Rijstebuiltje wat is er aan de hand? Ik schrok wel een beetje van dit bericht, kom eens vertellen?quote:Op zondag 24 september 2006 18:46 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Wat jammer dat ik dit heb moeten laten schieten !
Later bleek, dat ik toch kon komen, maar dan moet ik niet in het ziekenhuis belanden !![]()
Inmiddels weer thuis sinds gister, ik heb er 4 dagen in gelegen!
Het ziet er wel erg gaaf en gezellig uit !!![]()
![]()
Dat lijkt me erg leuk. Ik ben ook niet op mijn best in zulke grote groepen, zeker niet toen ik merkte dat Jetske het niet zo naar haar zin had. We msn-en wel even!quote:Op zondag 24 september 2006 21:53 schreef Belana het volgende:
sjak, ik heb je nog veels te kort gesproken, dus binnenkort kom ik maar eens een bakkie doen met Ezra samen, als jij nog thuis bent ten minste?
quote:Op zondag 24 september 2006 22:06 schreef jessie het volgende:
Ik vind Djen echt een heerlijke wijsneus.
Zit ze samen met Ian (die heel lief steeds van alles voor wilde doen en laten zien wat hij kon) eikeltjes te verzamelen. Dus ik zeg o leuk lekker beueknootjes aan t verzamelen.
Djen: Nou eh dat zijn eikeltjes, geeft niet hoor, maar ze lijken niet eens op elkaar, maar geeft echt niet
Ik ehhh maar ze komen wel allebei van een boom toch![]()
Djen helemaal lachen : JA
Nee en dat terwijl ze heel lang samen gespeeld hebbenquote:Op zondag 24 september 2006 22:15 schreef Belana het volgende:
och arme Djen!!
Ian vond het ook heel leuk en gezellig met haar! En daar zijn verdorie geen foto's van!
quote:Op zondag 24 september 2006 21:52 schreef Lois het volgende:
Slaap lekker Dutch!(wat zag jij er trouwens fantastisch uit voor een kersverse moeder)
Flauw hoorquote:Op maandag 25 september 2006 12:43 schreef Noli. het volgende:
Holymoly!
Nu alweer? Deze ronde sla ik over hoor...![]()
* Noli. was beide keren bijna tegelijkertijd met Maxima uitgerekend.
Je hebt mail!quote:Op maandag 25 september 2006 13:59 schreef kozakken het volgende:
Ja.. en m@x is er dus vandoor gegaan zonder mij haar nummer door te mailen.![]()
Heeft iemand wat info wat me wat verder kan helpen? (Of telefoonnummer of 'echte naam')
Als het kan even via de mail. Had me net zo verheugd op een mini-meet(mailadres staat in m'n profiel)
Nee, klopt wel dat het niet al te rap is.quote:Op maandag 25 september 2006 15:20 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat leuk voor Maxima en Alexander! En tussen de tweede en derde zit dan bijna 2 jaar (22 maanden), dus zo rap is dat nou toch ook weer niet?
Rewimo, die opmerking dat ze zeker doorgaan tot er een jongetje komt hoort in het rijtje 'dingen die je nooit meer wilt horen'Ik ben nog altijd blij dat mijn tweede een meisje was, dan hoefde ik die opmerking tenminste niet te horen!
tuurlijk is dat er!quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:51 schreef Spuuglokje het volgende:
En nu maar eens boodschappen doen. Sterre zit al weken te zeuren om hutspot, dus ik zal kijken of het er is.
Wat leuk, Githa!quote:Op maandag 25 september 2006 23:29 schreef Githa het volgende:
Oe krant, als het goed is komt Jordy morgen in de krant met zijn nichtjes![]()
Als klant bij de drogist, de drogist had een of andere prijs gewonnen.
Ik ben benieuwd.
Geef hem een zwart velletje en zo heb ik Shaka toen hij kitten was uit het asiel meegenomenquote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 09:34 schreef Phluphy. het volgende:
Snoopy zal me wel snel dumpen denk ik, Dutch![]()
Daarna word ik misschien verliefd op jou, maar denk erom, je zal ALTIJD tweede keus zijn!
van www.onlineconsultatiebureau.nl:quote:Op woensdag 27 september 2006 14:18 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Wanneer is een baby nou eeb huilbaby? Niet dat Kendahl nou zoveel huilt. Ik heb gewoon het idee dat de term huilbaby heel vaak wordt gebruikt, terwijl het achteraf gezien niet zo erg was.
Niet negatief bedoeld tegenover mensen met zware dagen en nachten![]()
quote:dan huilt hij langer dan drie uur per dag, gedurende drie of meer dagen per week, gedurende minimaal drie weken. Of: je baby huilt zoveel dat jij en/of je partner er gebukt onder gaan.
Duidelijkquote:Op woensdag 27 september 2006 14:30 schreef LadyS het volgende:
[..]
van www.onlineconsultatiebureau.nl:
[..]
Probeer er vooral niet te veel bij stil te staan. Wat komt dat komt, nu piekeren daarover heeft geen zin.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:29 schreef Ireth het volgende:
(moest ff paar keer slikken.. dat kan mijn toekomstbeeld ook zijn....)
vraag het aan pietverdrietquote:Op woensdag 27 september 2006 18:22 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hoe komt het toch dat het ene moment je pan met rijst niet lijkt op te schieten en het volgende moment overkookt??
Vd valk wieringermeer zit aan de snelweg in wieringerwerf (a7)quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:05 schreef chacama het volgende:
Icaa, heb de afgelopen dagen hier elke keer gelezen, maar de woorden niet kunnen vinden om te zeggen wat ik voel. En het enige wat ik je toe kan wensen is rust en nog heel veel bijzondere momenten met je man. Dat jullie optimaal van elkaar nog mogen genieten.
En dan totaal iets anders. En ik heb al gegoogled, maar wordt niet echt wijzer. As. maandag moeten mijn man en ik om 10 uur in Sneek zijn. En aangezien 'mijn mankepoot' dus niet kan rijden, wilde ik proberen om in de buurt een goedkoop hotel/motel te zoeken. Nu is mijn geografische kennis van het Noorden dusdanig slecht dat ik wel weet dat ik via Amsterdam en Hoorn die kant op zal gaan, maar het vinden van een hotel is dus nog niet geluk. Weet iemand toevalig een goedkoop hotel/motel op max. 100 km van Sneek vandaan. En dan bedenkend dat ik vanuit richting rotterdam rijd....
Voor de mods of anderen.... als er een beter topic is waar ik deze vraag kan stellen, is advies welkom.
ik las het ook.. echt ranzigquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:13 schreef Githa het volgende:
Nagels van ruim 7 meter wereldrecord
Bah bah bah!![]()
Getverdemme!quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:13 schreef Githa het volgende:
Nagels van ruim 7 meter wereldrecord
Bah bah bah!![]()
Ze draagt vast rompertjes met drukkertjesquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:11 schreef Nijna het volgende:
7 meter nagels... ik moet er niet aan denken. Volgens mij heb je dan bij zo ongeveer alles hulp nodig. Hoe krijgt ze dat shirt aan met zulke nagels... ik bedoel passen haar handen wel door de mouwen met die enorm lange nagels...
quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:09 schreef Oxymoron het volgende:
Ja ik heb er erg veel zin in. Ik wordt boerin!
Goed hč?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:16 schreef bixister het volgende:
ik heb Troel gemeet!(wat een slanke deerne inmiddels! )
Nou moe, ik dacht: ik wacht tot je terug bent!quote:
Je mag best een tentje in de tuin zetten hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:56 schreef Lois het volgende:
Wauw ETWanneer kunnen we komen logeren?
![]()
Livelink we slapen gelukkig niet op de kale grond hoor. We liggen op de bodem van ons waterbed, wat een houten plank is, op 2 losse matrasjes van mijn ouders. Het ligt geweldig oncomfortabel en vooral erg hard, ik loop nu al weken met rugpijn maaaaaaaaaaaar het einde is in zicht!
Oh gelukkig, ik wilde er al niet over beginnenquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:54 schreef E.T. het volgende:
Wij zitten niet aan 't water
wij hebben een groot grasveld voor de deur.. (en het zwembad om de hoek)
Gras is met (kleine) kinderen praktischer dan water![]()
Het was ook vol en dus dichtquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:08 schreef E.T. het volgende:
Heb al heel lang niet meer in je topic in K&W gekeken, Syrena.. Maar mijn idee is ook een knalkleur voor die lange muur
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:31 schreef jessie het volgende:
Ik zelf onthou t altijd omdat Duco dan ook jarig is![]()
Dat kun je wel zeggen Jes, gelukkig is maandag alles weer normaal !quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:54 schreef jessie het volgende:
Dat is ff flink doorwerken Rijstebuiltje!!!
Wie? moi? Egnie *ontkenningsfase 1 opstart*quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:49 schreef easy-going het volgende:
No Nick, jij hier?????
jessie, hoe doe je dat
2 posts op 1 dag.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:07 schreef No Nick het volgende:
[..]
Wie? moi? Egnie *ontkenningsfase 1 opstart*
quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:09 schreef easy-going het volgende:
[..]
2 posts op 1 dag.
Reddeloos verloren, ik zeg het je![]()
Heb je al geprogalangdingust dan?quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:38 schreef snoopy het volgende:
Ik ben aan de beurt vandaag en zou ook al best zin hebben in![]()
Maar er gebeurt niks![]()
eh jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 08:41 schreef easy-going het volgende:
Heb je al geprogalangdingust dan?
Hey Belana, is dat toevallig in Amsterdam? Daar heb ik vanavond ook een bedrijfsfeest van mijn werk, en dat is een hele happeningquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:40 schreef Belana het volgende:
zow, Liam is naar opa en oma, Ezra gaan we zo naar een vriendin brengen en dan hebben we vanavond een bedrijfsfeestschijnt nogal een gebeuren te worden, dus ik ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |