waar moet ik me melden, hoe laat ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:40 schreef rotskibo het volgende:
kom we breken in bij top-notch om die tape te klaren
Die komt van het album Rotterdam van U-Niq.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:35 schreef Catch22- het volgende:
wellicht als internet cd ofzo..
Ik heb nu Uniq ft. Winne en Stickz - Kritiek
relaxed hoor. Winne rapt hard
daar kwam ik ook achter. Die ook ff geregeld, vette cd johquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:52 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Die komt van het album Rotterdam van U-Niq.
Denk het niet nee. Typhoon komt wel mee dacht ikquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:11 schreef MMaRsu het volgende:
Deze zaterdag Opgezwolle...maar duvel zal er wel niet bij zijn dan
Ik ook niet, geen mc waar ik een CD van moet hebben. Beetje teveel straat en gangsta gedoe voor mijquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:50 schreef DubzOne het volgende:
Op de een of andere manier trek ik de muziek van U-niq niet zo...
Mja Ty is wel dope, maar die heb ik nou wel gezienquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:27 schreef S-Two het volgende:
[..]
Denk het niet nee. Typhoon komt wel mee dacht ik
En volgende week postman.
Ik heb Duvel twee keer live gezien en er is vrij weinig aan, dus we hoeven qua live-shit niet echt iets te missen nu hij ermee gestopt is.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Had me eigenlijk verheugd op Duvel!
Duvel is een studiorapper. Op cd vind ik hem ook een goede mc. Maar live stelt het gewoon niet veel voor en dat komt vooral omdat hij er zelf een hekel aan heeft om op het podium te staan...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:31 schreef Chrishop het volgende:
Echt jammer dat iedereen zo negatief over Duvel is. Ik vind hem toch zeker een top drie MC, maargoed smaken enzo.
Waar heb jij gelezen/gehoord/meegekregen dat ze vinden dat ze uitvinders van de 'nederhop' zijn? Nederhop is een kutterm, en dat vinden zij ook. Maar leg 's uit?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:21 schreef whosvegas het volgende:
Ik vind het zeik muzeik
Ze doen heel cool en heel stoer, dat ze de uitvinders zijn van de 'nederhop'
Maar dat is nog altijd die eikel van een Def P
Opgekampen zijn gewoon een stelletje watjes
nerdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:21 schreef whosvegas het volgende:
Ik vind het zeik muzeik
Ik heb nog 1 kaartje over, als je hem wil laat het me ff weten ( email staat in profiel of PM via Fok )quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:20 schreef skiczukie het volgende:
Als ik morgen kaarten kan krijgen ga ik morgen naar de Oosterpoort in Groningen.
Kan je niet gewoon eventjes opkankeren uit dit topic?quote:
Ze willen er niet optreden. Dat is bekend. Dus geen optreden, geen award. Tenzij je een belangrijke buitenlandse artiest bent als Pussy Cat Dolls (quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 06:04 schreef Catch22- het volgende:
was al bekend
Ben stiekem wel blij dat opgezwolle geen TMF award heeft gekregen.. Houdt de shows wel leuker denk ik
Gast, je had stoer commentaar en daarop reageerde ik met een normale vraag. Beantwoord mijn vraag 's?quote:
Blonnie B is de eerste NL rapper. Ga jij lekker wat anders luisteren toch, houd het straat, oneluvquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:21 schreef whosvegas het volgende:
Ik vind het zeik muzeik
Maar hij komt wel wack op Stratemakers van DuvelDuvelquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:53 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Blonnie B is de eerste NL rapper. Ga jij lekker wat anders luisteren toch, houd het straat, oneluv![]()
.
Nergens, dat maak ik er vanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:18 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Waar heb jij gelezen/gehoord/meegekregen dat ze vinden dat ze uitvinders van de 'nederhop' zijn? Nederhop is een kutterm, en dat vinden zij ook. Maar leg 's uit?
en OpgekampenIs dat een poging tot humor?
Heel flauw, om iemand op eerdere topics te proberen te pakkenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:20 schreef _petjan het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon eventjes opkankeren uit dit topic?
Oh sorry dat ik kanker zei, ga nou maar niet huilen
True, maar hij is de eerstequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:08 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
[..]
Maar hij komt wel wack op Stratemakers van DuvelDuvelWat een simplistische invulling van die lekkere beat zeg
![]()
Hopenlijk is Jawat er ook bij op de 29e bij meet the streetsquote:Op zondag 15 oktober 2006 02:34 schreef MMaRsu het volgende:
Goddamn Opgezwolle was echt te erg in Groningen..sjeezus Jawat was er, Typhoon, Blabla en Blaxtar..goddamn wat een meesterlijke party zeg
Jawat live dat blijft gaaf !quote:Op zondag 15 oktober 2006 08:10 schreef _petjan het volgende:
[..]
Hopenlijk is Jawat er ook bij op de 29e bij meet the streets![]()
Was inderdaad wel een geslaagde avondquote:Op zondag 15 oktober 2006 02:34 schreef MMaRsu het volgende:
Goddamn Opgezwolle was echt te erg in Groningen..sjeezus Jawat was er, Typhoon, Blabla en Blaxtar..goddamn wat een meesterlijke party zeg
Jawatje patatjequote:Op zondag 15 oktober 2006 12:14 schreef S-Two het volgende:
[..]
Was inderdaad wel een geslaagde avond.
hij is in Almere haven de 28equote:
weet jij hoelaat die optredens van de rappers beginnen ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 08:10 schreef _petjan het volgende:
[..]
Hopenlijk is Jawat er ook bij op de 29e bij meet the streets![]()
Hehehequote:
Beetje aan de linkerkant. In het begin wel redelijk ver vooraan, maar moest op den duur pissen, dus kwam er daarna niet meer tussenquote:
Blijft toch leuk, Typhoon, Blaxtar, O-dog, en Dinopha samen op 't podium.quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:34 schreef MMaRsu het volgende:
Sjahwell, want het staat al een tijdje gewoon op de site. om 17.30 beginnen de optredens op de mainstage.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:26 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
weet jij hoelaat die optredens van de rappers beginnen ?
Hehe ik stond rechts vlakbij de deur, kon makkelijk pissenquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:29 schreef S-Two het volgende:
[..]
Beetje aan de linkerkant. In het begin wel redelijk ver vooraan, maar moest op den duur pissen, dus kwam er daarna niet meer tussen. JIj?
Nope, geen idee. Maar die Delic is echt geweldig. Hoe die daar ook los stond te gaan met zn flessie wijn. Echt vetquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:03 schreef MMaRsu het volgende:
S-Two, enig idee hoe dat nieuwe nummer van Opgezwolle heette? Zeker niet gelekt ofzo nog..Vond de beat van Delic MASTER
Hoezo, jij had ze graag de support van een lading breezermutsen gegund?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:00 schreef DerBolle het volgende:
zoveel moeite wou ik er nou ook weer niet voor doen
maar had 't ze wel gegund
Laat ze dan een gouden kalf of een mobo winnen ofzo.. Dat is erkenning uit een betere hoek dan een TMF-award..;)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:38 schreef DerBolle het volgende:
wel stukje erkenning..
sjawel...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:45 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Laat ze dan een gouden kalf of een mobo winnen ofzo.. Dat is erkenning uit een betere hoek dan een TMF-award..;)
Made in NL heeft een heel ander overlappend thema dan Het land van. Het land van is een opsomming van wat nederland is voor die 2 knaapies, Made in NL is een kritische kijk op de maatschappij en de meningen van stickert en rico daarover. Wel wat anders tochquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:27 schreef manny het volgende:
[..]
sjawel...
luisterde net naar "made in nl" en dacht kenker wat een verschil eigenlijk met "het land van.. " (van lange f en baas b). Precies het verschil tussen makkelijke TMF rap en een okay nummer met toevallig met min of meer hetzelfde thema. In het laatste stuk heeft sticks trouwens een hele relaxte flow. .
eens. liever de insteek van onze 2 helden, dan van de 2 knaapjes.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:12 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Made in NL heeft een heel ander overlappend thema dan Het land van. Het land van is een opsomming van wat nederland is voor die 2 knaapies, Made in NL is een kritische kijk op de maatschappij en de meningen van stickert en rico daarover. Wel wat anders toch.
Die dag dat je nog een kaartje over had kon ik niet. Ga ook liever naar Groningen. Ach, misschien skip ik Sneek ook en wacht tot ze weer lekker in de hometown staan.quote:
Zonde, was een megadope feestquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:15 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Die dag dat je nog een kaartje over had kon ik niet. Ga ook liever naar Groningen. Ach, misschien skip ik Sneek ook en wacht tot ze weer lekker in de hometown staan.
Een tijdje terug kwam Guru in Sneek en was een puik feestje daar.quote:
Opgezwolle is hip!quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:03 schreef _petjan het volgende:
Opeens kankerveel Opgezwolle op mtv en tmf...
Iedereen moet die ca$h makenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:02 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Opgezwolle is hip!
Ze staan ook al op een feestje georganiseerd door Levi's en MTV waar alleen de 'populaire (soap)sterren' voor uitgenodigd worden en mensen die in een hippe kledingwinkel werken waar ze levi's verkopen. Daarnaast kan je kaartjes winnen door levi's broeken te kopen.
Line-Up voor het feestje: Opgezwolle, Vive La F�te, Anouk
Oja... "met vage modeshows heeft Ricardo geen moer te maken!"![]()
Nee hoor, helemaal niet!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:33 schreef manny het volgende:
oh oh ik voel "sell out" gezeur aankomen...
van www.meetthestreets.nlquote:Jawat, Tim en GMB op Meet the Streets!!
Jawat, Tim en GMB vervangen U-niq en Winne tijdens het Meet the Streets festival. Ondanks de afzeggingen van beide Rotterdammers is de organisatie van Meet the Streets erin geslaagd op korte termijn ijzersterke vervangers te boeken. Jawat, Tim en GMB staan allen bekend om hun energieke live shows.
U-niq en Winne hebben besloten om hun optredens te annuleren. Als reden hiervan is opgegeven dat het duo zich niet genoeg gerespecteert voelt. Onder meer de lettergrootte waarin U-niq vermeldt staat op de Meet the Streets posters en de aanvangstijd van hun optredens zou hiervan getuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |