Die reken ik goedquote:
Jeejquote:Op zondag 24 september 2006 03:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die reken ik goedHet is 1,39
Yuri + 1
Hoog? Hij is best laag... Via de koersconverter van GWKquote:Op zondag 24 september 2006 03:57 schreef Price het volgende:
[..]
Waar haal jij zo'n hoge koers vandaan?
Omdat Breda niet in Engeland ligt?quote:Op zondag 24 september 2006 03:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
waarom werd willem van oranje niet bijgezet in het familiegraf van de Nassau's in de Grote kerk in Breda
Huh engeland over welke willem van oranje heb jij hetquote:Op zondag 24 september 2006 04:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Omdat Breda niet in Engeland ligt?
Ik bedoel deze willem:quote:Op zondag 24 september 2006 04:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Die ene die met Mary Stuart was getrouwd...
Dat is Willem II dafquote:Op zondag 24 september 2006 04:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Die ene die met Mary Stuart was getrouwd...
Euro t.o.v. de Pond.quote:Op zondag 24 september 2006 04:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoog? Hij is best laag... Via de koersconverter van GWK
Ow... Ik zat een reden te zoeken waarom juist een persoon niet zou zijn bijgezet in Nederland. Leek me wel een goede reden. En het was een Willem. Eentje van Oranje.quote:
Ik vind het niet erg hoorquote:Op zondag 24 september 2006 04:10 schreef Price het volgende:
[..]
Euro t.o.v. de Pond.
(De officiële koers is ongev. 1,49 bij mijn weten)
Dat was het altijd ja maar hij is nu wat lager. Goede zaakquote:Op zondag 24 september 2006 04:10 schreef Price het volgende:
[..]
Euro t.o.v. de Pond.
(De officiële koers is ongev. 1,49 bij mijn weten)
Hij is in delft begraven omdat het niet in breda konquote:Op zondag 24 september 2006 04:10 schreef MaJo het volgende:
Omdat hij in Delft is begraven?
Ow... vonden de Spanjaarden het niet zo'n goed idee?quote:Op zondag 24 september 2006 04:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hij is in delft begraven omdat het niet in breda kon
Hint: We hadden toen ruzie met iemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |