Ah okquote:Op zondag 24 september 2006 03:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, maar ik gebruik ook geen FF weet je![]()
Gewoon lekker simpel IE7, en soms eens een keer FF![]()
De laaste versie werkt wel ok, al heb ik wel problemen met veel van mijn favorieten... Niet meer te openen als ik er op klik...quote:Op zondag 24 september 2006 03:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ah ok.
Hoe draait IE7 nu? Tijdje geleden gebruikt maar toen was het superbrak, dus gelijk niet meer gebruikt.
Och armequote:Op zondag 24 september 2006 03:35 schreef Qunix het volgende:
Dus ik heb het opnieuw geinstalleerd; heb ik het nog steeds _o-
Eerst deinstallen...quote:Op zondag 24 september 2006 03:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Och arme.
Heb je wel eerst gedeinstalleerd of er gelijk een nieuwe installatie over heen geknalt.
OMG ik zie plaatje wel, maar kijk op eigenschappen en zie dat het imageshack oid is.... mijn eerste gele kutkikkerquote:
Regel een goede serverquote:Op zondag 24 september 2006 03:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
OMG ik zie plaatje wel, maar kijk op eigenschappen en zie dat het imageshack oid is.... mijn eerste gele kutkikker![]()
Nu welquote:Op zondag 24 september 2006 03:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Las het net. Herinstall van die extentie wel goed gegaan?
Half uur te vroeg. Maar dat hadden we natuurlijk nog van gister tegoedquote:Op zondag 24 september 2006 23:32 schreef NJ het volgende:
'n Avond, allen.
Een avond indeed. want middag is t al geweest!!1!11quote:Op zondag 24 september 2006 23:32 schreef NJ het volgende:
'n Avond, allen.
Ja, dat is mogelijkquote:Op zondag 24 september 2006 05:33 schreef oshiro het volgende:
Tevens heb ik een vraag... is het mogelijk dat je binnen 1 avond verlielfd op iemand wordt![]()
![]()
Ik heb vakantiequote:
Wel laat danquote:
Morgen half 4 college.quote:
Dat wel, maar ik kom om half 7 weer thuis.quote:Op maandag 25 september 2006 00:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mwoh, kun je wel uitslapen
Da's nietsquote:Op maandag 25 september 2006 00:10 schreef plumbum het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik kom om half 7 weer thuis.![]()
Das weer minder.
Mijn contract is afgelopen vrijdag net afgelopen, ik ga in deze week een rijschool zoeken en rond kijken naar een baantje en als ik niets geschikts kan vinden een uitzendbureau. Ik heb een sollicitatie lopen bij de politie.quote:Op maandag 25 september 2006 00:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wel laat dan![]()
Ik heb helemaal geen vakantie gehad. Maargoed, ben zo snel mogelijk op zoek gegaan naar werk toen ik mijn diploma had gehaald. Liever een baan als vakantie als ik heel eerlijk moet zijn.
Zo erg is t ook niet, maar als je constant net ná t eten thuiskomt, tsja, dan zit je zo met de gebakken peren.quote:Op maandag 25 september 2006 00:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Da's niets
Ik werk bij de KPN, en heb dagen dat ik tot 22:00 moet. Ik ben dan pas tegen 22:45 thuis omdat ik dan ook nog van Groningen naar mijn woonplaats moet rijden
Oei, politiequote:Op maandag 25 september 2006 00:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mijn contract is afgelopen vrijdag net afgelopen, ik ga in deze week een rijschool zoeken en rond kijken naar een baantje en als ik niets geschikts kan vinden een uitzendbureau. Ik heb een sollicitatie lopen bij de politie.![]()
Ging jij niet slapen?quote:
Verander het danquote:Op maandag 25 september 2006 00:19 schreef plumbum het volgende:
[..]
Ging jij niet slapen?
vond de vorige tekst die dr in stond leuker..![]()
Probleem het ik ook hoor. Gelukkig kan ik mijn eigen rooster bepalen. Ik begin pas in de middag als ik tot 22:00 moet. Heb ik tenminste nog ff de tijd om te eten. En ach, mocht ik honger krijgen dan is er alijd nog vreten uit de muur te trekken op het station dat vlakbij zit.quote:Op maandag 25 september 2006 00:16 schreef plumbum het volgende:
[..]
Zo erg is t ook niet, maar als je constant net ná t eten thuiskomt, tsja, dan zit je zo met de gebakken peren.
Thanksquote:Toffe avatar heb je btw![]()
Hopelijk gaat alles goed en dan kan ik op zijn vroegst Augustus 2007 beginnen bij het korps Drenthequote:Op maandag 25 september 2006 00:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Oei, politieIk had gelukkig snel werk gevonden. Ok, het is maar een callcenter, maar het verdient erg goed
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |