Chowi en kuisheid.quote:
Heul wel een mogelijke combinatie! Denk ik! Misschien!quote:
Leg dat eens uit aan de dronken chowi in een multigesprek.quote:Op maandag 25 september 2006 16:55 schreef Nosh het volgende:
[..]
Heul wel een mogelijke combinatie! Denk ik! Misschien!
Hou op mên.quote:Op maandag 25 september 2006 17:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Leg dat eens uit aan de dronken chowi in een multigesprek.
Ach je was wel gezellig hoor. OP een gegeven moment was je ene beetje geirriteerd dor de stuiterende smiley en je bleef zelf maar met die hysterische smiley komen.quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 17:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach je was wel gezellig hoor. OP een gegeven moment was je ene beetje geirriteerd dor de stuiterende smiley en je bleef zelf maar met die hysterische smiley komen..
Was welm leuk vermaak zo in de nacht.
Let niet op mij. Ik lees alleen maar aandachtig mee.quote:Op maandag 25 september 2006 17:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach je was wel gezellig hoor. OP een gegeven moment was je ene beetje geirriteerd dor de stuiterende smiley en je bleef zelf maar met die hysterische smiley komen..
Was welm leuk vermaak zo in de nacht.
Met of met voorborrelen?quote:Op maandag 25 september 2006 17:12 schreef SnowDoggg het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik er vrijdag ben ... of er moet iets belangrijks tussenkomen![]()
Komt er niet.quote:Op maandag 25 september 2006 17:12 schreef SnowDoggg het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik er vrijdag ben ... of er moet iets belangrijks tussenkomen![]()
jaquote:Op maandag 25 september 2006 17:19 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi FB, is er iets?
Ja doe maar met cocktailquote:Op maandag 25 september 2006 17:17 schreef Nosh het volgende:
[..]
Komt er niet.
Zal ik je bij de 'aanwezigen' gooien? En met of zonder cocktailglaasje?
ik had geen keusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |