Nee dat is de schuld van een gare boekhandel die me na 3 weken aan het lijntje te hebben gehouden het boek toch niet konden leveren.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:20 schreef American_Nightmare het volgende:
Dus het is de schuld van TPG dat jij je tentamenboek een paar dagen voor je tentamen pas bestelt?
grote kans dat bol.com een fout heeft gemaakt?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:25 schreef roobje het volgende:
[..]
Nee dat is de schuld van een gare boekhandel die me na 3 weken aan het lijntje te hebben gehouden het boek toch niet konden leveren.Toen maar bij bol.com besteld (eerst hadden ze hem niet). Maar daar gaat het niet om, ze moeten gewoon het boek afleveren op het juiste adres. Als ze dat al niet kunnen
![]()
Hoezo eerder bestellen. Had ik dan wel mijn boek gehad? Nee! Het pakket is foetsie, tijdstip van bestellen maakt niet uit. Ik kon het niet eens eerder bestellen, het was er eerst nietquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:41 schreef mschol het volgende:
[..]
grote kans dat bol.com een fout heeft gemaakt?
en anders jammer joh! had je maar eerder moeten bestellen
hahaha, heb je ook zo'n pret als je zelf een pakketje kwijt raakt? Jullie moeten gewoon je werk beter doen, weet je wel wat die studieboeken tegenwoordig kostenquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:46 schreef twetwe het volgende:
Haha, ik werk ook bij tpg pakkettendienst, en ik kan je vertellen dat je niet de 1e bent die dit overkomt hoor, er worden dagelijks per distributiekantoor (en dat zijn er heel wat) 6000-9000 pakketten gescanned en afgeleverd, dus het is logisch dat er af en toe een pakketje verdwijnt.
Ik weet niet of ik dat logisch vind, het is toch wat ze doen als kerntaak? Dan zou je denken dat ze daar goed in zijn en maatregelen hebben waardoor zoiets niet zomaar gebeurt. Prutsers. Vooral de bezorger, volgens tracktrace is de zending uitgereikt, die heeft óf bij een compleet verkeerd huis aangebeld óf mijn pakketje bewust ergens anders afgeleverd zonder een briefje achter te laten.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:46 schreef twetwe het volgende:
Haha, ik werk ook bij tpg pakkettendienst, en ik kan je vertellen dat je niet de 1e bent die dit overkomt hoor, er worden dagelijks per distributiekantoor (en dat zijn er heel wat) 6000-9000 pakketten gescanned en afgeleverd, dus het is logisch dat er af en toe een pakketje verdwijnt.
Oh? Dat wist ik niet eens. Dat is leuk, dan is het zeker al helemaal niet te achterhalen waar mijn pakket gebleven is.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:52 schreef Biancavia het volgende:
Het is gewoon een rotzooitje geworden sinds PTT TPG TNT het bezorgen van de pakketjes heeft uitbesteed aan derden.
Joh? waar heb je die weisheid vandaan??quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:52 schreef Biancavia het volgende:
Het is gewoon een rotzooitje geworden sinds PTT TPG TNT het bezorgen van de pakketjes heeft uitbesteed aan derden.
Ey, waus. Ik ben maar een pakketscanner, en door mij is er nog nooit een pakket kwijtgeraakt. Verder kun je al je geld terug eisen als je kunt aantonen dat je pakket in het distributietraject is kwijtgeraakt. En als je pas betaald wanneer je pakket er is, kost het je dus helemaal niks, en moet je het pakket alleen opnieuw bestellenquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hahaha, heb je ook zo'n pret als je zelf een pakketje kwijt raakt? Jullie moeten gewoon je werk beter doen, weet je wel wat die studieboeken tegenwoordig kosten. En heel klantvriendelijk, hoor, gaan lachen als mensen een klacht over je hebben.
pauper.
Als een pakketje verdwijnt, gebeurt dit vaak in het scantraject, de bezorgers doen hun werk goedquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:51 schreef roobje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat logisch vind, het is toch wat ze doen als kerntaak? Dan zou je denken dat ze daar goed in zijn en maatregelen hebben waardoor zoiets niet zomaar gebeurt. Prutsers. Vooral de bezorger, volgens tracktrace is de zending uitgereikt, die heeft óf bij een compleet verkeerd huis aangebeld óf mijn pakketje bewust ergens anders afgeleverd zonder een briefje achter te laten.
Mss is je pakket gister al gescanned door de desbetreffende koerier, maar is het pakketje in de auto blijven hangen, en is de koerier er vandaag achter gekomen dat het pakketje er nog lag.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:09 schreef roobje het volgende:Ik heb mijn pakket net gekregen.
Tja, maar er staat bij tracktrace toch écht dat het pakket gister al is uitgereikt. Kan ik toch niet weten dan!
Slotje?![]()
en nou als de sodemieter aan de studie jij!quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:09 schreef roobje het volgende:Ik heb mijn pakket net gekregen.
Tja, maar er staat bij tracktrace toch écht dat het pakket gister al is uitgereikt. Kan ik toch niet weten dan!
Slotje?![]()
Neuh, kunnen andere mensen mooi klagen over TPG, twee vliegjes in een klapje.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:09 schreef roobje het volgende:Ik heb mijn pakket net gekregen.
Slotje?![]()
Klote TPG ??quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh, kunnen andere mensen mooi klagen over TPG, twee vliegjes in een klapje.
Overigens hoeft dit geen TS bashtopic te worden verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |