Ja, dat weet ik, maar in de tussentijd heeft hij ook weinig tot niets gepresteerd.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:43 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je weet dat je nu praat over gebeurtenissen die 15 jaar geleden plaatsvonden?
Koster is gewoon een degelijke trainer, ik denk dat de afgelopen tijd bij Ajax ook erg goed zijn geweest voor zijn ontwikkeling. Een verstandige keuze van Club om hem voor 1 seizoen met een optie aan te trekken.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:46 schreef Plato1980 het volgende:
Ja, dat weet ik, maar in de tussentijd heeft hij ook weinig tot niets gepresteerd.
omdat hij in al die tijd niet voortdurend hoofdcoach is geweest misschien?quote:Op woensdag 8 april 2009 00:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar in de tussentijd heeft hij ook weinig tot niets gepresteerd.
Alsof de Belgische competitie grote coaches kan binnenhalenquote:Op woensdag 8 april 2009 01:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Koster.
Club verdient veel beters.
Hehe, toch handig als je Ajax op je cv hebt staan.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 00:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De belangrijkste reden is dat hij goed met jonge spelers zou kunnen omgaan... Club heeft een heel jonge spelerskern, vandaar.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind het een bizarre keus van Brugge, snap werkelijk niet waarom ze hem aanstellen.
Al heeft hij als voordeel dat hij het nauwelijks slechter kan doen dan de laatste seizoenen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 8 april 2009 07:59 schreef denthemen het volgende:
Zonde dat hij naar zo'n kut club gaat
Zo slecht was het uiteindelijk niet. Het eerste halfuur wel, maar het uur daarna was Club Brugge duidelijk baas en was er een hilarische ref nodig om hen nog van de zege te houden, terwijl ze toch met tien speelden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:04 schreef Adothehague het volgende:
Ik denk dat Koster zijn dagen nu wel geteld zijn na de nederlaag tegen Mechelen afgelopen weekend.
Brugges speelde echt heel slecht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |