gevalletje van tegen een onnodige gele kaart aanlopen...
-2ptquote:Mr._T-Rex
Vandaal gooit opstelling wassen beelden Madam Toussaud door elkaar
Ik zie de grap er niet van in, maar goed is ook wel eens andersomquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:00 schreef toma het volgende:
ik vond de gene die de poedelprijs won nou net één van de betere
Ben ik het eigenlijk wel mee eens, alhoewel #3 ik wel oke vindquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
#3 is iig niet grappig. Maar dat zeg ik niet, want dan jaag ik Beschouw op stang
Ach, ik vond de hele ronde kwalitatief matig, inclusief mijn eigen inzending. De poedelprijs is opzich wel grappig, maar heeft weinig van doen met de foto.
Mja, blijkbaar had de poedelprijs een beter lot verdient.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:15 schreef Zjakkie het volgende:
BB-King, je bent niet de enige die kritiek krijgt op je keuzes
Oeoeeeeh, nu heb je t gedaan hierquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:14 schreef dVTB het volgende:
Zul je altijd zien... steeds als ik een avond niet online ben, win ik...
Gelukkig klaagde nog niemand over het uitblijven van een nieuwe foto![]()
BB-King, waarde vriend, hartelijk dank![]()
Veel succes allemaal, met de nieuwe foto.
Doordat ik morgenavond pas LAAT thuis ben, kan ik niet eerder dan rond 0.00 uur jureren. Mochten jullie dat bezwaarlijk vinden, dan mag de #2 of #3 van de afgelopen wedstrijd het ook van me overnemen.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:29 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Hey! Zlatan!... Trek 's aan m'n vinger.
vertelquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:42 schreef denthemen het volgende:
[afbeelding]
Hey buffon, je huis staat in de fik
De mensen die het verhaal over Wamberto weten zullen m snappen
quote:Wamberto's huis nu echt in de fik
8/3/2005 11:06
Wamberto ontbrak zondagochtend op de training van Standard Luik. De Braziliaanse ex-Ajacied was afwezig omdat zijn huis vroeg in de ochtend in brand stond.
Wamberto rook zelf onraad en wekte vouw en kinderen om hen in veiligheid te brengen. De schade bleef beperkt tot de benedenverdieping en werd veroorzaakt door een kortsluiting.
Toen Wamberto voor Ajax uitkwam, gebruikte de toenmalige coach Co Adriaanse al eens een dergelijk scenario om de in zijn ogen gebrekkige taalkennis van de aanvaller te testen.
Tijdens de training kreeg Adriaanse de indruk dat Wamberto hem niet goed begreep omdat hij altijd op dezelfde manier, met twee duimen omhoog, reageerde op zijn aanwijzingen.
Bij wijze van test riep Adriaanse: 'Wamberto, je huis staat in de fik!' De kleine dribbelaar antwoordde met beide duimen omhoog, en dus wist de trainer van Ajax genoeg.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:14 schreef dVTB het volgende:
Veel succes allemaal, met de nieuwe foto.
Doordat ik morgenavond pas LAAT thuis ben, kan ik niet eerder dan rond 0.00 uur jureren. Mochten jullie dat bezwaarlijk vinden, dan mag de #2 of #3 van de afgelopen wedstrijd het ook van me overnemen.
Dan valt 'ie weer niet in de puntenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:26 schreef toma het volgende:
beschouw dan?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:48 schreef Beschouw het volgende:
vitessezuid113 wacht ook wel op dVTB
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:48 schreef Beschouw het volgende:
Beschouw wacht wel op dVTB
Groot gelijkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
vitessezuid113 wacht wel op dVTB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |