Trusten Bwenquote:Op maandag 25 september 2006 00:26 schreef BwennieBren het volgende:
Ohw, ik zoek t net op maar Rafael is een aartsengel in het Jodendom maar ik reken m toch goed omdat ik pcies deze 3 in mijn gedachten had en bovendien had ik Lucifer ook goedgerekend...
Anyway lieve luitjes, het was kort maar krachtig morgen moet ik vroeg op dus ik ga slapen. Een goede voortzetting van AKQ en voor later een welterusten![]()
Vind ik ook alquote:
Wyccie +1quote:Op maandag 25 september 2006 00:28 schreef wyccie het volgende:
Wiardi Beckmanstichting
Nu, weet ik dus weer niet wat te doen.........quote:
Je moet het natuurlijk zelf weten maar ik vind wel dat ik het goed had. Ik heb later nog stichting toegevoegd, toen ik wyccie's post nog niet had gezienquote:Op maandag 25 september 2006 00:34 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Nu, weet ik dus weer niet wat te doen.........
![]()
Deze redenering staat natuurlijkquote:Op maandag 25 september 2006 00:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk zelf weten maar ik vind wel dat ik het goed had. Ik heb later nog stichting toegevoegd, toen ik wyccie's post nog niet had gezien
Excuus Wyccie, beoordelingsfoutje gemaakt. Kan gebeuren. Al laat enzo......quote:Op maandag 25 september 2006 00:39 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik heb het punt gekregen. Sorry MaJo
Ik zal even een vraag bedenken.
Geen probleem, ik vond ook wel dat MaJo het goed had.quote:Op maandag 25 september 2006 00:41 schreef dartfanaat het volgende:
Excuus Wyccie, beoordelingsfoutje gemaakt. Kan gebeuren. Al laat enzo......
Heb het punt ingetrokken, en toch aan MaJo gegeven
Nopequote:Op maandag 25 september 2006 00:46 schreef Yurithemaster het volgende:
Moskou
Ook nietquote:Op maandag 25 september 2006 00:50 schreef Yurithemaster het volgende:
Kiev dan
Truste MaJoquote:
quote:Op maandag 25 september 2006 00:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Is dat niet de driekoepelkerk ofzo ?
Slaapse dart![]()
We've got a winnerquote:Op maandag 25 september 2006 00:58 schreef wyccie het volgende:
Tallinn?
1982quote:Op maandag 25 september 2006 01:01 schreef MaJo het volgende:
Geen idee maar het klinkt heel eighties
Mijn geboortejaarquote:
Ik ben er al mee bezigquote:Op maandag 25 september 2006 01:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik heb ook echt geen idee
Open jij een nieuw topic Majo of zal ik het doen?
Na een wat mindere periode gaat alles nu weer topquote:Op maandag 25 september 2006 01:13 schreef Soempie het volgende:goed. Druk wel met vanalles. Maar goed hoor
![]()
Met jullie?
Jij, stalkert!!!quote:Op maandag 25 september 2006 01:13 schreef broer het volgende:
Land of Make Believe - Bucks Fizz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |