zaterdagavond 23 september vanaf dat fok down ging tot ongeveer 23.30 Janine heeft een envelop
Monique & Rik
Dit is de bedoeling.
Brian Duffield uit Engeland is een held. Hij wist in precies 1 minuut en 32 seconden een rauwe ui van 212 gram op te eten. Hij brak daarmee een record dat is opgenomen in het Guiness Book of Records.Hij hapte de ui af als een appel.
Jullie hoeven geen record te vestigen om het spek en de kaas te bemachtigen.
Jullie krijgen 2 minuten. Binnen die tijd moeten jullie ieder een complete ui hebben opgegeten.
Dit zijn de regels:
De ui mag niet gesneden worden.
Jullie moeten er de tanden inzetten en de ui opeten als was het een appel. (Afkluiven, zeg maar) Jullie mogen pas beginnen wanneer de klok op het plasmascherm verschijnt. De klok loopt terug dus jullie kunnen de tijd zelf in de gaten houden.
De andere Bewoners mogen wel aanmoedigen maar verder niet helpen.
Monique en Rik gaan op de rand van de verhoging in de serre zitten met hun gezicht richting de zitkamer.
De andere Bewoners gaan op de banken zitten als waren die een tribune. En zij moeten daar blijven zitten tot de tijd om is. Zij mogen dus niet van hun plaats komen zolang de klok loopt.
Als de gong gaat mogen Rik en Monique beginnen.
![]()
![]()
in mijn ogen hebben ze de opdracht niet gehaaldegbert envelop dagboekkamer
egbert haalt de envelop en zijn bril
janine staat onder de douche dus gaan ze allemaal naar de badkamer
lieve mo en rik
jullie hebben je opgeofferd voor de groep
BB vind jullie echte helden
Daarom willen we jullie graag belonen
jullie krijgen dus en de kaas en de spek
bb hoopt dat jullie medebewoners jullie waarderen
daarom worden jullie uitgenodigd voor het exitdiner
jullie mogen een ook etentje kiezen
dat wil zeggen :
bij wie sluiten jullie je aan
milica
jeroen
of e10
er ontstaat een heftige discussie voor wie nu de kaas en spek zijn
voor iedereen of voor mo en rik alleen ?
ze gaan er van uit dat het voor iedereen is en dat mo en rik als extra dat diner krijgen
TV : egbert kijk in het washok
Er staat oude kaas (kilo of anderhalf) en spek aan het stuk in het washok
Mo belt bb voor het diner : Kreeftensoep, Sushi en Cerise flambee holadije
20.38 de meeste zitten in de lounche (e10,sabrina,jeroen,milica en janine niet)
en het gesprek gaat weer eens over een ontslakkingskuur en/of een sapkuurtje.
21.17 semih, micheline en marcia liggen in bed en roddelen er weer lustig op los
vandaag zijn milica en janine aan de beurt
Tijn zit in bad, janine rik en mo zijn ook in de badkamer en het gesprek gaat over …. Juist sex
22.15 de zusjes zijn weer “on speaking terms” ze staan samen in de keuken te kletsen over het uienverhaal.
Micheline komt binnen rennen met de mededeling dat semih scheten laat die niet te harden zijn
Janine heeft brood gebakken en mo wil graag iets eten om de uismaak weg te krijgen
Er druppelen steeds meer mensen de keuken in en de broodjes van janine worden gegeten, met een stukje oude kaas
22.33 jeroen en e10 in de badkamer, over de relatie van e10 en sabrina. Jeroen begrijpt dat er niks meer is dan alleen maatjes, en sja je kan haar 10 kusjes geven op een dag of je kan er 100 geven, maar ja, weet je, toen we het er ook met je vader over hadden enzo. Je moet daar zelf een balans in vinden. En schijt hebben aan wat de andere zeggen
23.11 sa verteld tegen e10 waar haar ruzie met mo over ging : zussen dingen, weet je, zo kinderachtig, we leken wel 5, sloeg nergens op. En over rob dan, sloeg nergens op, jemig rob bracht me al naar bed toen ik 6 was, ik adoreer hem.
E10 “zit”met iets en sa wil dat hij dat verteld, dat doet ie pas als sa alles verteld heeft
Sa dringt aan , waarop e10 aarzelend toegeeft dat het over “hen” gaat (de zusjes)
Sa : wat dan vertel dan doe nou
E10 : nee ik wil het er niet over hebben
Sa : ja nu ben ik nieuwsgierig
E10 : het is niks ik ben er al klaar mee
Sa : doe nou doe nou
E10 : nee ik heb het er al met jeroen over gehad en het is klaar
Sa : met JEROEN ???
E10 : ja
Sa : vertel dan vertel dan
E10 : kom tegen me aan liggen en vertel van je zus dan vertel ik het MISSCHIEN
E10 blijft erg vaag doen, als ik het je vertel lach je me uit, tís niet belangrijk, nee t’is al over
Het is stom
Na veel aandringen begint ie dan toch :
Ten eerste wil hij sa niet zo veel kusjes meer geven omdat mensen vinden dat ie dat te veel doet, hij zelf vind dat ook
Ten tweede vind hij dat ie dat niet kan maken tegenover de buitenwereld
Ten derde voelt ie zichzelf er niet zo lekker meer bij
Ten vierde dacht hij dat sa het wel irritant zou vinden
Ten vijfde omdat sa en mo blij waren dat hij de kamer verbannen was
Sa vind het belachelijk allemaal, iedereen slaapt nu toch, dus mag hij haar best kusjes geven, na het huis wil ze hem niet meer missen, ze wil samen met hem jenna uit school halen
23.29 tijn en mo bij het zwembad, tijn vind het niet netjes dat er van de kaas gegeten is terwijl daar niet iedereen bij was en hij vraagt zich af of diegene die nu kaas ophebben, morgen zo eerlijk zijn om dan nee te zeggen tegen een stukje kaas
tijn klaagt over zn broer dat ie tot 3 uur in zijn nest blijft liggen en dan savonds ligt te zeiken dat ie niet kan slapen, kom dan verdomme smorgens je nest uit
hij heeft in 6 weken tijd 2 keer afgewassen en verder niks. Mo vraagt of ie dat al heeft gezegd tegen hem. Tijn wil de emmer een deze dagen omschoppen i.pv. dat rik de laatste druppel erin gooit
[ Bericht 63% gewijzigd door Capaja op 24-09-2006 11:15:52 ]
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?