Vertelquote:
De baltische staten zijn mijn andere liefde. Die vakantie van 2 jaar terug was een reis via Denemarken, Noorwegen, Zweden, Finland naar Estland, Letland en Litouwen. Eén van de mooitse vakanties ooit. Misschien open ik ook nog wel een centraal Baltische staten topicquote:Op zondag 24 september 2006 11:40 schreef DutchTrain het volgende:
Alleen nog maar de steden van Scandinavië bezocht, Kopenhagen 3x, Stockholm, Malmö, Oslo en Helsinki allemaal 1x.
Dankzij de low cost vliegmaatschappijen is Scandinavië ook goed te combineren met de Baltische Staten. Ga ik zeker nog eens doen
Noorwegen: de fjordenkust, de combinatie van ruwe grijze rotsmassieven, gecombineerd met groene begroeiing, het immer blauwe water en het witter dan wit van de schuimende watervallen.quote:Op zondag 24 september 2006 05:39 schreef MaJo het volgende:
VertelWaar ben je geweest, wat trekt je er zo in aan?
Wat een geweldig bruisende en gezellige stad. Komt waarschijnlijk door de ligging op het water en aan de Archipello. Veruit mijn favoriet!quote:Op zondag 24 september 2006 18:00 schreef MaJo het volgende:
Ook ben ik nog niet in Stockholm geweest, staat hoog op mijn verlanglijstje!
Die is er al: Estland/Letland/Litouwen - Baltische Statenquote:Op zondag 24 september 2006 18:00 schreef MaJo het volgende:
Misschien open ik ook nog wel een centraal Baltische staten topic![]()
Oh geweldig, kom ik daar ook even buurtenquote:Op maandag 25 september 2006 00:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die is er al: Estland/Letland/Litouwen - Baltische Staten
Deze ook al gelezen?quote:Op maandag 25 september 2006 00:03 schreef MaJo het volgende:
Oh geweldig, kom ik daar ook even buurten
Nee nog nietquote:
Goed dat je naar het buitenland gaatquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:28 schreef Sport_Life het volgende:
Nou ik word nogal beperkt in mijn mogelijkheden, het liefst zou ik naar Engeland gaan, maar daar heeft mijn Hogeschool geen partnerscholen mee. Zweden en Noorwegen dus ook niet. Maar ik ga ook nog 6 maanden stage lopen in het buitenland, dat kan dan eventueel wel in Noorwegen of Zweden..
Ik vind het wel meevallen eigenlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:19 schreef misterbogey het volgende:
ik heb gehoord dat het redelijk prijzig is in scandinavie?
klopt dat??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |