Dat zou heel leuk zijn, maar ik denk niet dat dat gaat werkenquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:00 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat we gezamelijk als fok! wel de dierenartskosten kunnen betalen?
ik zou wel even op je raam een foto van het beestje plakken en kijken of er op gereageerd wordt.
Ik gebruik de vlooienkam 3/4x per dag, daarom merk ik dus ook dat er nog vlooien zitten. Ook maak ik de vlooien dood door het kammetje in warm water te doen. Speciaal voor jou nog even alle reacties doorgelezen, en ik kom daar niet meer informatie tegen dan ik al was tegengekomen, ik snap dus jou reactie niet helemaal.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:59 schreef heaven7 het volgende:
Ontvlooien moet ook vaker dan 1 keer. Verder kun je dus een vlooienkam gebruiken (ik heb het idee dat je over de helft van de reacties hier heenleest).
Maar toch wil ik nog graag weten of je het katje dan gewoon op je bed kan laten liggen zonder dat er allemaal ongedierte op mijn bed terecht komt? Kan je het beestje gewoon oppakken en aaien?quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:10 schreef Twinkeltwin het volgende:
Goed om te lezen dat je bij DA geweest bent:)
En die vlooien komt wel goed hoor, gewoon regelmatig (om de 6 weken ongeveer) die pipetjes in zn nek leeg spuiten. Kost even tijd voordat dat spul in zn huid opgenomen is,dus de vlooien zijn niet meteen dood.
Nieuwe krabpaal, nieuwe kattenbak, speeltjes en allemaal eten voor kittensquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:20 schreef Twinkeltwin het volgende:
Geen dank![]()
Heb je trouwens al een krabpaal aangeschaft? zo niet; zo snel mogelijk doen! Als je niet wilt dat je meubels er straks aan gaanBij de dierenwinkel hebben ze ook van die goedkope van karton,die werken prima.
Okay excuses, ook een foutje van mijquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:01 schreef heaven7 het volgende:
Je had niet gezegd dat je met de vlooienkam al in de weer was geweest, vervolgens vroeg je om tips terwijl ik dacht, dat van die kam is een hele goeie en was dus al gezegden idd, ontvlooien kost gewoon tijd, dat is niet met 1 pipet en 4 keer per dag kammen gedaan. Helaas!
Ah okay, zal ik zeker doen dan, toch ruimte zatquote:Op donderdag 28 september 2006 14:53 schreef jolene het volgende:
Mocht je voldoende ruimte hebben laat het mandje dan altijd open staan.
Zodat ze er zelf lekker in kan liggen.
Werkte bij ons heel goed.
Onze katten springen nu zelf in de mandjes als ze naar de DA moeten.
En het is een prachtig beest
Bedanktquote:Op zondag 1 oktober 2006 09:21 schreef ijsmeis het volgende:
En stond ie vanochtend met een ontbijtje op bed![]()
?
Gefeliciteerd!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |