abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42076852
Ik wil effe kotsen op die zielige kneuzen die zich FP mods noemen. Neem nou bijvoorbeeld dat vermiste (en nu waarschijnlijk dood gevonden) meisje. Er zijn een hoop randdebielen die menen opmerkingen te moeten maken over haar uiterlijk. Dat stelletje randdebielen (FP mods) laat vervolgens dergelijke opmerkingen gewoon staan, maar als je er iets van zegt krijg je wel minpunten.

Ze geilen er gewoon op om minpunten uit te delen. Als opvoeders van de Fok bezoeker menen ze te moeten bepalen wat wel en niet gezegd mag worden. Vloeken mag niet, en iemand de dood in wensen is al helemaal uit den boze, ook al gaat het om massamoordenaars, groepsverkrachters, kinderverkrachters. Als een stel regelneukende lemmings beoordelen ze alles met de policy in de hand.

Schaf dat hele kutmoderatiesysteem toch gewoon af en laat vrijheid van meningsuiting eens heersen op de FP, dan wordt het misschien nog eens wat. Zijn we meteen van een handvol randdebielen verlost.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_42076897
Oh ja en dit topic hoort niet thuis in feedback want als een topic maar naar kritiek ruikt dan flikkeren ze het al op slot. Bovendien wil ik alleen klagen en voel me te goed om rechtstreeks te communiceren met die josti's.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_42076938
* pc-reactive pakt nog een biertje
pi_42076943
zeg dit is het forum hier mag je alleen klagen over forummods, lts zwakstomer met als beroeop pallet sorteerder. En als hobby triangel spelen

En nu weer opzouten naar de frontpage

Zou dit zal wel genoeg vrijheid van meningsuiting zijn
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_42077108
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:14 schreef American_Nightmare het volgende:
Oh ja en dit topic hoort niet thuis in feedback want als een topic maar naar kritiek ruikt dan flikkeren ze het al op slot. Bovendien wil ik alleen klagen en voel me te goed om rechtstreeks te communiceren met die josti's.
frontpage@fok.nl

Doe daar maar klagen, hier hebben we het ook niet zo op dit soort topics.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')