En wat suggereer je hiermee?quote:Op zondag 24 september 2006 20:35 schreef hoM3r het volgende:
Nee, MSN filtert tegenwoordig mensen met waardeloze spelling en interpunctie, die komen er alleen in als het niet te druk is.
Wat is jouw probleem nou weerquote:Op zondag 24 september 2006 20:35 schreef hoM3r het volgende:
Nee, MSN filtert tegenwoordig mensen met waardeloze spelling en interpunctie, die komen er alleen in als het niet te druk is.
Dat je een waardeloze spelling hebtquote:Op zondag 24 september 2006 20:37 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
En wat suggereer je hiermee?
Dat je homo bent. Duh!quote:Op zondag 24 september 2006 20:37 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
En wat suggereer je hiermee?
Ik val inderdaad op mannen, maar dat wil niet zeggen dat ik homo ben.quote:
Dan zit je vast op judo.quote:Op zondag 24 september 2006 20:43 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
Ik val inderdaad op mannen, maar dat wil niet zeggen dat ik homo ben.![]()
Nee, sorry, ik moet je wederom teleurstellen....ik zit op balletquote:
Ja, dan zal dat van dat je een vrouw bent wel waar zijn.quote:Op zondag 24 september 2006 20:49 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik moet je wederom teleurstellen....ik zit op ballet
Dat jij nou geen vrienden hebquote:Op zondag 24 september 2006 20:55 schreef hoM3r het volgende:
Who needs MSN anyway?
"MIJN MSN DOET HET GEWOONquote:Op zondag 24 september 2006 20:58 schreef MartiniRosso het volgende:
hallo, ik heb net al gevraagd of we het ontopic willen houden! en er wordt over van alles gesproken, maar dat heeft niets met dit topic te maken!
Vreemd dat ik er weinig tot geen last van heb. Het niet doen van MSN dan he.quote:Op zondag 24 september 2006 20:35 schreef hoM3r het volgende:
Ja, dank je wel voor je medewerking. Ik ben tot de conclusie gekomen dat onze internetprovider weer niet naar behoren functioneert.quote:Op zondag 24 september 2006 21:00 schreef nsfw het volgende:
[..]
"MIJN MSN DOET HET GEWOON"
Zo, dat was on-topic, nu je zin?![]()
Als mensen jouw vragen hoeveel vrienden je hebt noem je het aantal mensen dat op je MSN-lijst staat, neem ik aan?quote:Op zondag 24 september 2006 20:56 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat jij nou geen vrienden heb![]()
Aan jouw spelling en grammatica te zien, zal jij binnenkort op MSN ook gefilterd worden!quote:Op zondag 24 september 2006 21:10 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Als mensen jouw vragen hoeveel vrienden je hebt noem je het aantal mensen dat op je MSN-lijst staat, neem ik aan?
Dat is dan inderdaad weer een beetje jammerquote:Op zondag 24 september 2006 21:10 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Als mensen jouw vragen hoeveel vrienden je hebt noem je het aantal mensen dat op je MSN-lijst staat, neem ik aan?
omdat ik de syateemeisen al gecheckt hebt;deze waren in orde.quote:Op zondag 24 september 2006 21:16 schreef erikkll het volgende:
waarom wijt je het aan je provider? ik zou het eerder zien als een probleem bij jou? heb je toevallig internet van orange? dan moet je bijvoorbeeld een http proxy instellen soms
Heet dat niet gewoon tandarts?quote:Beroep: Mondhygienist
nee er is een verschil tussen het werk van een tandarts en mondhygienistquote:Op zondag 24 september 2006 21:37 schreef Ricky_ het volgende:
Even offtopic. In je profiel staat dit:
[..]
Heet dat niet gewoon tandarts?
En ik heb verder nergens last van, maar lekker boeiend als MSN even plat ligt.
Na deze blunder heb ik niks meer te zeggen, ik heb gefaald als mens, en jullie mogen nu met rotte eieren naar mijn hoofd gooien, kutzooi.quote:Op zondag 24 september 2006 21:14 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
Aan jouw spelling en grammatica te zien, zal jij binnenkort op MSN ook gefilterd worden!
Het kan aan meer liggen dan alleen je systeemeisen.quote:Op zondag 24 september 2006 21:33 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
omdat ik de syateemeisen al gecheckt hebt;deze waren in orde.
bovendien heeft onze internetprovider kuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |