dankje, jij ook veel plezierquote:
Dat was kortquote:Op zondag 24 september 2006 22:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja jongens, laten we vooral Milica achterbaks noemen omdat ze tegen de twee jongens zei dat ze hun toch het allerliefste vindt in het huis. Ontzettend achterbaks inderdaad....
Ik merk dat hier weer ERG eenzijdig wordt gedacht, dus ga de streams maar weer even volgen zonder fok erbij.
Veel plezier nog met afzeiken
Ik ken het dorp, hij is echt een Werkendammer. Gesloten, oppervlakkig, saai.quote:Op zondag 24 september 2006 21:59 schreef Addi het volgende:
[..]
Wat heeft dat laatste er nu mee te maken?
Scan.quote:Op zondag 24 september 2006 22:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja jongens, laten we vooral Milica achterbaks noemen omdat ze tegen de twee jongens zei dat ze hun toch het allerliefste vindt in het huis. Ontzettend achterbaks inderdaad....
Ik merk dat hier weer ERG eenzijdig wordt gedacht, dus ga de streams maar weer even volgen zonder fok erbij.
Ik heb familie in Werkendam. t Is idd behoorlijk kutvolk daar. Maargoed, Jeroen vind ik dan weer wel cool.quote:Op zondag 24 september 2006 22:12 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Ik ken het dorp, hij is echt een Werkendammer. Gesloten, oppervlakkig, saai.
Jij hebt wel mensenkennis, joh!!!quote:Op zondag 24 september 2006 22:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zitten hem gewoon uit te lachen en hij heeft het niet eens doorquote:
ooooooooooo probeert ie dat te zeggenquote:Op zondag 24 september 2006 22:18 schreef schatje het volgende:
Joeren baalt dat Milica niet meteen wil neuken.
Zoals iedere gezonde man.
eenschquote:Op zondag 24 september 2006 22:16 schreef Capaja het volgende:
go mo
go mo
zij snapt tenminste dat jeroen milica niet mag verplichten om met hem te knuffelen
Maar zoet is Mascarpone niet, het is zeer jonge frisse kaas.quote:Op zondag 24 september 2006 22:18 schreef Myriam1978 het volgende:
Mascarpone is ook de basis van tiramisu
Ze zegt vaak zinnige dingen, maar dat stemmetje........quote:Op zondag 24 september 2006 22:17 schreef Sonique het volgende:
Mo : "Je voelt je genegen bij Milica"
Zo, Monique doet even in één zin zeggen wat Jeroen al vijf minuten mee bezig is te vertellen.
En Monique is nog blond ook!
quote:Op zondag 24 september 2006 22:18 schreef schatje het volgende:
Jeroen baalt dat Milica niet meteen wil neuken.
Zoals iedere gezonde man.
Inderdaad, hij zegt gewoon ik heb behoefte aan een knuffel, dus dan moet je dat maar doen want ik heb het nodig...quote:Op zondag 24 september 2006 22:23 schreef BB6kijker het volgende:
Jeroen wil eigenlijk zeggen: ik heb recht op Milica.
nee helaas rantsoen he dus ook geen muziek denk ikquote:Op zondag 24 september 2006 22:24 schreef Sonique het volgende:
Verdorie, m'n hart begon al sneller te kloppen toen ik de kamer zag hossen...
Ik denk 'HOERENFEEST!'![]()
![]()
![]()
Mee nee...![]()
Behalve bij Jeroen zelf. Hij gaat er maar over doorquote:Op zondag 24 september 2006 22:26 schreef arneaux het volgende:
Milicia moet echt helemaal niets van Jeroen hebben he? Dat is nu wel duidelijk hoor.
nee idd het is niet zoet, wel zacht van structuur..Is het kaas van koemelk of buffelsmelk zoals mozzarella? of schaapmelkquote:Op zondag 24 september 2006 22:20 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar zoet is Mascarpone niet, het is zeer jonge frisse kaas.
Geloof dat het na een dag ofzo al gereed is om te eten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |