quote:~existenz~
~ En dat alles voor zo'n lullig bekertje?~
quote:~Mwanatabu~
~ "Niet meteen omkijken Johan, maar de Blues Brothers lopen het weer eens te verstieren hier!"~
quote:~vrolijke-frits~
~ Na lang overleg toch keuze kunnen maken voor urn Michels~
-2ptquote:~denthemen~
~ Okay, wie heeft er in gepist?~
Beschouw had beter jou als winnaar uitgeroepen, dan stond er nu al een nieuwe fotoquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:09 schreef denthemen het volgende:
gvd weer die ho*r**@($@( poedel prijs
Laten we toch die foto van Zlatan maar nemen, stel ik voor. denthemen zegt dat deze foto al is geweest, maar dat moet dan wel erg lang geleden zijn. Kan me er niets van herinneren.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Welke foto doen we nu?
Ik ken deze foto ook nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:38 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Laten we toch die foto van Zlatan maar nemen, stel ik voor. denthemen zegt dat deze foto al is geweest, maar dat moet dan wel erg lang geleden zijn. Kan me er niets van herinneren.
Of wordt Beschouw al een beetje seniel?
quote:Beschouw
Camoranesi zoekt dekking voor ellebogen Zlatan
quote:Ricard0j
Italiaanse douane in cognito voor onderzoek naar doping in het italiaans voetbal
quote:BB-King
"Fouilleer me maar Camoranesi, ik heb er echt geen wollen sokken in gestopt."
-2ptquote:~Winnaar Poedelprijs~
N.V.T.
Was een kort rondjequote:Op zondag 1 oktober 2006 22:05 schreef Maikalo het volgende:
Iets klopt er niet vrolijke-frits...
Zeg dat dan van te voren.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:28 schreef MaxPower het volgende:
kut ik heb gewonnen!excuses guys, maar vrijdag- en zaterdagavond fok! ik gewoonlijk niet...
Inderdaad, alhoewel ik bij deze niets leuks kon verzinnen, behalve de standaardgrap over penislengtesquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:30 schreef toma het volgende:
sjonge jonge , ik nog wachten tot r een andere foto zou komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |