Heb ik ook ja, meestal omdat verwante vragen elkaar opvolgenquote:Op zondag 24 september 2006 02:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Bij mij komt het altijd met vlagen. Dan weet ik niks en dat weet ik weer een boel![]()
Je zit wel heel dichtbij, november, dag...quote:Op zondag 24 september 2006 03:05 schreef MaJo het volgende:
Oktober 1989, 10?
Ik was het ff vergetenquote:Op zondag 24 september 2006 03:11 schreef Feldhofer het volgende:
Grappig genoeg merk ik dat hier op school deze datum nauwelijks bekend is, ik heb een tijdje in oostenrijk gewoond(op school gezeten), en daar wordt dat er echt ingestampt.
Misschien een hint dan?quote:Op zondag 24 september 2006 03:17 schreef MaJo het volgende:
Hij is heel bekendOok burgemeester geweest van Berlijn.
Willy Bradwurstquote:Op zondag 24 september 2006 03:19 schreef MaJo het volgende:
Zijn initialen zijn W.B.
It doesn't rings a bellquote:Op zondag 24 september 2006 03:19 schreef MaJo het volgende:
Zijn initialen zijn W.B.
Zijn eerste naam heb je goed en de eerste 3 letters van zijn achternaam ookquote:
That's the onequote:Op zondag 24 september 2006 03:23 schreef brother52 het volgende:
Willy Brandt?
Nee, maar nu het gepost is idd wel ja, stom, had ik moeten weten, door hem viel immers uiteindelijk de muur, wist niet dat hij bondskanselier was geweestquote:Op zondag 24 september 2006 03:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zijn eerste naam heb je goed en de eerste 3 letters van zijn achternaam ookJe weet het dus wel
quote:Op zondag 24 september 2006 03:28 schreef brother52 het volgende:
Hmm, ik heb nog geen beatles vraag gesteld.
Wie heeft de naam van de beatles bedacht?
Echt een vraag voor Majoquote:Op zondag 24 september 2006 03:28 schreef brother52 het volgende:
Yep, ben er ook heel blij meequote:
The, The, The!quote:Op zondag 24 september 2006 03:28 schreef brother52 het volgende:
quote:Op zondag 24 september 2006 03:29 schreef MaJo het volgende:
John Lennon
Ja leef je nog een beetje meisquote:Op zondag 24 september 2006 03:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
The, The, The!
Net thuis van die vergadering-dingesFoto niet meer kunnen maken, doe ik morgen MaJo, inc het Chloëbord
![]()
Watquote:Op zondag 24 september 2006 03:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Alhoewel hij zelf in interviews gezegd heeft van wel, was het toch iemand anders.
Ben geen beatles fan dus ik zou het echt niet wetenquote:Op zondag 24 september 2006 03:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Alhoewel hij zelf in interviews gezegd heeft van wel, was het toch iemand anders.
quote:
Ook niet.quote:Op zondag 24 september 2006 03:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
WatHij zegt het inderdaad in de anthology... Macca dan?
Ik welquote:Op zondag 24 september 2006 03:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben geen beatles fan dus ik zou het echt niet weten![]()
Bweuh, lang officieel gedeelte, verder ook veel gelachen, veel bier geadt (OMG, hoe schrijf je dat danquote:Op zondag 24 september 2006 03:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja leef je nog een beetje meisDie foto daar hou ik je aan hoor
Ik heb de hele dag naar Lily Allen geluisterd, heb er echt zin in
Duurt nog wel 6 weken maar goed
Klinkt uhm, interessantquote:Op zondag 24 september 2006 03:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
Bweuh, lang officieel gedeelte, verder ook veel gelachen, veel bier geadt (OMG, hoe schrijf je dat dan) en, ehh, nouja, was leuk verder
Viel wel bijna in slaap
![]()
Ojaa, en mensen van het koor uitgelachenDie arme jongens zijn nóg steeds bezig met ontgroening
![]()
Ik zei het toch, in februari heb ik je al Lily (willen) sturen/gestuurd
quote:Op zondag 24 september 2006 03:35 schreef MaJo het volgende:
Stu Suttcliffe?
Ja, was gezellig hoor, 35 meiden in een klein zaaltje op ieniemienieopklapstoeltjesquote:Op zondag 24 september 2006 03:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt uhm, interessantIk denk dat het inderdaad "geadt" is
Egwelquote:Je hebt me dat heul nooit gestuurdWel veel over gehad
Nopequote:Op zondag 24 september 2006 03:47 schreef Yurithemaster het volgende:
1,5 ?
Ook nietquote:Op zondag 24 september 2006 03:48 schreef Yurithemaster het volgende:
0,5 dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |