quote:Op zondag 24 september 2006 20:28 schreef Inodder het volgende:
als er iets van mij in haar keelgat schiet ben ik al blij trouwens of dat nu t goede of verkeerde gat is
verzin je dit nu of pas je gewoon n bestaande text aan hoe dan ookquote:Op zondag 24 september 2006 22:13 schreef Inodder het volgende:
quote]Op zondag 24 september 2006 21:05 schreef versabommie het volgende:
er zat een klein zigeunermeisje huilend op een exitdiner
huilend, huilend, helemaal alleen
sta op meisje lief en droog je traantjes af
kies een kamper uit die met je dansen mag!
....lalal..lalaa
nee trut, het forum ligt steeds op zijn reet sinds die "verbeteringen" van gisteravond!quote:Op zondag 24 september 2006 22:30 schreef puntoortje het volgende:
... wat is het hier stil zonder mij!!!
ja..echt lullo, had ik ook wel door hoor! krijg van die domme meldingen enzo...maar dat haald niet uit ...ik was er niet en het was behoorlijk rustig...dus toch stil zonder mij...quote:Op zondag 24 september 2006 22:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee trut, het forum ligt steeds op zijn reet sinds die "verbeteringen" van gisteravond!
Nou je bent nog vrij vaak over de tong gegaan hier heurquote:Op zondag 24 september 2006 22:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja..echt lullo, had ik ook wel door hoor! krijg van die domme meldingen enzo...maar dat haald niet uit ...ik was er niet en het was behoorlijk rustig...dus toch stil zonder mij...![]()
is dat zo?...vertel maar!.....ik heb ff geen zin om te zoeken met dat slome gedoe van fok!...quote:Op zondag 24 september 2006 22:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou je bent nog vrij vaak over de tong gegaan hier heur![]()
eigenlijk helemaal nix dus..quote:Op zondag 24 september 2006 23:02 schreef Inodder het volgende:
als je aleen deze pagina terugleest heb je t belangrijkste nieuws wel gehad
quote:Op zondag 24 september 2006 23:23 schreef Inodder het volgende:
nou ik ga er maar weer is vantussen morgen weer vroeg op mocht er nog iets bijzonders gebeuren dan druk maar op die buzzer van de msn slaap naast mn comp.![]()
welterusten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |