abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42133351
Doe eens lief tegen elkaar ofzo. Ga anders ff belgische nummerplaten spotten met zijn tweetjes.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_42134295
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 08:04 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

En dan noem je mij hersenloos terwijl jij alles wat jou niet bevalt links/terrorist/knuffelaar noemt...
"Normale" vandalen hebben geen bivakmuts op als ze iets slopen, en pikken willekeurig materiaal uit om te slopen zonder enig doel. Dit was een gerichte actie van links tuig.
pi_42134402
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 09:33 schreef more het volgende:

[..]

"Normale" vandalen hebben geen bivakmuts op als ze iets slopen, en pikken willekeurig materiaal uit om te slopen zonder enig doel. Dit was een gerichte actie van links tuig.
Ja, het al dan niet dragen van een bivakmuts bepaalt of je een terrorist bent. Iedereen met een beetje filmkennis weet dat.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_42134533
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 09:39 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ja, het al dan niet dragen van een bivakmuts bepaalt of je een terrorist bent. Iedereen met een beetje filmkennis weet dat.
Ik heb het niet alleen over een bivakmuts! Jij leest wel erg selectief.
pi_42134798
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 09:33 schreef more het volgende:
Normale vandalen hebben geen bivakmuts op? Normale vandalen pikken willekeurig materiaal uit??

Ooit wel eens (ajax) voetbalhooligan gezien (jaja, mét bivakmuts en ja, dat zijn ook vandalen) die een (feyenoord) café aanvalt? Willekeurig? Dacht het niet...

Maar dat is dus ook terrorisme?
pi_42135214
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 00:27 schreef damian5700 het volgende:Het Cordon sanitaire tegen het Vlaams Blok/Belang is ruim vijftien jaar een feit. Dat is geen zielige omstandigheid, maar een concrete vaststelling.
Nee, laten we een extreem-rechtse groep met een grote achterban maar als een normale partij behandelen. Goed idee, heur.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_42135236
Het Vlaams Belang toelaten tot coalities is belachelijk. Democratisch, dat wel, maar dat maakt het niet minder dom. Ik geef de andere Belgische partijen groot gelijk als ze dit stel infantiele racisten boycotten.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_42135393
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 09:47 schreef more het volgende:

[..]

Ik heb het niet alleen over een bivakmuts! Jij leest wel erg selectief.
Gaat er gewoon om dat het woord 'terrorist' al ernstig genoeg gesodomiseerd wordt zonder ons, fokkertjes.

Vandalisme kan natuurlijk net zo goed op een specifiek doel gericht zijn en met voorbedachte rade ten uitvoer worden gebracht. Maar deze actie is geen gewoon vandalisme. Net zo min als het terrorisme is.

Maar wat doet het er verder ook toe. Moet mogelijk zijn een mening te geven over een gebeurtenis zonder er allerlei termen bij te slepen die eigenlijk niet in de discussie thuis horen.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_42136166
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 10:22 schreef retteketet het volgende:

[..]

Nee, laten we een extreem-rechtse groep met een grote achterban maar als een normale partij behandelen. Goed idee, heur.
Dat wordt dus al, meen ik, 17 jaar niet gedaan.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_42139604
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 10:23 schreef retteketet het volgende:
Het Vlaams Belang toelaten tot coalities is belachelijk. Democratisch, dat wel, maar dat maakt het niet minder dom. Ik geef de andere Belgische partijen groot gelijk als ze dit stel infantiele racisten boycotten.
Hey, dat is grappig, dat rechtsextremisten ook van partijen als de SP en GL. Ik zie overeenkomsten!
pi_42140725
links = nazisme
links = terrorisme
links = antisemitisme
links = allochtonen in de watten leggen die niet willen werken

kortom links = dictatuur, met dank aan de NOS Gedankenpolizei
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_42140817
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:13 schreef lionsguy18 het volgende:
links = nazisme
links = terrorisme
links = antisemitisme

pi_42141288
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:13 schreef lionsguy18 het volgende:
links = nazisme
links = terrorisme
links = antisemitisme

Wauw, je kunt wel zien dat jij lang op school gezeten hebt.
pi_42141323
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:30 schreef oheng het volgende:

[..]

Hey, dat is grappig, dat rechtsextremisten ook van partijen als de SP en GL. Ik zie overeenkomsten!
W0t b3d03l j3?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')