Hihihi, het is ook een compleet gestoorde redenatie. Vraag me toch echt af of dit een idee van de wapenlobby was of wie er dan opgekomen is.quote:Op zondag 24 september 2006 11:56 schreef teamlead het volgende:
Ik blijf me verbazen over de open deuren die soms ingetrapt worden
Wat hadden ze dan verwacht? We vallen een land binnen, misdragen ons op beestachtige wijze, zoals we dat in Vietnam al gedaan hebben en dan verdwijnt het terrorisme en vinden mensen ons weer lief?
quote:“Wat heeft hij [Bush], al reddend, tot dusver gedaan? Eén oorlog zo verwaarloosd dat die opnieuw moet worden gevoerd, de volgende met leugens begonnen en in een bloedige chaos laten ontaarden, al doende daar een trainingskamp voor terroristen laten ontstaan, een concentratiekamp opgericht dat in een dictatuur niet zou misstaan, de Conventie van Genève ontdoken, het Midden-Oosten tot een poel van anti-Amerikanisme bevorderd, het Atlantisch bondgenootschap gefragmentariseerd, het politieke leven van zijn beste vriend Tony Blair versneld beëindigd, de Amerikaanse rechtsstaat ondermijnd, de vruchteloze en verwoestende oorlog in Libanon tersluiks gesteund en tot slot, als gevolg van dit alles, Amerika verdeeld, zo diep als het sinds Watergate niet is geweest. […] Deze Amerikaanse president is een door godsdienst bevlogen, megalomane en contactgestoorde man.”
Motieven niet relevantquote:Op zondag 24 september 2006 17:19 schreef Monidique het volgende:
De werkelijke motieven zijn niet zo relevant, de incompetentie van dit regime wel.
Als het gaat om waarom Irak zo'n rotzooi is, dan ligt het meer aan incompetentie dan aan gesuggereerde verborgen motieven, dat bedoel ik.quote:
De burgeroorlog, de honderdduizenden doden, het toegenomen terroristische gevaar, kortom: "Irak", ja, dat schrijf ik hem wel toe.quote:Op zondag 24 september 2006 19:05 schreef -scorpione- het volgende:
Frappant hoe makkelijk iedereen alle problemen aan Bush wenst toe te schrijven. Als de wereld toch zo makkelijk in elkaar zou steken...
ik geef Dick Cheney en Donald Rumsveld de schuldquote:Op zondag 24 september 2006 19:05 schreef -scorpione- het volgende:
Frappant hoe makkelijk iedereen alle problemen aan Bush wenst toe te schrijven. Als de wereld toch zo makkelijk in elkaar zou steken...
En de rest van de kerels van het American Enterprise Institute, `een fantastische club mensen` volgens Bart Jan Spruyt. De Nederlandse neoconservatieve Burke Stichting werkt samen met het AEI...quote:Op zondag 24 september 2006 19:52 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
ik geef Dick Cheney en Donald Rumsveld de schuld
Oh ja, de chaos is Irak en alle aanslagen en het over elkaar heenvallen van verschillende moslimgroepen, dat komt idd allemaal van Bushquote:Op zondag 24 september 2006 19:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
De burgeroorlog, de honderdduizenden doden, het toegenomen terroristische gevaar, kortom: "Irak", ja, dat schrijf ik hem wel toe.
Hij is de hoofdverantwoordelijke voor de situatie, ja. Daarnaast zijn er nog vele andere verantwoordelijken, verantwoordelijk voor vele zaken, zoals de terroristen, de milities, de weet-ik-veel-wie-allemaal, die ook hun misdaden hebben begaan.quote:Op zondag 24 september 2006 20:09 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Oh ja, de chaos is Irak en alle aanslagen en het over elkaar heenvallen van verschillende moslimgroepen, dat komt idd allemaal van BushLekker makkelijk...
Bush heeft het misschien vervroegd, maar de spanningen waren er duidelijk al. Achteraf praten is makkelijk, maar niemand had verwacht dat het groepen onder het Irakese volk zo stom zou en geweldadig zouden zijn. De ellende was dus ook wel gebeurd als Saddam op een andere manier de macht had verloren, misschien ook wel tijdens zijn regeren.quote:Op zondag 24 september 2006 20:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hij is de hoofdverantwoordelijke voor de situatie, ja. Daarnaast zijn er nog vele andere verantwoordelijken, verantwoordelijk voor vele zaken, zoals de terroristen, de milities, de weet-ik-veel-wie-allemaal, die ook hun misdaden hebben begaan.
Uhm, er ontstond een vuurgevecht, hoe willen ze hem dan nog levend oppakken?quote:Op maandag 25 september 2006 19:25 schreef Takkesteeg het volgende:
Zo'n 200 militairen omsingelden zijn
huis in Basra...
Oppakken en voor een gerecht slepen was zeker teveel gevraagd?
Niet vervroegd, maar verergerd en aangewakkerd.quote:Op maandag 25 september 2006 19:42 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Bush heeft het misschien vervroegd, maar de spanningen waren er duidelijk al.
Klopt.quote:Achteraf praten is makkelijk,
Bull...quote:maar niemand had verwacht dat het groepen onder het Irakese volk zo stom zou en geweldadig zouden zijn.
Misschien wel, maar dat is niet gebeurd en dus is Bush hoofdverantwoordelijke voor het hele debacle.quote:De ellende was dus ook wel gebeurd als Saddam op een andere manier de macht had verloren, misschien ook wel tijdens zijn regeren.
Tuurlijk niet, wat is dit nu voor een simpele ik-kijk-niet-verder-dan-mijn-eigen-neus redenering?quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:30 schreef Monidique het volgende:
Bull...
[..]
Misschien wel, maar dat is niet gebeurd en dus is Bush hoofdverantwoordelijke voor het hele debacle.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:02 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, wat is dit nu voor een simpele ik-kijk-niet-verder-dan-mijn-eigen-neus redenering?
quote:Op zondag 24 september 2006 17:19 schreef Monidique het volgende:
De werkelijke motieven zijn niet zo relevant, de incompetentie van dit regime wel.
Niet alleen hem maar ook de rest die meeliep in die tijd.quote:Op zondag 24 september 2006 19:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
De burgeroorlog, de honderdduizenden doden, het toegenomen terroristische gevaar, kortom: "Irak", ja, dat schrijf ik hem wel toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |