Trustequote:Op maandag 25 september 2006 05:53 schreef nomen_nescio het volgende:
Smokie - Lay back in the arms of someone
Dat ga ik maar eens doen inderdaad![]()
![]()
Ain't that the truthquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:16 schreef nomen_nescio het volgende:
Alice Cooper - Only women bleed
jaquote:
JAquote:
jij wintquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
JA![]()
Herman Brood - I did it my way![]()
DCquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:38 schreef DeeCruise het volgende:
Ah, mijn favo muzieklovers zijn ook aanwezig!
Ola n_n en Morwen![]()
![]()
![]()
Ontopic: Linkin park - lying from you
daar zou ik ook chagerijnig van wordenquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:41 schreef Morwen het volgende:
Shakira - Whenever, wherever
Een van hun mindere nummers vind ik persoonlijk. Wel coole clip..Wat vind je van A place for my head?quote:Op dinsdag 26 september 2006 04:01 schreef nomen_nescio het volgende:
Linkin Park - Breaking the habit
quote:Op dinsdag 26 september 2006 04:07 schreef Morwen het volgende:
Voor een speciaal iemand![]()
Celine Dion - My heart will go on![]()
Joh, waarom zouden vrouwen nou chagerijnig zijnquote:Op dinsdag 26 september 2006 04:09 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Een van hun mindere nummers vind ik persoonlijk. Wel coole clip..Wat vind je van A place for my head?
Die staat hier nu op nl..
@ Morwen. Sjaggie? Op dit tijdstip? What happened. Enne, spaar me niet, knal t er maar uit![]()
Naar mijn idee zijn er rond de 600.000 redenen die het voor een vrouw mogelijk maken om chagrijnig te zijn...quote:Op dinsdag 26 september 2006 04:13 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Joh, waarom zouden vrouwen nou chagerijnig zijn![]()
Persoonlijk ga ik meer voor breaking the habit, maar dat is meer vanwege de tekst.
Linkin Park - Crawling
Ookquote:Op woensdag 27 september 2006 20:53 schreef Flibble het volgende:
Scissor sisters - Take your momma out
Ohh dies mooi ja. Er werd gezegd dat die kerel 3 ballen had en daarom zo laag kon zingenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:29 schreef Tha_T het volgende:
Crash Test Dummies - Mmmm Mmmm Mmmm Mmmm
Mmm
Ik heb het diepste respect voor het bereik van die stem iigquote:Op woensdag 27 september 2006 21:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Ohh dies mooi ja. Er werd gezegd dat die kerel 3 ballen had en daarom zo laag kon zingen
Nee manquote:of mag je hier enkel en alleen vertellen wat je nu luistert?
nog een keerquote:Op woensdag 27 september 2006 21:06 schreef Flibble het volgende:
Alice Russell - Humankind
The Smithsquote:Op donderdag 28 september 2006 04:02 schreef superbam het volgende:
The Smiths - This charming man
Truste meisquote:Op donderdag 28 september 2006 04:40 schreef nomen_nescio het volgende:
Alice Cooper - How you gonna see me now![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |