En 1 t/m 12?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:52 schreef stevengerrard het volgende:
13 Danny Murphy of David James
14 Xabi Alonso of Jan Molby
15 jamie redknapp
16 Dietmar Hamann
17 Paul Ince
18 Ronny Rosenthal of good old Erik Meijer
19 Mark Kennedy
20 Nick Barmby
21 Gary Mc allister
22 Momo Sissoko
23 Jamie Carragher
24 Lee Jones
25 Jose reina
Zoiets
1 tm 7 hebben geen naam gehad maar ik kan je wel een voorbeeld verschaffenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:57 schreef One_conundrum het volgende:
12 Whelan
11 Fowler
10 Keegan
9 Dalglsh
8 Gerrard
Ik weet et niet
Tis rond.quote:Juve beffata, Mascherano al Liverpool
I Reds ottengono in prestito il centrocampista argentino del West Ham, corteggiato anche dalla
30 gennaio 2007 - È finita la telenovela legata a Javier Mascherano. Il Liverpool ha preso in prestito il centrocampista argentino dal West Ham, corteggiato anche dalla Juventus. L'operazione è andata in porto grazie alla deroga concessa dalla Fifa. Mascherano, infatti, aveva già giocato quest'anno nel Corinthians e nel West Ham e le normative internazionali non consentono che un giocatore militi in più di due club per stagione. Rafael Benitez, allenatore dei Reds, ha commentato così l'arrivo del 22enne centrocampista: "È un grande calciatore e so che può dare molto di più rispetto a quello che visto al West Ham".
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:28 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
1 tm 7 hebben geen naam gehad maar ik kan je wel een voorbeeld verschaffen
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:30 schreef stevengerrard het volgende:
7 Harry Kewell!! of Nigel Clough
Dat hhad ik ook begrepen. Dat was het vbericht dat de DIC de wereld inzond.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:17 schreef Fakir het volgende:
Ik begreep dat DIC zich had teruggetrokken omdat het in het verkeerde keelgat schoot dat er vanwege Gilett extra tijd werd gevraagd voor de deal.
Maar wel voor een goeie prijsquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:10 schreef blueangel_ het volgende:
Ze verkopen hun ziel
Take a look in the mirror mate.quote:
Vind het een leukere club dan Poolquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:47 schreef Fakir het volgende:
Ja de spitsen hebben het laten afweten. Maar dat neemt niet weg dat de toffees altijd irritant zijn
Dat de overwinning echter wel verdiendequote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Take a look in the mirror mate.
Een ongeinspireerd en machteloos Liverpool.
Ach, ik vind THFC leuker dan AFCquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vind het een leukere club dan Pool
Liverpool dacht het op de automatische piloot te kunnen doen wat ze dus niet lukte tegen een gegroepeerd Everton.
Troost je, wij speelde ook gelijk tegen ze thuis
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_prem/6323869.stmquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vind het een leukere club dan Pool
Liverpool dacht het op de automatische piloot te kunnen doen wat ze dus niet lukte tegen een gegroepeerd Everton.
Troost je, wij speelde ook gelijk tegen ze thuis
Op basis van wat? Dat ze meer pressie speelde?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:01 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Dat de overwinning echter wel verdiende
Hij kan zoveel zeggen, hebben er weinig van gezien op het veld, jij wel dan?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:27 schreef duncannn het volgende:
[..]
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_prem/6323869.stm
right...
They just parked the bus in from of goal - en hoopte op de uitbraak. Als er een team voor de winst speelde was het LFC en niet EFC ...quote:Op zondag 4 februari 2007 14:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Op basis van wat? Dat ze meer pressie speelde?
Vond Everton goed gegroepeerd spelen en op basis daarvan is een puntje niet onverdiend vind ik.
Klopt, maar verdien je daardoor meer....?quote:Op zondag 4 februari 2007 16:15 schreef Doc het volgende:
[..]
They just parked the bus in from of goal - en hoopte op de uitbraak. Als er een team voor de winst speelde was het LFC en niet EFC ...
Tuurlijk is het meer dan logisch. LFC heeft zo internationaal ook genoeg wedstrijden gewonnen. Die strategie heeft discpline, strijdlust en een beetje geluk nodig - en daar kan je heel ver mee komen. Als je dat goed uitvoert kan ik daar best respect voor hebben. Ik was dan gister ook niet echt pissed - alleen enigszins omdat LFC niet creatief genoeg was om er door te komen, of net het geluk ontbrakk. Maar dat kan tegen dat soort ploegen gebeuren.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt, maar verdien je daardoor meer....?
Everton, Boro, Newcastle, Villa en nog een paar anderen kwam dit seizoen naar Highbury en lagen ook met 11 man voor de goal en haalde op die manier een puntje bij ons.
Het eerste uur na de wedstrijd ben ik er gewoon zwaar pissed off over maar als je dan later gaat denken is het niet meer dan logisch als ploegen zo spelen en als ze vervolgens in hun missie slagen is dat verdiend uiteindelijk.
Spot on, einde discussie.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:50 schreef Doc het volgende:
Maar een overwinning "verdien" je niet - die moet jje gewoon behalen ....
quote:Liverpool definitief overgenomen
Geschreven door Matthijs van Laar op dinsdag, 6 februari om 15:19
De kogel is door de kerk. Liverpool is officieel overgenomen door de investeerders George Gillett en Tom Hicks. De koop van de roemrijke Engelse club hing al enkele weken in de lucht, maar vandaag op de beurs bracht voorzitter David Moores het nieuws officieel naar buiten.
“Dit is een grote stap voorwaarts voor de club, de aandeelhouders en de fans. Deze club is mijn passie en een groot deel van mijn leven,” aldus de preses. “Na langdurig overleg heb ik besloten mijn aandeel in de club af te staan, om zo het nieuwe stadion stappen dichterbij te laten komen. Daarnaast zal ook onze selectie hier in de toekomst van profiteren.”
Moores roept de rest van de aandeelhouders op hetzelfde te doen, en zo de toekomst van de club veilig te stellen. “Ik wil mijn mede aandeelhouders met klem vragen om ook hun deel in de club af te staan, en zo de club te steunen.”
Ook de kersverse nieuwe eigenaars zelf waren content dat de deal nu eindelijk is bezegeld. “Liverpool is een fantastische club met een geweldige historie en gepassioneerde fans. We onderkennen en waarderen de unieke erfenis en de rijke historie van Liverpool and we zullen proberen om dit in de toekomst ook te respecteren.”
Liverpool zelf noemt geen bedragen, maar naar verluidt zou het rijke tweetal, die ook in het bezit zijn van enkele Amerikaanse ijshockey clubs, zo’n 700 miljoen euro hebben neergelegd. Een deel hiervan zal worden gebruikt om de aandelen over te nemen en schulden af te lossen, terwijl een ander deel zal worden ingezet om het nieuwe stadion te realiseren.
Begin pagina van de officiele clubsite.quote:Liverpool FC Announcement
Liverpool FC today announced that the Board have agreed the terms of an offer for the Club from Mr George Gillett and Mr Tom Hicks. The Board are unanimously recommending that the Club’s shareholders accept this offer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |