Beschouw heeft al vaak zat de uitslag gedaanquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:23 schreef Beschouw het volgende:
BB KIng moet uitslag doen. Misschien is hij wel aan het optreden? Ricard0j als nummer 2 mag het ook doen. Beschouw als nr. 3 wacht nog een half uurtje.
Probeer er alleen maar de vaart in de houden hoor.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:27 schreef toma het volgende:
[..]
Beschouw heeft al vaak zat de uitslag gedaan
wil je dat nu ook doenquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:00 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Probeer er alleen maar de vaart in de houden hoor.
quote:~vitessezuid113~
~Van Bommel ziet het vertrek van Van Basten al voor zich.~
quote:~existenz~
~Van Bommel geobsedeerd door MS Universe's VanBasties~
quote:~BigFire~
~Ineens weet je het.... je wordt Duitser!~
-2ptquote:~toma~
~Van Bommel haalt opgelucht adem na positieve reactie op solicitatiegesprek als koffiejuffrouw bij Oranje~
en of! sneller dan jijquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
nu hopen dat BigFire een beetje snel is![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:52 schreef BigFire het volgende:
Danku danku Beschouw. had ik niet verwacht![]()
quote:dVTB
Kesler, nadat Van Basten hem de nieuwste selectie heeft getoond: "Ignacio Tuhuteru? Marco zou je dat nou wel doen?"
Van Basten: "Ja, hij weet bij Rohda Raalte de spitsenrol precies zo in te vullen als wij voor ogen hebben."
quote:Mwanatabu
Van Basten faalt opnieuw bij de Rorsach-test: "Ik zie....een...een 4-3-3 systeem met de punt naar achteren!"
quote:BB-King
Kessler: "Ehm Marco... wat bedoel je precies met dat je mij zojuist uit m'n functie hebt ontheven?
-2ptquote:existenz
En als je niet naar Ome Johan luistert lig je eruit!
Whehehe, wou je mijn avatar ff lenen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:18 schreef dvdk het volgende:
[afbeelding]
"You towed ma van??...I pitty the foo'..who gives me a parkingticket"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |