Dat zou wel mooi zijn he.quote:Op zondag 24 september 2006 21:04 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen krijgt zo wel een cultstatus hier op Fok
quote:Op zondag 24 september 2006 21:08 schreef pullup het volgende:
Dit is heel ok van Milica
Ze wil haar voormalige groepje absoluut niet afvallenen het andere groepje was net zo erg.
Jammer dat ze dat daarnet niet gewoon zei.
Etienne geeft min of meer toe dat hij tactisch speelt door in te binden. (erg eerlijk)
Huh? Milicia zat net nog helemaal zich te verontschuldigen tegen de andere 2 gelijk als ze weg zijn zegt ze dat ze het niet met ze eens is.quote:Op zondag 24 september 2006 21:09 schreef heksie69 het volgende:
Millica, prikt eindelijk door e10mm heen
Het was erg grappig om te zien dat zodra de andere weg waren ze meteen de waarheid gingen spreken.quote:Op zondag 24 september 2006 21:11 schreef arneaux het volgende:
[..]. Zowel Etiënne als Milicia wilden net alsnog een wit voetje halen bij Rik en Monique en op het moment dat ze weggaan word er over ze geroddeld.
En zie hier de echte Milica.quote:Op zondag 24 september 2006 21:08 schreef itsme het volgende:
OMG Rik en moon zijn even weg en gelijk begint Milica dat ze het niet met ze eens is. roddelt
Haha nu zijn ze terug en gelijk gesprek gestopt.
Manuela kemp? nee manquote:Op zondag 24 september 2006 21:12 schreef Mike1964 het volgende:
Zij heeft met deze make-up wel iets weg van ...hoe heetze nou....die van vrienden van amstel live.
[afbeelding]
das marcelquote:Op zondag 24 september 2006 21:14 schreef Peter6000 het volgende:
Op stream 4 (met bewegende beelden) staat helemaal rechts een stilstaande man.
Wel raar gezicht.
Klopt ja. Daarom schaamde ik me ook dat ik 't met 'm eens was.quote:Op zondag 24 september 2006 21:14 schreef pullup het volgende:
[..]
het was erg grappig om te zien dat zodra de andere weg waren ze meteen de wwarheid gingen sprken.
Overigens is Etienne dus blijkbaar een goede speler want daarnet vond iedereen hem ineens wel ok, terwijl hij dus duidelijk en naar eigen zeggen zat mee te lullen![]()
Heb ik ook, en dan die "verhalen"quote:Op zondag 24 september 2006 21:15 schreef funkie-indo het volgende:
Die Milica heeft een ontzettend vervelende uitstraling, ik hoop dat ze morgen oprot!!!
Millicia zei letterlijk.. jij doet het ook alleen maar voor het spel om er langer in te blijvenquote:Op zondag 24 september 2006 21:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Huh? Milicia zat net nog helemaal zich te verontschuldigen tegen de andere 2 gelijk als ze weg zijn zegt ze dat ze het niet met ze eens is.
Milicia wordt door gerpikt
Ik kan ook niet erg kiezen tussen E10 en Millica, de een is saai, de ander zwakbegaafdquote:Op zondag 24 september 2006 21:15 schreef funkie-indo het volgende:
Die Milica heeft een ontzettend vervelende uitstraling, ik hoop dat ze morgen oprot!!!
dat ging over e10 zijn stiefvaderquote:Op zondag 24 september 2006 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, de man van Sabrina wordt maar weer eens met Pinochet vergeleken![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |