Hoe belangrijk vind jij status? Ontleen jij ergens status aan? Gebruik maken van je status, is dat geoorloofd? Wat vind je een typisch statussymbool?
Mellow ik heb even het plaatje van jouw scooter geleend, keej?
quote:je uitstraling.
Op donderdag 03 januari 2002 15:31 schreef DuchessX het volgende:
Wat vind je een typisch statussymbool?
als je zelfverzekerd overkomt hebben de meeste wel respect voor je.
quote:Je kunt nog al die onzin hebben maar de vraag is dan nog altijd of je wel gelukkig bent. Voor mij hoeft het niet. Ik wil gewoon zo zijn als ik ben en daar heb ik niks duurs voor nodig. Geef mij me vriend maar en een dak boven ons hoofd dan ben ik allang gelukkig
Op donderdag 03 januari 2002 15:31 schreef DuchessX het volgende:
Een dure auto, een mooi huis, het nieuwste model scooter, merkkleding, een knappe vriend(in), vakanties naar een ander werelddeel, golf, dure sieraden, aandelen en opties...Hoe belangrijk vind jij status? Ontleen jij ergens status aan? Gebruik maken van je status, is dat geoorloofd? Wat vind je een typisch statussymbool?
Mellow
ik heb even het plaatje van jouw scooter geleend, keej?
Beste commerical ooit, gewoon de draak steken met het status gedoe. Status is jouw positie in het leven, niets meer, niets minder...
quote:Idem. Ik vind iemand status krijgen door hetgeen hij zegt en hetgeen hij doet. Niet hetgeen iemand bezit.
Op donderdag 03 januari 2002 15:33 schreef Verbal het volgende:
Ik geloof niet in status, dan wel statussymbolen.V.
quote:Of arrogant.
Op donderdag 03 januari 2002 15:33 schreef VisStick het volgende:[..]
je uitstraling.
als je zelfverzekerd overkomt hebben de meeste wel respect voor je.
Maar waarom zijn er dan zo verschrikkelijk veel mensen die koste wat kost díe dure BMW van anderhalve ton moeten hebben en zelfs bereid zijn om daar een torenhoge lening voor te nemen, terwijl ze ook met een klein tweedehandsje kunnen rijden? Waarom lopen de meeste mensen met broeken van Levi's terwijl ze ook met een broek van Zeeman kunnen lopen? Waarom worden topics geopend over wie de mooiste scooter heeft en wie het meeste geld verdient?
Wel degelijk zaken die men belangrijk acht, men vindt het toch fijn om te kunnen laten blijken dat men iets moois, iets duurs heeft wat een ander niet of in mindere mate heeft.
Ik kom op mijn werk regelmatig in aanraking met mensen die status erg belangrijk vinden. Ze willen het liefst iedereen laten weten dat ze een BMWcabrio aangeschaft hebben en hoe duur die was, dat ze alweer veel geld verdiend hebben met hun aandelen of dat ze zo'n mooie merk X tas gekocht hebben die maar 450 gulden (204,20 Euro ) gekost heeft.
Ook komt het vaak voor dat mensen zich dingen permitteren waarvoor ze eigenlijk niet financieel draagkrachtig voor zijn maar toch krampachtig aan vast trachten te houden, bijvoorbeeld een auto voor de deur hebben staan of een dure vakantie om later te kunnen zeggen "Kijk eens waar wij dit jaar helemaal heen geweest zijn?".
Ik hecht niet heel erg aan status, maar vind het (eerlijk is eerlijk) wel leuk als ik het geld heb om in een Levi's te lopen in plaats van een spijkerbroek van een onbekend merk. Ook ík vind het leuk als ik een dikke lease-auto voor de deur heb staan (wie niet?) en ik vind het ook leuk als de mensen zeggen dat ik een leuk huisje heb. Maar ik heb dat niet nodig om gelukkig te zijn! Ook zonder mooie dingen en verre vakantie etc kan ik gelukkig zijn.
Er is natuurlijk altijd de categorie mensen die materialistisch is ingesteld en die nooit tevreden zijn
Zoals ik eerder in dit topic las, werd innerlijk, geluk en gedrag aangehaald als statusverleners. Maar zijn dat niet eerder zaken op grond waarvan je respect kunt krijgen van een ander?
status (de ~ (m.))
1 maatschappelijk aanzien => standing
2 plaats, in administratief of juridisch opzicht, hoedanigheid die bepaalde rechtsgevolgen meebrengt
3 medisch dossier van een patiënt
Status is maatschappelijk aanzien. Respect is iets wat je moet verdienen.
respect (het ~)
1 eerbied uit hoogachting of angst
Iemand die minister is heeft op grond van zijn baan maatschappelijk aanzien, status. Maar op grond van zijn functie dwingt hij geen respect af. Respect heeft denk ik toch meer met het innerlijke te maken dan met het uiterlijke.
Voor zover mijn gedachtenspinsels
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 16:13 schreef Herald het volgende:
nou op Fok! doen ze niet aan status hoor, wat een verrassing weer.
quote:Nou, op Fok! zijn er genoeg die wel aan statussymbolen moeten doen.
Gewoon, omdat ze van zichzelf niet zoveel hebben...
V.
Waar ligt de lijn tussen status en zelf iets leuk vinden?
...moeilijk, moeilijk.....
Ik hecht niet echt waarde aan status of extreem dure spullen .
Toch is het vaak zo dat ik wel een dure SMaak heb ?
en dat ik dus ook wel opmerkingen krijg over mijn koopgedrag van ja maar dat en dat kan veel goedkoper.
Of laatst , de opmerking van voordat geld koop ik 4 broeken.
Dan heb ik zoiets van , ja maar mijn kleren gaan ms wel langer mee
en denk ik van waar bemoei je je mee, tis mijn geld
SOrry dit was geloof ik volledig offtopic
quote:Precies. Waar liggen de grenzen? En dat is voor iedereen natuurlijk weer anders...
Op donderdag 03 januari 2002 17:30 schreef BlueEyeZ het volgende:
Alleen losers hebben status nodig omzich zelf goed te voelen en te willen bewijzen, dat kan ik zonder status ook wel
Leuke kleding, auto en huis kopen omdat je hetzelf leuk vindt is weer wat anders natuurlijk.Waar ligt de lijn tussen status en zelf iets leuk vinden?
quote:die bestaat niet, het is allemaal status. Vind je Britney daadwerkelijk leuke muziek? Dat kan niet want je loopt mee. Draag je Levi broeken omdat ze goed zitten? No way je bent een meeloper. Gebruik je Windows omdat je Linux niet snapt? Echt niet je bent een smerig massadier.
Op donderdag 03 januari 2002 17:30 schreef BlueEyeZ het volgende:
Waar ligt de lijn tussen status en zelf iets leuk vinden?
Behalve op Fok! want daar is iedereen de ultieme statusloze individualist natuurlijk, die wel status/massaproducten aanschaffen omdat ze het leuk/mooi vinden in tegenstelling tot het buurmeisje dat dezelfde spullen koopt maar een ranzig kuddediertje is.
quote:Of door <font color="#CC0000"> voor je naam natuurlijk
Op donderdag 03 januari 2002 18:29 schreef Guus het volgende:
Status verwerf je door je aantal posts.
quote:Verbaast mij ook inderdaad; normaliter wemelt het hier van de mensjes die in het trotse bezit zijn van Tommy Hilfiger, Ralph Lauren- en aanverwante kleding.
Maar zij zijn momenteel wellicht iets statusverhogends aan het doen.
On topic: ik ben wars van status.
quote:
Maar dat wil niet zeggen dat ik geen statussymbolen heb ofzo. Ik vind mn status wel degelijk belangrijk. Ik wil overkomen als een leuk & betrouwbaar persoon, mn uistraling vind ik belangrijk. Ik wil behulpzaam zijn en iets betekenen voor mensen. Ik wil me nuttig maken en vrij zijn in wat ik doe & zeg. En ik heb zeer zeker statussymbolen, zoals mn muziekinstrumenten, mn band, mn aparte t-shirts.
Ik ben geen patserige eikel, maar daarom vind ik status nog wel belangrijk, net als veel anderen.
Imo is status de plaats die iemand inneemt in de maatschappij, zoals bijvoorbeeld een tandarts, een kraamversorgster, een piloot of een hersenchirurg en het daarbij behorende aanzien dat die persoon/functie heeft. Een statussymbool is iets waar men de status aan afleent. Voorbeeld, men koopt een grote auto omdat dat te kennen geeft: "Die heeft geld". Nog meer voorbeelden van statussymbolen: (veel)gouden sieraden, piercings, tatoeages, (alle soorten dure)kleding, lichaamsverzorgingsprodukten als parfums, het tweede huisje in Frankrijk, de boot, maar ook de vierde skivakantie van het jaar, de reis naar de Bahama's per luxe cruiser en het Louis XV dressoir.
Iedereen doe wel mee aan deze situatie. Face it, je kan ook een oude tweede of derdehands Thomos kopen, maar je gaat liever voor de niet te betalen .....(vul hier een duur scootermerk in, ik weet daar niet zoveel vanaf). Beetje overdreven, maar you get the picture right? Waarom? Niet alleen omdat je dat ding mooi vindt, maar ook omdat het je status verleent. Het straalt iets uit, je krijgt er aandacht door en het geeft het gevoel dat je iemand bent.
Mooi voorbeeld zijn toch altijd weer die R&b clips, die zitten helemaal stampvol statussymbolen: fraaigevormde dames en heren, piepkleine telefoontjes, enorme auto's en dito huizen....
Iets simpeler, afgelopen zomer mateloos populair: Die broeken op hoog water (broeken die tot net iets boven de enkels komen), bijbehorende schoentjes met een heel klein sokje, de kralenketting en het strakke shirtje, waaronder de tribaltattoeage op de arm net zichtbaar is. Je maakt mij niet wijs dat dat geen statussymbolen zijn.
Grtn,
-={E}=-
quote:De truc is dat ook een 2e hands legerjas en een paar kisten een statussymbool is. Of een biertje op een terras, een CD van Weezer, een zak patat of een Fiat Panda. Een statussymbool hoeft niet duur te zijn, het moet status geven.
Op donderdag 03 januari 2002 19:24 schreef Elegy het volgende:Een statussymbool is iets waar men de status aan afleent. Voorbeeld, men koopt een grote auto omdat dat te kennen geeft: "Die heeft geld". Nog meer voorbeelden van statussymbolen: (veel)gouden sieraden, piercings, tatoeages, (alle soorten dure)kleding, lichaamsverzorgingsprodukten als parfums, het tweede huisje in Frankrijk, de boot, maar ook de vierde skivakantie van het jaar, de reis naar de Bahama's per luxe cruiser en het Louis XV dressoir.
Om over na te denken:
Het beweren dat je niet om status geeft of mee bezig bent geeft je op zich ook al status.
Oh ja, wellicht ben ik ben zelf één van de meest status geile personen in Nederland, lekker boeien.
Maar over het algemeen is geld en dingen die duur zijn geliefd als statussymbool.
quote:En jij denkt dat je je status niet uitdrukkelijk etaleert
Op donderdag 03 januari 2002 19:45 schreef buzzer het volgende:
Ik vind mensen die hun status uitdrukkelijk etaleren iets genants hebben...........
Ik hoef geen bmw van 5 ton. Een mini cooper is ook goed genoeg voor mij.
Anderen de ogen uitsteken met spullen heb ik nooit leuk gevonden eigenlijk.
Toch heb ik wel vaker dat ik graag luxe wil hebben. Omdat ik het nooit echt in super grote mate gekent heb en dat ook eens wil meemaken.
Gezond en gelukkig zijn is wel belangrijker . En vrienden en familie hebben. Meer de onmaterialistische zaken die het leven fijn maken.
quote:So true
quote:Kijk, dit is nou nog eens een eerlijk antwoord.
Op donderdag 03 januari 2002 19:01 schreef Tijn het volgende:
Ik denk dat iedereen zich bewust is van z'n status, en er ook mee bezig is. Alleen niet voor iedereen zijn dingen als een dure auto of merkkleding belangrijk. Ik rij ook niet in een dikke BMW maar ben blij met alles wat 4 wielen en een stuur heeft. En een Tommy Hilfinger-trui hoef ik ook niet, alsie warm is en past vind ik het ook wel prima.Maar dat wil niet zeggen dat ik geen statussymbolen heb ofzo. Ik vind mn status wel degelijk belangrijk. Ik wil overkomen als een leuk & betrouwbaar persoon, mn uistraling vind ik belangrijk. Ik wil behulpzaam zijn en iets betekenen voor mensen. Ik wil me nuttig maken en vrij zijn in wat ik doe & zeg. En ik heb zeer zeker statussymbolen, zoals mn muziekinstrumenten, mn band, mn aparte t-shirts.
Ik ben geen patserige eikel, maar daarom vind ik status nog wel belangrijk, net als veel anderen.
quote:Mooi stukje tekst
Op donderdag 03 januari 2002 19:24 schreef Elegy het volgende:
Wij zijn allemaal individualisten!.....riepen zij in koor[tekst Elegy]
quote:hmmm...
Op donderdag 03 januari 2002 15:33 schreef Verbal het volgende:
Ik geloof niet in de fallus, dan wel fallussymbolen.V.
Wat mij vaak erg stoord aan die kleinschalige burgelijkheid zijn b.v mensen die leningen afsluiten om hun Opel vectra ,net iets dikker als de buurmans Astra te kunnen afbetalen of de helemaal hopeloze gevallen die dan maar een Hyundai/Kia kopen om toch maar iets "groots" voor de deur te hebben staan.
Toch wil ik zeker later zelf een mooi en zeker groot huis,een Bmw,en een goed inkomen. Tot die tijd neem ik genoegen met wat ik heb.
quote:Daar heb ik niet de financiën voor, sowwy!
Op donderdag 03 januari 2002 23:32 schreef DaLoeNaTiK het volgende:
nou geef mij toch maar zown mooie BMW hoor![]()
quote:nee, ik kan me dus vinden in de volgende quote:
Op donderdag 03 januari 2002 19:53 schreef Tijn het volgende:[..]
En jij denkt dat je je status niet uitdrukkelijk etaleert
quote:Natuurlijk heeft iedereen zijn statussymbolen, en dat is niet erg, maar te koop lopen met een overschit daaraan vind ik ronduit genant, en je weet best wel wat ik daarmee bedoel. Iemand die hard heeft gespaard en gewerkt om een mooie BMW aan te schaffen, gun ik dat echt van harte. Maar die types die anderen denken de ogen uit te steken daar heb ik niet zoveel mee.
Op donderdag 03 januari 2002 19:01 schreef Tijn het volgende:
Ik denk dat iedereen zich bewust is van z'n status, en er ook mee bezig is. Alleen niet voor iedereen zijn dingen als een dure auto of merkkleding belangrijk. Ik rij ook niet in een dikke BMW maar ben blij met alles wat 4 wielen en een stuur heeft. En een Tommy Hilfinger-trui hoef ik ook niet, alsie warm is en past vind ik het ook wel prima.Maar dat wil niet zeggen dat ik geen statussymbolen heb ofzo. Ik vind mn status wel degelijk belangrijk. Ik wil overkomen als een leuk & betrouwbaar persoon, mn uistraling vind ik belangrijk. Ik wil behulpzaam zijn en iets betekenen voor mensen. Ik wil me nuttig maken en vrij zijn in wat ik doe & zeg. En ik heb zeer zeker statussymbolen, zoals mn muziekinstrumenten, mn band, mn aparte t-shirts.
quote:en hoe zie jij het verschil?
Op vrijdag 04 januari 2002 22:58 schreef buzzer het volgende:
Iemand die hard heeft gespaard en gewerkt om een mooie BMW aan te schaffen, gun ik dat echt van harte. Maar die types die anderen denken de ogen uit te steken daar heb ik niet zoveel mee.
quote:niet... helaas
Op vrijdag 04 januari 2002 23:06 schreef Herald het volgende:[..]
en hoe zie jij het verschil?
behalve als je ze kent (of als ze een bumpersticker hebben: My other car is a Mini)
Ik ga echt niet in eenn hutje op de hij gelukkig met m`n navel zitten wezen als ik een huis van een paar miljoen zou kunnen betalen, en reken maar dat er naast de mecedes 500 sl nog een bmw m3, een aston martin, een viper en een mini zou staan (die doe ik niet weg, om andere reden dan status).
en reken maar dat als ik de kans heb dat ik 15 keer per jaar in m`n armani pak in een concorde stap om het zoveelste dure vakantie oord leeg te kopen.
ik had het nog niet over m`n jacht in Cannes gehad geloof ik... Doet U maar formaat battlecruiser. Ik wil een schip zo duur dat zelfs die dooie nichtenprins nog wit om z`n neus wegtrekt als ie me aan had zien komen varen.
flikker maar op met die goodkope ellende als zeeman en de aldi of die goedkope massamallootkoopstallen a la bristol, H&M, of de hema. Ik wil merkkleding, zoveel dat ik een extra vleugel heb om alles in op te bergen.
en finally: reken maar dat ik je in je smoelwerk uitlach als jij als kansarm losertje voorbij komt stiefelen en ik zie dat je groen van de afgunst uitslaat. J ahoor, jaloers zijn mag best, je mag me afzeiken wat je wilt, heb ik toch geen last van. M`n mercedes 600 pullmann is zo goed geisoleerd dat ik het enige wat ik zie toch maar wat arbeidersgepeupel is dat kennelijk naar adem hapt.
Geld wil ik, statussymbolen wil ik. NU. Veel.
quote:Tis maar net hoe je er zelf mee omgaat. Als jij ermee te koop loopt en iedereen moet weten dat jij golft wel denk ik.
Op vrijdag 04 januari 2002 23:11 schreef just me het volgende:
Ik golf maar geeft me dat status
quote:bouwjaar 1990-02
Op vrijdag 04 januari 2002 20:02 schreef DuchessX het volgende:
Daar heb ik niet de financiën voor, sowwy!
aanwezige opties
ABS, Alarmsysteem, Buitentemp. meter, Centr.vergrendeling, Dubbele Airbag, Elektr. ramen voor + achter, Elektr. buitenspiegels, Geregelde airco, Getint glas, Lederen bekleding, Lichtmetalen velgen, Metallic lak, Schuifdak, Radio/CD, Stuurbekrachtiging, Voorstoel(en) elektr. verstelbaar, Mistlampen, Bumpers in carrosseriekleur
km stand 175000
kleur Zilver Met.
brandstof Benzine
deuren 2-deurs
carrosserievorm Coupe
transmissie Automaat
APK Bij aflevering
BTW/marge
marge-auto
prijs Eur 14.476,-
Ik vind de prijs best meevallen hoor.
Ik geloof echter wel in kwaliteit! Dus als ik iets koop is het wel van een duur(der) merk.
En een lekkere vriendin is natuurlijk ook nooit weg
quote:Je bent in de war met status van imbeciel
Op donderdag 03 januari 2002 18:33 schreef Lithion het volgende:
Of door <font color="#CC0000"> voor je naam natuurlijk
quote:nee
Op vrijdag 04 januari 2002 23:11 schreef just me het volgende:
Ik golf maar geeft me dat status
quote:Nee, door de kwaliteit van je posts.
quote:En heb ik nou status omdat ik voor mijn werk mensen in zo'n veredelde bus heen en weer pendel of niet? Ik zeg van niet.
Op donderdag 03 januari 2002 19:24 schreef Elegy het volgende:
Imo is status de plaats die iemand inneemt in de maatschappij, zoals bijvoorbeeld een tandarts, een kraamversorgster, een piloot of een hersenchirurg en het daarbij behorende aanzien dat die persoon/functie heeft.
Mijn auto heeft daarentegen wel status. Alleen op een natte snelweg werkt dat dan weer wat minder, maar ja, daar staan toch geen mensen naar je te kijken....
quote:dat bedoel ik dus
Op zaterdag 05 januari 2002 09:43 schreef Kimmie het volgende:
nee
quote:Ok, khad je even verkeerd begrepen
Op vrijdag 04 januari 2002 22:58 schreef buzzer het volgende:Natuurlijk heeft iedereen zijn statussymbolen, en dat is niet erg, maar te koop lopen met een overschit daaraan vind ik ronduit genant, en je weet best wel wat ik daarmee bedoel. Iemand die hard heeft gespaard en gewerkt om een mooie BMW aan te schaffen, gun ik dat echt van harte. Maar die types die anderen denken de ogen uit te steken daar heb ik niet zoveel mee.
Het doet het altijd goed om met een 6 jaar oudere VROUW die zich zeer sexy en stijlvol kleed ergens binnen te komen..
Ik hou van mooie auto's bv. Maar vind ze geen status symbool. Als ik in een Mercedes rij, doe ik dat omdat ik het een mooie auto vind, en een ster voor me neus het allermooiste beeld is wat je kan hebben qua auto's. Voor de rest, tis maar een auto. Groter huis is alleen handig als ik het nodig heb. Veel mensen vergelijken dure dingen met status, ik denk dat ik dure dingen aanschaf omdat ik ze leuk vind, nodig heb, of gewoon voor m'n plezier, niet om iemands ogen mee uit te steken.
quote:En dat is dan toch echt status.
Op zaterdag 05 januari 2002 19:06 schreef micha het volgende:
Status verdien je. Betrouwbaarheid, eerlijkheid, dat soort dingen vallen bij mij onder status.Ik hou van mooie auto's bv. Maar vind ze geen status symbool. Als ik in een Mercedes rij, doe ik dat omdat ik het een mooie auto vind, en een ster voor me neus het allermooiste beeld is wat je kan hebben qua auto's.
De PanzerKampfwagen VI Tiger II Ausf B..
"And this is my BOOMstick!"
Wat vinden jullie bijvoorbeeld die wél lopen te patsen met hun merkkleding, dikke auto en verre vakanties? Van die mensen die het nodig blijken te vinden om te vertellen hoe duur hun laatste aanschaf ook weer was? Of van die mensen die lopen op te scheppen met een speciale uitvoering van weet ik wat dat slechts tien keer gemaakt wordt? Mensen die enkel over materialistische zaken kunnen/willen praten?
Mijn mening:
quote:Totdat je ze eruit kan lullen met je eigen kennis over die dingen, of dat je ze eens vraagt wat vinden van de Nazca lijnen. (huh, de wat?)
Op zaterdag 05 januari 2002 19:58 schreef DuchessX het volgende:
...en ineens is dit een topic geworden over vervoersmiddelen?Wat vinden jullie bijvoorbeeld die wél lopen te patsen met hun merkkleding, dikke auto en verre vakanties? Van die mensen die het nodig blijken te vinden om te vertellen hoe duur hun laatste aanschaf ook weer was? Of van die mensen die lopen op te scheppen met een speciale uitvoering van weet ik wat dat slechts tien keer gemaakt wordt? Mensen die enkel over materialistische zaken kunnen/willen praten?
![]()
![]()
![]()
Mijn mening:
Ook wel leuk: "Zeg, heb je die dingen ter compensatie bij gebrek aan intellect?"
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 20:02 schreef Elegy het volgende:[..]
"Zeg, heb je die dingen ter compensatie bij gebrek aan intellect?"
quote:Kennis en intellect zijn nogal verschillende zaken. Maar dan nog, dit is een topic om je mening over status te peilen, niet om te patsen. Patsen vind ik zowiezo al überlame, laat staan als het ongepast & off-topic is.
Op zaterdag 05 januari 2002 20:02 schreef Elegy het volgende:[..]
Totdat je ze eruit kan lullen met je eigen kennis over die dingen, of dat je ze eens vraagt wat vinden van de Nazca lijnen. (huh, de wat?)
Ook wel leuk: "Zeg, heb je die dingen ter compensatie bij gebrek aan intellect?"
Dus rot op met je smart-ass opmerkingen & je tank
quote:Zal je platrijden
Op zaterdag 05 januari 2002 20:05 schreef Tijn het volgende:[..]
Kennis en intellect zijn nogal verschillende zaken. Maar dan nog, dit is een topic om je mening over status te peilen, niet om te patsen. Patsen vind ik zowiezo al überlame, laat staan als het ongepast & off-topic is.
Dus rot op met je smart-ass opmerkingen & je tank
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 19:32 schreef XXXX het volgende:
Welke fokker heeft de bruutste scooter???
Hier bedoel ik dus mee wie heeft de mooiste of wie heeft de mooiste airbrush of special edition.
Of wie heef het vetste spul er onder hangen of wie heeft de snelste scoot noem het maar op plaats het hier
Zelf heb ik ondanks me 14 jaar een SR Urban Kid en een Aerox (de SR is van me pa maar ik mag er vaak ook op rijden) de Aerox loopt het hardst van de 2 ik heb er niet veel aan lopen klooien hij is goed ingereden en erzi een Airforce2 onder hij loopt nu iets van 100 weet niet presiec hoeveel maar i heb naast vrienden gereden die iets van 115 en de honderd reden dus ik rij ongeveer iets van 100/110.
quote:
Op maandag 07 januari 2002 19:37 schreef XXXXXX het volgende:
nokia3310? jezus wie heeft nog zooo'n ding... ik heb nu de nokia66031... Dat is pas een ding! Je kunt er zelfs mee bellen!
quote:
Op maandag 07 januari 2002 20:31 schreef XXXXX het volgende:
die 3310 is al weer bijna 2 jaar oud volgens mij, ziet er niet uit, gewoon een nieuwe halen, met BrEeZzAh skin...
quote:
Op maandag 07 januari 2002 23:37 schreef XXXXX het volgende:[..]
In Amerika:
$1299 voor de 700Mhz/128MB/40GB en CD RW
$1499 voor 700Mhz/256MB/40GB en CD RW / DVD Combo
$1799 voor 800Mhz/256MB/60GB met CD RW/DVD R Drive
Dat is HELEMAAL niet duur.
Zeker niet als je bedenkt dat ik een half jaar geleden nog 7 ruggen voor een G4 466Mhz met 15'' flatscreen en 384MB/40GB heb neergeteld.
quote:
Op woensdag 26 december 2001 14:17 schreef XXXXXX het volgende:
Kheb er net afgelopen zaterdag een gekocht... met GTA 3 erbij.. echt zwaar mooi en verslavend. En de dvdtjes.. zeer goeie kwaliteit dvd speler.. vind ik...
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 16:50 schreef XXXXXXXXX het volgende:
Tommy Hillfiger draag ik dus absoluut niet. Wordt toch te veel geassocieerd met onze gezellig 'medelanders' die dat altijd dragen. Evenals Waveboard. Verder draag ik absoluut geen foute leren jassen van Nicholson enzo wat een pauperjassen zijn dat. Ralph is net wat te duur voor me dus meestal draag ik PallMall ofzo
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 01:41 schreef XXXXX het volgende:
NIKE, ik kots op nike kleren en schoenen.(maar ik heb stikum wel een vet nike horloge....... )
![]()
quote:Topic: Ben jij merkgeil?
Op maandag 07 januari 2002 12:57 schreef XXXXX het volgende:
ik koop wat ik wil. kijk niet echt naar merken. Maar dat komt mischien omdat ik altijd dure merken koop. Ik geef redelijk vee lgeld uit aan kleding. Is maar net waar je norm licht. Ik koop broeken van 300 en truien ook. Wil je iets goeds. Dan kost dat meestal wel wat extra geld. Nou ja dat moet dan maar. Als het maar lekker zit. Ik draag eigelijk alle duuuuure merken. Maar ook kleding van de coolcat. Net zo makkelijk.
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 13:41 schreef XXXXX het volgende:
Ik toch wel moet ik toegeven....Ook al weet je dat je eigenlijk errrug veel geld betaalt en het bij de gemiddelde winkel net zo goed is, geil ik toch op merkkleding...
Zodoende koop ik dus vaak bij winkels als Mode D'employ, Invieto en de Bonnoterie en zo...
Ik vind het toch leuker als het van een bepaald merk is, en je kan lullen wat je wil, het is WEL kwaliteitskleding en ze hebben altijd als eerste de nieuwste leuke dingen, waar de B merken er pas 1 of 2 jaar later erachteraan hobbelen.
Mijn favo's zijn:
-Energy
-Diesel
-Replay
-Versace
-Armani
-Mexx
-DKNY
-Calvin Klein
-G-sus
Jullie?
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 13:55 schreef XXXXXX het volgende:
ik ben het zeker, zelfs me handschoenen zijn van Ralph Lauren, en me sokken van Tommy Hilfiger, jeans zijn Diesel, Ralp Lauren, Pepe (is dat een merk?? ) truien bijna alleen maar Ralp Lauren, Tommy Hillfiger, schoenen alleen maar Timberlands of nike....Maar...is het merkgeil zijn erg...of niet??
Ik weet wel dat als ik een trui zie voor 100 euro, en ergens anders is een zelfde soort trui 150 euro, maar met merkje, dan neem ik die merktrui...
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 13:55 schreef XXXXXX het volgende:
...yepGANT
Arrow
River Woods
Marlboro Classics
McGregor
Paul & Shark
Hilfiger
Polo jeans
...kan nog wel ff doorgaan
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 17:48 schreef XXXXX het volgende:
jaaaaaa!,
-mags
-tommy hillfiger
-nickelson
-II (twinlife)
en alle andere merken die in zijn en duur zijn!
quote:===========================================================
Op woensdag 02 januari 2002 23:19 schreef XXXXXXX het volgende:
ga naar thailand laat bij zo kleine thai een maat pak maken
kost je bijna geen drol.
* XXXX heeft een armani pak prijs F4699
en ik heeft een op maat gesneden one of a kind pak voor nog niet eens F1000 piekals is die armani natuurlijk ook weer voor mij op maat gemaakt door de winkel
quote:
quote:En jij vind dat jou dat status geeft?
Op zaterdag 05 januari 2002 15:59 schreef HenkieSpankie het volgende:
Nee.... Ik rijd passat
[afbeelding]
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 19:41 schreef blauwe het volgende:
Welgeteld 10 personen op de hele wereld geloven niet in status of in statussymbolen en guess what? Ze zitten hier allemaal op Fok! Wat een gelul zeg.Om over na te denken:
Het beweren dat je niet om status geeft of mee bezig bent geeft je op zich ook al status.Oh ja, wellicht ben ik ben zelf één van de meest status geile personen in Nederland, lekker boeien.
quote:heeft ze er zoveel van jou gebruikt dan?
Op woensdag 09 januari 2002 18:32 schreef Keroppi het volgende:
Geweldig al die quotes
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 18:37 schreef Herald het volgende:[..]
heeft ze er zoveel van jou gebruikt dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |