Ik zie liever Sissoko dan Mascherano eigenlijk. Die was vaal MotM. Maar het loopt nu ook aardig zonder hem maar dat is grotendeels doordat SG nu in het midden staat. Juist omdat dat zo goed staat zou ik Mascherano niet willen omdat met Momo erbij al genoeg te kiezen heeft ...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ben niet echt gecharmeerd van die Sissoko, maar als het daadwerkelijk klopt dat Mascherano naar Liverpool vind ik dat een versterking. Op het WK maakte hij een goede indruk op mij, helaas is de transfer naar West Ham tot een dieptepunt gekomen. Maar gezien het spel van Liverpool zou hij er goed bij passen
Edit:
Ik ben niet echt een fan van Liverpool, maar zou de volgende opstelling niet mogelijk kunnen zijn ? Of is het te aanvallend ingesteld ?
Reina, Finnan, Hypia, Carragher, Riise, Mascherano, Gerrard, Alonso, Garcia, Bellamy & Kuijt
Momo is de speler voor de toekomst in de PL waar op gelet moet worden!. Hij doet zoveel vuil werk opknappen waardoor een alonso, gerrard aanvallend kunnen denken. Ik kan merken dat je geen echte fan bent van LFC en ws ook Momo niet vaak in actie hebt gezien.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ben niet echt gecharmeerd van die Sissoko
Ik ben niet echt een fan van Liverpool, maar zou de volgende opstelling niet mogelijk kunnen zijn ? Of is het te aanvallend ingesteld ?
Reina, Finnan, Hypia, Carragher, Riise, Mascherano, Gerrard, Alonso, Garcia, Bellamy & Kuijt
Lekkere motivatie voor mquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:55 schreef stevengerrard het volgende:
Phil Jagielka will quit Sheffield United for Liverpool in a £9m deal at the end of the season - if the Blades are relegated
Preciesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:02 schreef stevengerrard het volgende:
ik denk niet dat Jagielka zich er druk om maakt of the blades degraderen.
hahaha, ik snapte de al geen kut van, al wist ik niet het een veldspeler was. Ik kende die hele kerel niet, maar 9 mil voor een onbekende keeper . . .quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:58 schreef stevengerrard het volgende:
hahahahhahaJagielka is een middenvelder maar die trekt nog wel eens de handschoenen aan als de keeper uitvalt
De frustratie neemt al toe merk ik wel, hard to live with itquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:47 schreef stevengerrard het volgende:
pardon??? Jullie hebben geen grote namen erin met Fabregas, Toure, Baptista en jeugd internationals
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:56 schreef stevengerrard het volgende:
oh dat heb je mooi verkeerd. Geen frustratie alleen schaamte over wat mijn team op de mat legt.
Vier jij maar lekker vanavond. Voorlopig mogen jullie nog met Bolton en Portsmouth vechten om plaats 4
Dat is voor mij de grootste domper van de avond. Jullie gefeliciteerd overigens. Zitten leuke beloftes in dat elftal.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:00 schreef fanneke het volgende:
Klote voor Gonzalez en Luis Garcia. Zag er niet best uit.
![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:58 schreef Fakir het volgende: Zonder pijn geniet je niet van de mooie momenten.
Laatste keer was in 1930 dat ze 6 goals tegen kregen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:00 schreef fanneke het volgende:
Liverpool krijgt voor het eerst sinds 1914 op Anfield 6 goals tegen.
Historisch!
Klote voor Gonzalez en Luis Garcia. Zag er niet best uit.
![]()
Zolwel LG alls MG krijgen vandaag scans om te zien hoe ernstig het is ... (las ik op de offal)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:55 schreef Fakir het volgende:
Is er al nieuws over Gonzalez? Aan de beelden te zien leek het echt op een breuk ofzo
quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:31 schreef Gunner het volgende:
[..]
Laatste keer was in 1930 dat ze 6 goals tegen kregen.
WORST DEFEATS AT ANFIELD
Liverpool 0-6 Sunderland
19 April, 1930
Liverpool 1-6 Man City
26 October, 1929
Liverpool 3-6 Aston Villa
28 November, 1914
Liverpool 3-6 Arsenal
9 January, 2007
Liverpool 0-5 Everton
3 October, 1914
dan is zelfs de BBC niet meer betrouwbaar tegenwoordig.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:00 schreef fanneke het volgende:
Liverpool krijgt voor het eerst sinds 1914 op Anfield 6 goals tegen.
Historisch!
Oh jawel. Zenden, Fabio Aurelio, Riise, Kewell (mits fit).quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:37 schreef Fakir het volgende:
Dus we hebben niemand aan die kant op het moment.
Hij keept bij Crotone in de Serie B, is uitgeleend door Sampdoria.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:28 schreef fanneke het volgende:
Liverpool haalt voor de rest van het seizoen Daniele Padelli, nu reservekeeper bij Sampdoria.
Niet verrassend als je de laatste 2 wedstrijden tegen Arsenal bekijkt.
Dudek![]()
De achterste kruisband van z'n rechterknie is afgescheurd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:51 schreef Piet_Veerman het volgende:
Net op Sky Sports, Luis Garcia speelt niet meer dit seizoen.
Een zeer goede keeper voor de toekomst. Ik zou hem graag als 1e keeper willen zien. Althans een kans zien krijgenquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Pool heeft toch ook nog SCott Carson
Idd het doet hem nu ook goed dat ze hem verhuren, maar ik zou hem zeker velgend seizoen een kans geven.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:10 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Een zeer goede keeper voor de toekomst. Ik zou hem graag als 1e keeper willen zien. Althans een kans zien krijgen
Kirkland heeft de pech gehad dat hij steeds keepers voor zich had die gewoon beter waren. Denk aan Westerveld ( in zijn goede dagen ), Dudek ( begin periode bij LFC )quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:04 schreef One_conundrum het volgende:
Jammer dat Kirkland niet geslaagd is
Kirkland heeft wel 1 A interland op zijn naamquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:39 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Kirkland heeft de pech gehad dat hij steeds keepers voor zich had die gewoon beter waren. Denk aan Westerveld ( in zijn goede dagen ), Dudek ( begin periode bij LFC )
Daarnaast waren de momenten die hij moest pakken gewoon op een verkeerd moment voor hem. Mocht hij eindelijk keepen dan raakte die geblesseerd aan de rug, arm, schouder.
Hij was echter wel jaren de vaste keeper van Engeland -21. Ik vind het vooral sneu voor zijn pa die grof geld had ingelegd toen hij 12 was met dat Kirkland ooit een interland zou keepen voor Engeland
Alle competitieduels meegespeeld volgens mij. Of 1 x Mike Pollitt in het doel, maar Kirkland is onbetwist eerste keeper bij Wigan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Klopt en bij Wigan speelt hij geloof ik ook niet altijd
Niet eens....quote:Op maandag 15 januari 2007 12:36 schreef stevengerrard het volgende:
Ja omdat ik niet in het Arsenal vak wil....
Alllebei: argh!quote:Op maandag 15 januari 2007 08:55 schreef stevengerrard het volgende:
Om de aanval te versterken wordt naast John Carew van Lyon nu ook Raul genoemd....Weer een speler die leuk is vanwege de naam maar of hij iets kan brengen
In het verkeerde vakquote:Op maandag 15 januari 2007 12:14 schreef DIGGER het volgende:
Ik zit 31 Maart met een Gooner bij Liverpool - Arsenal![]()
- Ja uiteraardquote:Op maandag 15 januari 2007 15:59 schreef Doc het volgende:
Maar veel plezier natuurlijk! (Er uuiteraard van uitgaand dat je LFC suupport)
Eerste keer op Anfield ? En blijf je ook langer iin Liverpool?
Ach arme!quote:Op maandag 15 januari 2007 16:48 schreef DIGGER het volgende:
[..]
- Ja uiteraard
- Ja
- Nope
Moet een beetje zuinig zijn met de vakantiedagen ivm verhuizing deze zomer en heb al Ierland staan rond St. Paddy's en "moet" in Mei ook nog even 2 weken naar de familie in Italie rond de Maria feesten (En Napoli kijken uiteraard).
Life sucks
Neuh, hoeft ook nietquote:Op maandag 15 januari 2007 16:32 schreef Doc het volgende:
Ben jij wel eens wat langer in Liiverpool geweest??
Uiteraard, met al dat Scouse volkquote:Op maandag 15 januari 2007 21:05 schreef Doc het volgende:
Liverpool is denk ik een van de meest ierse Engelse steden. Heel gastvrij .
quote:Liverpool seal deal for Brouwer
Benitez has now made three signings in the transfer window
Liverpool have signed 18-year-old Dutch striker Jordy Brouwer from Ajax.
The player joins goalkeeper Daniele Padelli and defender Emiliano Insua as the new arrivals at Anfield in the transfer window.
"We've made a good signing for the future in Jordy," club chief executive Rick Parry told Liverpool's website.
"He had a youth contract at Ajax, but opted to build his career at Liverpool. We've monitored his progress and look forward to developing his potential."
Reactie van iemand op een LFC forum " sounds like someone who makes newcastle Brown Ale"quote:
Ja, vertel...quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:42 schreef One_conundrum het volgende:
ik kan maar niet bedenken wie de eerste speler dan was . . .
Zoiets idd. 18 mag ook Kuyt zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:52 schreef stevengerrard het volgende:
13 Danny Murphy of David James
14 Xabi Alonso of Jan Molby
15 jamie redknapp
16 Dietmar Hamann
17 Paul Ince
18 Ronny Rosenthal of good old Erik Meijer
19 Mark Kennedy
20 Nick Barmby
21 Gary Mc allister
22 Momo Sissoko
23 Jamie Carragher
24 Lee Jones
25 Jose reina
Zoiets
Hij is al behoorlijk een cultheld aan het worden. Al je ziet dat-ie nu al qua shirtjes verkoop nummer 3 is SG en JC ... Populairste spits na het vertrek van Owen....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:09 schreef stevengerrard het volgende:
nee Kuyt moet eerst wat presteren of een Cult held worden voordat hij recht heeft op nr 18
Volgens mij was ze toen nog niet overleden (dat ik volgens mij recent gebeurd...). Hij had toen mij in de UEFA cup de Man o/t Match Award gewonnen had wel het bijbehorende bedrag direct toegezegd aan een stichting voor onderzoek naar kanker.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:41 schreef Erasmusch het volgende:
McAllister had toch net zn vrouw aan kanker verloren ofzo voordat ie de UEFA cup pakte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |