Dan ben je wel een neger naar mijn hart.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:07 schreef El_Rolando het volgende:
Ik drink hem als een neger, zwart en sterk.
Ik hou niet van haar in mijn koffie.quote:
Ik zou jou toch nooit overslaan!quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:28 schreef koffiekoekje het volgende:
Juist. Altijd met een koekje [14.gif]
Laat me raden.. zonder melk en suiker?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:52 schreef Sebasser het volgende:
Hm, lekker.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:55 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Laat me raden.. zonder melk en suiker?
Chocoladesoesjes.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:33 schreef Descendant het volgende:
Ben er nu aan bezig. Scheutje melk, klein schepje suiker. Zelfs een paar heuze chocolade soesjes vielen mij vandaag ten deel. Normaal gesproken is een koekje erbij prima. Koffie
![]()
Ach, een lekker bakkie kent geen tijd. Tenzij je 's avonds wilt kunnen slapen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:35 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Chocoladesoesjes.Het is overigens niet echt koffietijd meer hé.
Lees die reactie boven je eens. "een lekker bakkie kent geen tijd."quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:30 schreef Anaalridder het volgende:
Het is zaterdag mensen..Ben diep teleur gesteld in jullie.
Je kan ook té stoer praten hé.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:37 schreef Anaalridder het volgende:
Kater moet je overwinnen met bier!
Hij bedoelde niet letterlijk dat die neger de koffie is. Hij bedoelde alleen ter illustratie dat die neger zwart is en dat de koffie ook zwart is.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:27 schreef JohanDaButcher het volgende:
[..]
Ik hou niet van haar in mijn koffie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |