Hoi, hoi, alhoewel het niet als een verdiend punt voelt.quote:Op zondag 24 september 2006 17:50 schreef U het volgende:
Gooitzen + 1
'tis tussen 9 en 10 maanden in elk geval; beide had ik goedgerekend.
En ook al is het gegokt, toch 'n puntje voor de moeite om erbij te blijven terwijl het forum zo traag is
Komt me bekent voor die meldingquote:Op zondag 24 september 2006 18:38 schreef B.ertha het volgende:
Ben ik de enige die al de hele avond deze melding krijgt?
mysql_connect(): Lost connection to MySQL server during query in line 99 of file {config_root}/www.inc/global/classes/db.class.php
En nu viel het zelfs helemaal weg
Nee, ik had hem ook.quote:Op zondag 24 september 2006 18:38 schreef B.ertha het volgende:
Ben ik de enige die al de hele avond deze melding krijgt?
mysql_connect(): Lost connection to MySQL server during query in line 99 of file {config_root}/www.inc/global/classes/db.class.php
En nu viel het zelfs helemaal weg
In afwezigheid van Gooitzen deel ik dan maar het punt uitquote:Op zondag 24 september 2006 18:15 schreef Jayhawk het volgende:
in de buurt van Berlijn, Leipzig
Ik reken het goed!quote:Op zondag 24 september 2006 19:00 schreef B.ertha het volgende:
Dus ook in het gezuiverde water dat we drinken
Dat kan idd goed. Laatst nog iets over gelezen dat dat dus ook nadelig is voor mannenquote:Op zondag 24 september 2006 19:00 schreef B.ertha het volgende:
Dus ook in het gezuiverde water dat we drinken
ik reken het goed het wads Field Marshal Arthur Wellesley, 1st Duke of Wellingtonquote:Op zondag 24 september 2006 19:17 schreef Jayhawk het volgende:
wellington volgens mij
Dank je. Heb hier nogal wat gedonder, plus de eindeloze meldingen, dus toen ik Fok niet meer op kwam ben ik maar geen eten. Excuus!quote:Op zondag 24 september 2006 18:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
In afwezigheid van Gooitzen deel ik dan maar het punt uit
Jayhawk+1
Maar jayhawk is ook al een tijdje weg dus wie stelt er een nieuwe vraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |