Het kan natuurlijk ook zijn dat ze in Groningen wat minder voorkomen...quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:32 schreef JohanTop het volgende:
Sowieso tegen Marokkanen kan je niks zeggen, anders beledig je Allah![]()
Maar ik heb nergens last van, woon dan ook dichtbij Groningen. Waar de allochtonen over het algemeen wel geciviliseerd zijn.
Mwah, dat tweede zal ook wel de waarheid zijn hoorquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zijn dat ze in Groningen wat minder voorkomen...
En "voorkomen" natuurlijk niet als "voor de rechter verschijnen" lezen.
Daar gaat het dus fout... Gewoon dom doorlopen en lekker laten kijken...quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:29 schreef plaatje het volgende:
dus ik vraag aan 1 van die gozers wat kijk je?
Al hangt dat wel heel erg samen natuurlijkquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zijn dat ze in Groningen wat minder voorkomen...
En "voorkomen" natuurlijk niet als "voor de rechter verschijnen" lezen.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:05 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Ach Marokkanen, altijd weer hetzelfde liedje met die geitenwippers.
Gelukkig is Michiel Smit hard op weg met een eindoplossing voor het Marokkaandersvraagstuk.
we hebben containers dus dat kan je elke dag doenquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:00 schreef jna het volgende:
Het vuilnis wordt op zaterdagavond opgehaald bij jullie?![]()
Bedankt.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:13 schreef Sloavink het volgende:
Kanker buitenlanders.
Het niveau is weer bereiktquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:13 schreef Sloavink het volgende:
Kanker buitenlanders.
Ik bedoel eigenlijk alleen maar al die marrokaantjes die mensen mollesteren en beroven. De rest van de ''buitenlanders'' zie ik eigenlijk niet als buitenlanders.quote:
Jah als het goed gaat zijn we Nederlanders maar als het slecht gaat zijn we Allochtonen. Ik zie het al.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:18 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk alleen maar al die marrokaantjes die mensen mollesteren en beroven. De rest van de ''buitenlanders'' zie ik eigenlijk niet als buitenlanders.![]()
![]()
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:22 schreef Ipho het volgende:
Je moet ook niet een buitenlander aan spreken op die manier. En zeker niet in groepsverband, vragen om moeilijkheden.
Maar vuilnis weg gooien word dan ook niet gedaan in die cultuur (daar is het vuilnis gooien). Zou ook in de inburgeringcursus moeten. Kijken ze voortaan ook niet meer zo naar je denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |