abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:19:08 #1
28662 roobje
Invisible Pink Unicorn
pi_42076997
Normaal nooit geen problemen gehad met TPG maar eens moet de eerste keer zijn Boek besteld via bol.com, donderdag verstuurd. Ik in de gaten houden via tracktrace.nl, zending zat vrijdagmiddag in de distributieroute. Mooi, ben ik daar voor thuis gebleven.

Rond 8 uur 's avonds vond ik het vreemd dat het er nog niet was, keek ik bij tracktrace.nl; zending uitgereikt. Ja leuk, maar dus niet bij mij! Ook geen briefje in de bus dat het bij buren lag ofzo. Heb nog wel even bij de buren aangebeld maar die hadden het ook niet. En natuurlijk is de klantenservice dicht in het weekend. In dat pakket zit een studieboek dat ik nodig heb voor een tentamen komende week :'( :'(
"Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
pi_42077022
Je bent in elk geval niet de enige.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_42077031
Dus het is de schuld van TPG dat jij je tentamenboek een paar dagen voor je tentamen pas bestelt?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:25:43 #4
28662 roobje
Invisible Pink Unicorn
pi_42077139
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:20 schreef American_Nightmare het volgende:
Dus het is de schuld van TPG dat jij je tentamenboek een paar dagen voor je tentamen pas bestelt?
Nee dat is de schuld van een gare boekhandel die me na 3 weken aan het lijntje te hebben gehouden het boek toch niet konden leveren. Toen maar bij bol.com besteld (eerst hadden ze hem niet). Maar daar gaat het niet om, ze moeten gewoon het boek afleveren op het juiste adres. Als ze dat al niet kunnen
"Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
pi_42077509
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:25 schreef roobje het volgende:

[..]

Nee dat is de schuld van een gare boekhandel die me na 3 weken aan het lijntje te hebben gehouden het boek toch niet konden leveren. Toen maar bij bol.com besteld (eerst hadden ze hem niet). Maar daar gaat het niet om, ze moeten gewoon het boek afleveren op het juiste adres. Als ze dat al niet kunnen
grote kans dat bol.com een fout heeft gemaakt?
en anders jammer joh! had je maar eerder moeten bestellen
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:43:54 #6
28662 roobje
Invisible Pink Unicorn
pi_42077562
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:41 schreef mschol het volgende:

[..]

grote kans dat bol.com een fout heeft gemaakt?
en anders jammer joh! had je maar eerder moeten bestellen
Hoezo eerder bestellen. Had ik dan wel mijn boek gehad? Nee! Het pakket is foetsie, tijdstip van bestellen maakt niet uit. Ik kon het niet eens eerder bestellen, het was er eerst niet

bol.com heeft geen fout gemaakt. Helaas, dan wist ik tenminste waar het aan lag.
Ambroce Bierce
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:46:04 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_42077613
lol, moet je je boeken maar niet op het laatste moment bestellen .

Gisteren was hier ook een poppetje. Ik moest 45 euro betalen, had alleen 50 euro en hij alleen 10 euro, dus toen ging het feest niet door.
Dus nu moet het pakketje maandag van het postkantoor gehaald worden.

Mijn huisgenoot (voor hem was het pakketje) was daar niet zo gelukkig mee. Ik had die 5 euro maar mooi moeten laten zitten en dat pakketje moeten aannemen. Ja weet ik veel . Moet je zelf maar thuis zijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_42077619
Haha, ik werk ook bij tpg pakkettendienst, en ik kan je vertellen dat je niet de 1e bent die dit overkomt hoor, er worden dagelijks per distributiekantoor (en dat zijn er heel wat) 6000-9000 pakketten gescanned en afgeleverd, dus het is logisch dat er af en toe een pakketje verdwijnt.
:-)
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:49:35 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_42077689
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:46 schreef twetwe het volgende:
Haha, ik werk ook bij tpg pakkettendienst, en ik kan je vertellen dat je niet de 1e bent die dit overkomt hoor, er worden dagelijks per distributiekantoor (en dat zijn er heel wat) 6000-9000 pakketten gescanned en afgeleverd, dus het is logisch dat er af en toe een pakketje verdwijnt.
hahaha, heb je ook zo'n pret als je zelf een pakketje kwijt raakt? Jullie moeten gewoon je werk beter doen, weet je wel wat die studieboeken tegenwoordig kosten . En heel klantvriendelijk, hoor, gaan lachen als mensen een klacht over je hebben.

pauper .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:51:14 #10
28662 roobje
Invisible Pink Unicorn
pi_42077736
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:46 schreef twetwe het volgende:
Ik weet niet of ik dat logisch vind, het is toch wat ze doen als kerntaak? Dan zou je denken dat ze daar goed in zijn en maatregelen hebben waardoor zoiets niet zomaar gebeurt. Prutsers. Vooral de bezorger, volgens tracktrace is de zending uitgereikt, die heeft óf bij een compleet verkeerd huis aangebeld óf mijn pakketje bewust ergens anders afgeleverd zonder een briefje achter te laten.
Ambroce Bierce
pi_42077763
Het is gewoon een rotzooitje geworden sinds PTT TPG TNT het bezorgen van de pakketjes heeft uitbesteed aan derden.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:53:20 #12
28662 roobje
Invisible Pink Unicorn
pi_42077774
Ze zullen nog van me horen in ieder geval Kan ik me lekker uitleven op zo'n overbetaalde helpdesk studentje die ws totaal geen macht heeft om ook maar iets voor me te doen pfff.
Ambroce Bierce
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:54:07 #13
28662 roobje
Invisible Pink Unicorn
pi_42077792
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:52 schreef Biancavia het volgende:
Het is gewoon een rotzooitje geworden sinds PTT TPG TNT het bezorgen van de pakketjes heeft uitbesteed aan derden.
Oh? Dat wist ik niet eens. Dat is leuk, dan is het zeker al helemaal niet te achterhalen waar mijn pakket gebleven is.
Ambroce Bierce
pi_42077890
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:52 schreef Biancavia het volgende:
Joh? waar heb je die weisheid vandaan??
ik heb namelijk een familielid met een bedrijf die alles via tpg/TNT laat gaan en hij verzend gewoon via tpg/TNT hoor
pi_42078045
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

hahaha, heb je ook zo'n pret als je zelf een pakketje kwijt raakt? Jullie moeten gewoon je werk beter doen, weet je wel wat die studieboeken tegenwoordig kosten . En heel klantvriendelijk, hoor, gaan lachen als mensen een klacht over je hebben.

pauper .
Ey, waus. Ik ben maar een pakketscanner, en door mij is er nog nooit een pakket kwijtgeraakt. Verder kun je al je geld terug eisen als je kunt aantonen dat je pakket in het distributietraject is kwijtgeraakt. En als je pas betaald wanneer je pakket er is, kost het je dus helemaal niks, en moet je het pakket alleen opnieuw bestellen
pi_42078058
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:51 schreef roobje het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik dat logisch vind, het is toch wat ze doen als kerntaak? Dan zou je denken dat ze daar goed in zijn en maatregelen hebben waardoor zoiets niet zomaar gebeurt. Prutsers. Vooral de bezorger, volgens tracktrace is de zending uitgereikt, die heeft óf bij een compleet verkeerd huis aangebeld óf mijn pakketje bewust ergens anders afgeleverd zonder een briefje achter te laten.
Als een pakketje verdwijnt, gebeurt dit vaak in het scantraject, de bezorgers doen hun werk goed
  zaterdag 23 september 2006 @ 16:09:54 #17
28662 roobje
Invisible Pink Unicorn
pi_42078082
Ik heb mijn pakket net gekregen.

Tja, maar er staat bij tracktrace toch écht dat het pakket gister al is uitgereikt. Kan ik toch niet weten dan!

Slotje?
Ambroce Bierce
pi_42078139
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 16:09 schreef roobje het volgende:

Tja, maar er staat bij tracktrace toch écht dat het pakket gister al is uitgereikt. Kan ik toch niet weten dan!

Slotje?
Mss is je pakket gister al gescanned door de desbetreffende koerier, maar is het pakketje in de auto blijven hangen, en is de koerier er vandaag achter gekomen dat het pakketje er nog lag.
  zaterdag 23 september 2006 @ 16:14:37 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_42078180
quote:

Slotje?
en nou als de sodemieter aan de studie jij! .
Niet meer actief op Fok!
pi_42078185
quote:

Slotje?
Neuh, kunnen andere mensen mooi klagen over TPG, twee vliegjes in een klapje.
Overigens hoeft dit geen TS bashtopic te worden verder.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_42078914
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 16:14 schreef Janetje het volgende:

[..]

Neuh, kunnen andere mensen mooi klagen over TPG, twee vliegjes in een klapje.
Overigens hoeft dit geen TS bashtopic te worden verder.
Klote TPG ??
Lampjes fabrikant eerste klasse!
pi_42079298
Mijn nieuwe harde schijf kwam lekker wel vandaag. Kan ik eindelijk m'n nieuwe pc gebruiken na een week naar een zwart scherm kijken.
:)
pi_42079343
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 16:46 schreef GekkeMat het volgende:

[..]

Klote TPG ??
Thanks, die had ik niet voorbij zien komen.
Daar verder.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')