abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:46:16 #1
151176 Alberto_Vermicelli
Ook wel: Meneer Spaghetti
pi_42077618
Hoe zeer ik de flora en fauna respecteer, heb ik een bloedhekel aan insecten. Vliegjes, muggen, spinnen, wespen, bijen...ga zo maar door. Als ik al een vlieg in mijn kamer zie, denk ik: vliegenmepper, pats, boem. Ze weten het elke keer weer voor elkaar te krijgen om mij te irriteren. Af en toe ben ik te laks om in te grijpen en beginnen ze me te treiteren door constant weer op mijn huid poepjes achter te laten. Of muggen dan, die rotbeesten houden me de hele nacht wakker met hun zoemgeluid. Verschrikkelijk. Recht op dierlijk leven? Nee, niet in dit geval. Het liefst (zonder) bloed aan de muur.

De natuur heeft vele mooie kanten, maar zodra er een insect in mijn huis is, is hij of zij de mijne. Hoe kijken jullie er tegenaan?

"Ik heb begrepen dat mijn DNA voor 99 procent overeenkomt met dat van Bokito. Maar voor die ene procent ben ik wel heel erg dankbaar" - Frans Timmermans, Staatssecretaris van Europese Zaken, 2007
pi_42077662
word!
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:57:48 #3
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_42077868
ik ben net terug van het (uithelpen) werken bij mijn oom die fruit teelt. Ik mijn tshirt uit en me goddelijke lichaam laten zien. Dit was echter te veel en ik werd binnen 5 minuten 2 keer gestoken. 1 keer door een wesp en daarna een bij. Heb daarna mijn shirt maar weer aan gedaan.

Ohjah.. en insecten zijn ok
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
  zaterdag 23 september 2006 @ 16:02:26 #4
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_42077956
Ze hebben blijkbaar ook een hekel aan jou!! Terecht, imo, als jij ze meteen doodmept.

Ik val insecten niet lastig en zij laten mij derhalve ook met rust, dat is een fijne stilzwijgende overeenkomst die al een decennium gehandhaafd wordt. .
power to the people
  zaterdag 23 september 2006 @ 16:10:30 #5
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_42078097
Ik had daar in mn "slechte periode" ook best last van. Maar na wat advies van mn paar vrienden om es te douchen, was ik er zo vanaf....

ben 't verder wel redelijk met je eensch hoor.
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_42078324
Dan heb je pech TS. Na virussen en bacteries zijn de insecten een van de meest succesvolle organismen ter wereld. En erger er lopen en kruipen er nu waarschijnlijk een paar over je lichaam. Wetenschappers denken dat er minimaal 70 miljoen soorten zijn. Neem even de kakerlak. Die loopt als zo een 250 miljoen jaar mee. En ze zijn zelfs instaat om complexe samenlevingsvormen te ontwikkelen. Denk maar aan mieren en dergelijke. En er zijn soorten die zelfs atoombom proof zijn de kakerlak bijvoorbeeld is een wandelend chemisch afval bedrijf.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 23 september 2006 @ 16:23:25 #7
151176 Alberto_Vermicelli
Ook wel: Meneer Spaghetti
pi_42078346
Ik zeg insecticiden!!
"Ik heb begrepen dat mijn DNA voor 99 procent overeenkomt met dat van Bokito. Maar voor die ene procent ben ik wel heel erg dankbaar" - Frans Timmermans, Staatssecretaris van Europese Zaken, 2007
pi_42078425
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 16:23 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Ik zeg insecticiden!!
Daar kunnen ze dus imuun voor worden. En uiteindelijk komt die rotzooi letterlijk op ons bordje terecht. En gaan we er zelf dood aan. DDT is niet voor niks verboden.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_42078504
Spinnen en bijen en homels dood ik nooit trouwens. Wespen en aanverwanten ben ik als de dood voor. Maar daar kan ik derhalve aan dood gaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door Megumi op 23-09-2006 16:38:44 ]
pi_42087004
Ik heb alleen een hekel aan muggen; die sla ik soms zelfs buiten dood als ze me (nog) niet aan 't steken waren. Vliegjes enzo interesseren me niet, ik heb horren voor de ramen dus zo veel komen er niet binnen, maar wat er binnen komt mag rustig blijven vliegen tot ze vanzelf doodvallen of door 1 van mijn spinnen gevangen worden (spinnen laat ik altijd met rust, dus ik heb er altijd wel een of twee in de hoeken -de spinnen die in elk huis onder/achter de kast wonen enzo waar je ze niet ziet, niet meegerekend). Als zo'n dikke bromvlieg echt irri wordt, zet ik 'm buiten.
  zondag 24 september 2006 @ 09:57:33 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42087977
edit
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')