Volgens mij waren die dingen al een jaar of wat geleden bij speelgoedwinkels te koop.quote:Op zondag 24 september 2006 12:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Die zijn nog alleen in Amerika te koop. Hopelijk komen ze snel hier.
ze bestaan al een jaar of 10-15 ofzo ja, maar dit is een nieuwe versie. pas sinds september in USA te koop.quote:Op zondag 24 september 2006 12:24 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Volgens mij waren die dingen al een jaar of wat geleden bij speelgoedwinkels te koop.
Enig idee wanneer ze naar Nederland komen?quote:Op zondag 24 september 2006 12:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
ze bestaan al een jaar of 10-15 ofzo ja, maar dit is een nieuwe versie. pas sinds september in USA te koop.
tevens tvp
Geboortedatum: 03-08-1985quote:Op zondag 24 september 2006 12:41 schreef ehqo het volgende:
Dat wordt lachen in de speelgoedwinkel. Als je er twinitg tegelijk aanzet.
http://www.youtube.com/watch?v=f4k-aQz9cO8quote:Op zondag 24 september 2006 12:41 schreef ehqo het volgende:
Dat wordt lachen in de speelgoedwinkel. Als je er twinitg tegelijk aanzet.
Voor zo'n prul? Wat is dat toch, met die prijzen.quote:Op zondag 24 september 2006 16:11 schreef Fliepke het volgende:
Ze kosten overal 100+ dollar, dat is dus hier dan ook 100+ euro
Beetje duur
ze worden verkocht voor $40 in de winkel, alleen omdat ze uitverkocht zijn gaat men ze op ebay aanbieden voor $100quote:Op zondag 24 september 2006 16:11 schreef Fliepke het volgende:
Ze kosten overal 100+ dollar, dat is dus hier dan ook 100+ euro
Beetje duur
Aha. Ik vond namelijk ook wat webshops die hem voor die prijzen verkochten, dus ik dacht dat dat de winkelprijs wasquote:Op zondag 24 september 2006 16:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
ze worden verkocht voor $40 in de winkel, alleen omdat ze uitverkocht zijn gaat men ze op ebay aanbieden voor $100
Ik wil m voor mezelf.quote:Op zondag 24 september 2006 14:49 schreef Rapaille het volgende:
Die wil ik voor mijn nichtje! Die ligt helemaal dubbel erom (ik ook hoor) Superlief
De grote TMX Elmo inkoopactiequote:Op maandag 25 september 2006 21:17 schreef EsDe het volgende:
ik wil er ook een!![]()
Waarom doen we niet een gezamenlijke inkoop actie? verschepen we er een zooi naar Nederland, delen we de verzendkosten uiteraard, zal wel iets goedkoper zijn denk ik dan wanneer we allemaal los gaan importeren![]()
Aangezien ik vrij lui ben stel ik voor dat iemand anders het initiatief neemt.... wie o wie!?![]()
WAAR?!?quote:Op maandag 25 september 2006 21:38 schreef zwelgje81 het volgende:
Heb ze hier in nederland gezien ergens in Den Haag volgens mij en ik wil hem ook hebben, had alleen het geld even niet![]()
![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 21:39 schreef little_pussy het volgende:
Pfff vind elmo helemaal niet leuk om mee te spelen, speel liever met mezelf![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:25 schreef Blackletter het volgende:
iedereen wil ze opeens hebbendie dingen zijn gemaakt voor kleine kinderen
. kleine kinderen die er net zo vaak op duwen totdat je er hoofdpijn van krijgt, zodat je ze afpakt en opa en oma ze weer voor ze kopen. en jullie willen ze allemaal hebben (bijna allemaal
) best erg eigenlijk
Ja maar ik ben soms gewoon een klein meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
denk dat meer mensen daar idd last van hebbenquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja maar ik ben soms gewoon een klein meisje.
jongetje was het toch?quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja maar ik ben soms gewoon een klein meisje.
'k Heb spontaan lol.. damn..quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
dat lachen werkt aanstekelijk
http://video.google.nl/videoplay?docid=3610567766614094054&q=tickle+me+elmo
Wat een kutkickquote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:39 schreef Zweefvliegje het volgende:
Doet die ook de vogeltjesdans?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:39 schreef Harajuku. het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=1837927799583485095
Fucking Chucky
het slotje is stukquote:
|
Forum Opties | |
---|---|