Maar natuurlijk, en moaw als je hem roept, en prrrt als ie op schoot wilquote:Op zondag 24 september 2006 10:46 schreef DuchessX het volgende:
Aw Moussy wat een scheetje
Kwettert eppie ook?
Nope, alleen z'n neusje en kinnetje..quote:Op maandag 25 september 2006 08:02 schreef DuchessX het volgende:
Wat leuk dat witte neusje van OdinHeeft hij verder nog ergens wit? Diddle heeft een klein wit plekje op zijn buik, verder is hij helemaal rood. Bengel is ook helemaal (vaal-)rood.
Ja hij heeft maar 1 wit vlekjequote:Op maandag 25 september 2006 13:22 schreef Nilasha het volgende:
[..]
Nope, alleen z'n neusje en kinnetje..![]()
Heeft Diddle echt één spierwit vlekje? Wat grappig..
Moet even heel diep graven, maar is Diddle dat katje dat uit het asiel komt en de eerste tijd nogal problemen met z'n oogje (of was het nou neus..) had?
Zn zusje, buffy (die grijze op enkele foto's), is ook redelijk mooi getekend,quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:12 schreef Nilasha het volgende:
Wat een mooi getekende vacht heeft Kio! Schatje als kittentje zo op schoot..
weet je dat zulke mopperkonten de liefste surrogaatmoeders zijn als het katers zijnquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:55 schreef Bluezz het volgende:
Jeeetje zeg, die is getraumatiseerd, ik kreeg er gewoon een brok van in mijn keel![]()
GOED NIEUWS!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:28 schreef Flurrie het volgende:
Vanavond weer met onze kleine rode Garfield naar de Dierenarts, kijken of hij wormen heeft een een kuurtje daarvoor kan krijgen.
Hij begon 4 weken geleden met 900 gram
3 weken geleden was hij 970 gram
2 weken geleden was hij 1.2 kg
vorige week zat hij op 1.5 kg.
en dan is hij al 4 maanden oud. Dus er moet nog veel gewicht bijkomen.
Ben benieuwd hoe het nu zit. En of de worm kuur gaat aanslaan en hij eindelijk weer een beetje 'gezond' is . Het is nu al een maand lang mis met hem.
Maar anderhalve kilo is toch niet zo licht voor 4 maanden? Ik heb geleerd dat het 100 gr per week moet zijn, dus 16 weken 1,6 kilo...quote:Op woensdag 27 september 2006 09:21 schreef Flurrie het volgende:
[..]
GOED NIEUWS!!
De Kleine Garfield zit nu op een aardig gezond gewicht van 1.8 kg.
Heb wel weer een pasta meegekregen om de darmflora wat in balans te brengen. Geen wormen dus voor de kleine.
Vanaf vandaag mogen ze niet meer zoveel eten als ze willen. wordt dus afmeten iedere dag. met het voer.
Ik heb hem ook al een aantal keren gezien en kan er niet echt om lachenquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:55 schreef Bluezz het volgende:
Jeeetje zeg, die is getraumatiseerd, ik kreeg er gewoon een brok van in mijn keel![]()
ja maar vorige week zat hij er nog onder. (100 gam onder) is erg weinig, maar het is er toch onderquote:Op woensdag 27 september 2006 10:03 schreef Ieneminie het volgende:
[..]
Maar anderhalve kilo is toch niet zo licht voor 4 maanden? Ik heb geleerd dat het 100 gr per week moet zijn, dus 16 weken 1,6 kilo...
Och wat sneuquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:55 schreef Bluezz het volgende:
Ah, op die manier, ja ik verbaas me er ook over hoe snel ze kunnen opknappen, Beau is inderdaad ook zo ontzettend snel opgeknapt. En die hormonen, ja, daar vrees ik ook een beetje voor. Ze hebben nu al van die momenten dat ze rondlopen met een blik van 'ik ga kattekwaad uithalen". En meestal ben ik dan de lulquote:Op woensdag 27 september 2006 10:42 schreef Flurrie het volgende:
[..]
ja maar vorige week zat hij er nog onder. (100 gam onder) is erg weinig, maar het is er toch onder
Die kleine is in 4 a 5 weken tijd 1 kilo aangekomen. Hij was klein, dun en erg zwak. Hij heeft een goede groeispurt gemaakt.
Moet je voorstellen, toen ik voor het eerst bij de dierenarts kwam was Max (de zwart-witte kat) groter en ongeveer 300 gram zwaarder dan Garfield. Een maandje later zijn ze even groot en even zwaar. Dat vind ik toch erg netjes.
Over een klein maandje wordt het pas leuk (not) als de hormonen bij bijde katten beginnen. dat wordt vechten.
Hier doet hij zijn imitatie van Ceiling Catquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:56 schreef briana_muirinn het volgende:
katten en dozen, onafscheidelijk
LOL!quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:15 schreef broer het volgende:
[..]
Er had eigenlijk moeten staan: "Het is rood, sexy, slim en het ligt nu op een tijdschrift."
Lieve Poesjesquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:10 schreef Aventura het volgende:
Wat een schatjes allemaal!
Mijn kleine (rooien en valen zijn..) donderstralen kunnen natuurlijk ook niet ontbreken.
Dondertje:
[afbeelding]
Dikkie:
[afbeelding]
'Jummie kattengras'
[afbeelding]
'Optiefen uit mijn huisje'
[afbeelding]
Ze zijn nu een week of 13. Ik ga binnenkort met ze naar de DA en ik hoop dat ik erachter kom wat voor geslacht ze hebben. Ik denk eigenlijk altijd aan ze als mannetjes, zo'n gevoel heb ik.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:27 schreef Aventura het volgende:
Bedoel je daarmee eigenlijk dat je het raar vindt dat ik nog niet met ze naar de DA ben geweest?
Ik geloof niet in intentingen, ze zijn volgens mij helemaal gezond, vertonen geen afwijkend gedragVerder ontworm en ontvlooi ik ze zelf.
Ik heb meerdere malen onder hun staartjes gekeken en ik zie het gewoon niet...
Je hebt van die plaatjes waarmee je kunt vergelijken, maar dan nog vnd ik kenmerken die elkaar tegenspreken
Pagina terug staat Terra, een rode dame, volgens mij zijn de rest wel herenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:08 schreef prupke het volgende:
maar zijn alle rode beesten die hier voorbij zijn gekomen allemaal katers?
Terraquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:14 schreef briana_muirinn het volgende:
Eva is ook een rode dame op het forum, weet alleen niet meer van wie ze is![]()
Sinds dierendag dit jaar heb ik eindelijk een kattententje te pakken gekregen, de dierenwinkel bij ons in de buurt had altijd wel iams ed, maar altijd waren de tentjes uitverkocht. (een jaar aan het informeren geweest elke keer dat ik er weer kattenbakvulling haalde)
Op dierendag met een vriendin naar flip kluin geweest voor een leuke krabpaal in de aanbieding en prompt vond ik daar de iams _met_ tentje![]()
Trots het voer, het tentje en een emmertje snoepvoer mee naar huis gezeuld, en nu is terra erg gelukkig met het tentje:
[afbeelding]
In het emmertje snoepvoer zaten twee doosjes met snoepjes en een zakje gedroogde visjes, dat vonden ze helaas![]()
Nouja, verder zaten er nog een handvol muisjes in, dat was wel een grote hit, en het iams voer zijn ze stapel dol op.
Mij katten gaan eerst eindeloos met die gedroogde visjes spelen,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:14 schreef briana_muirinn het volgende:
In het emmertje snoepvoer zaten twee doosjes met snoepjes en een zakje gedroogde visjes, dat vonden ze helaas![]()
Nouja, verder zaten er nog een handvol muisjes in, dat was wel een grote hit, en het iams voer zijn ze stapel dol op.
Update: het zijn dus poesjesquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:55 schreef Aventura het volgende:
Het zijn dus de kittens die een van de grootste fok-rellen hebben veroorzaakt
[HELP] Kittens bijna verdronken.
De eigenaars wisten zelf ook niet welk geslacht de kittens hebben...Was voor hen ws. de eerste keer dat ze een nestje hadden, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Wat een scheetje zeg! Prachtige snor ookquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:48 schreef Scandalous het volgende:
lieve rode poesjes allemaal
Heb zelf geen rode, maar m'n zus heeft een klein rood schatje, Pientje:
[afbeelding]
Och Poekiequote:Op maandag 30 oktober 2006 23:59 schreef SHE het volgende:
Onze lieve Poekie is vandaag helemaal zielig!
De arme drommel heeft opgezette anaalkliertjes en is helemaal uit zijn normale doen.
Natuurlijk moest mama weer alle kutklussen doen en nu haat hij mij en vind alleen papa lief![]()
[afbeelding]
Zal me niet verbazen, onze rode Garfield heeft een slechte start gehad.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:24 schreef Angel22 het volgende:
..
Owja nog een vraagje...
Ik hoor een hoop verschillende berichten hierover maar is het zo dat rooie katers eerder last hebben van blaas- en nierproblemen???
Iemand die hier een helder licht over kan schijnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |