Dat vraag ik me ook al tijden af ja.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:07 schreef HiDiHo het volgende:
waarom kan ik de titel van een topic dat ik zelf heb gemaakt niet meer wijzigen?
19:00 - tot morgen ochtend !quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:14 schreef mazaru het volgende:
Hoe laat gaat Fok uit de lucht eigenlijk?
Ohhhh dan hebben we nog even, ik dacht die er vanmiddag al uit zou gaan.quote:
Hij wandelt niet meer als een hondje achter mon aan ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:19 schreef mazaru het volgende:
Tijn gaat in staking
Was dat maar waarquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:21 schreef breege het volgende:
[..]
Hij wandelt niet meer als een hondje achter mon aan ?![]()
De twee onderste streams stonden op de hotline, wellicht zijn ze alvast aan het oefenen...quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:25 schreef scanman01 het volgende:
Waarom 4 streams op dezelfde personen
Ja, ik kan het bijna niet geloven dat die 2 ruzie kunnen krijgenquote:
ze zijn duidelijk met het verkeerde been uit bed gestaptquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:51 schreef scanman01 het volgende:
Semih tegen Monique: "Ga jij nu bepalen wat ik moet doen?"
De zusjes hebben hun dag niet
Moet toegeven dat het mij ook bekend voorkomt.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:52 schreef flugeltje het volgende:
Ik kan me vergissen, maar ik herken dingen in Monique nu....
volgens mij moet ze ongesteld worden...
Sabrina verweet Monique dat ze gisteren wat lullige dingen heeft gezegd. Monique werd daarop weer kwaad dat ze daar nu pas mee kwam. Het schijnt dat Sabrina ook iets lulligs over Rob heeft gezegd.... Dat soort ongein.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:52 schreef Kinga het volgende:
Ging volgens mij over Etienne btw...
Ik stem voor 24/7 ongesteldheid dan...quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Moet toegeven dat het mij ook bekend voorkomt.![]()
Hebben de zusjes niet beide een spiraaltje? Of maakt dat voor de humeurswings geen zak uit? Eén van twee in ieder geval wel. Milica dus ook.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:52 schreef flugeltje het volgende:
Ik kan me vergissen, maar ik herken dingen in Monique nu....
volgens mij moet ze ongesteld worden...
Bij vrouwen maakt het geen hol uit welk voorbehoedmiddel je neemt. Moodswings horen nu eenmaal bij onze hormoonhuishuiding.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hebben de zusjes niet beide een spiraaltje? Of maakt dat voor de humeurswings geen zak uit? Eén van twee in ieder geval wel. Milica dus ook.
Werkt ook wel als goed excuus natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:02 schreef flugeltje het volgende:
Kunnen we dus helemaal niets aan doen![]()
* meldtquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:02 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
het word weer tijd voor e10 monoloog, wie gelooft hem, niet allemaal tegelijk![]()
ignorance is blissquote:
Wat is er met haar gezicht gebeurt?quote:
kleding samen delen werkt niet en al helemaal niet onder zusjesquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:19 schreef scanman01 het volgende:
Monique: "Omdat het altijd een Sabrina show is en ik daar wel vrede mee heb. Ik hoef niet altijd de liefste en de leukste te zijn, maar ga me niet afzeiken. Laat mij in m'n waarde en doe niet alsof ik iemands kledingkast leeg sta te roven. "
valt wel mee denk ik, dit is gewoon een optelsom van irritaties, opgesloten zitten, noodrantsoen, mogelijke ongesteldheid, etc., die 2 zijn 2 handen op 1 buik, daar komt echt niemand tussenquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:20 schreef Sonique het volgende:
Er is iets buiten het huis met die zusjes, ik zweer het je...
Nou, het ging meer over de opmerking dat ze de zaak van Rob aan het leghalen was voor Saar, of ze het wel warm genoeg heeft enzo...quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:22 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
valt wel mee denk ik, dit is gewoon een optelsom van irritaties, opgesloten zitten, noodrantsoen, mogelijke ongesteldheid, etc., die 2 zijn 2 handen op 1 buik, daar komt echt niemand tussen
![]()
maar dan gaat het nog steeds alleen maar over die truitjes, das helemaal niet het echte probleempje, joh iedereen heeft wel eens een slechte dag toch, ik ook heurquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:24 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou, het ging meer over de opmerking dat ze de zaak van Rob aan het leghalen was voor Saar, of ze het wel warm genoeg heeft enzo...
dus de ruzie gaat nergens overquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:27 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
maar dan gaat het nog steeds alleen maar over die truitjes, das helemaal niet het echte probleempje, joh iedereen heeft wel eens een slechte dag toch, ik ook heur![]()
Dacht precies hetzelfde!quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:32 schreef scanman01 het volgende:
Deed Tijn daar net een Naat actie?
Ik had meer zoiets van Monique heeft Sar uit de shit getrokken (buiten het huis). Maar kleren gegeven en weet ik veel allemaal. Als afsluiter in het BB huis (waarvan ze zeggen dat ze het echt nodig hadden (saar: 'dit is echt goed voor mij')quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:27 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
maar dan gaat het nog steeds alleen maar over die truitjes, das helemaal niet het echte probleempje, joh iedereen heeft wel eens een slechte dag toch, ik ook heur![]()
alleen ging Naat bij iemand die ze NIET mocht expres met smerige poten over het bed heen lopenquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:32 schreef scanman01 het volgende:
Deed Tijn daar net een Naat actie?
correctomundoquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:30 schreef neferhone het volgende:
[..]
dus de ruzie gaat nergens over![]()
dat is best mogelijk, maar dr zijn dr maar 2 die daar de echte waarheid over wetenquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik had meer zoiets van Monique heeft Sar uit de shit getrokken (buiten het huis). Maar kleren gegeven en weet ik veel allemaal. Als afsluiter in het BB huis (waarvan ze zeggen dat ze het echt nodig hadden (saar: 'dit is echt goed voor mij')
En dat saar nu problemen heeft met die kleren die mo aan wil.
KAn me dan voorstellen dat Mo zoiets heeft van : Ja, luister zus, ik jou helemaal aankleden enzo, en nu moeilijk doen als ik een riempje van je pak...
MAar goed, ik kan het mis hebben, maar dat zeg ik. Volgens mij is er iets meer gaande buiten het huis met die twee dan we hier te zien krijgen.
Of gewoon ongesteld, zoals eerder genoemt...quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:35 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dat is best mogelijk, maar dr zijn dr maar 2 die daar de echte waarheid over weten![]()
dat was wel het eerste wat ik dacht toen de "ruzie" begon eigenlijk, maar ik ben een kerel dus moet het puur van observaties hebbenquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
Of gewoon ongesteld, zoals eerder genoemt...
Tis gewoon een geheime opdracht van BB :pquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:39 schreef scanman01 het volgende:
Wordt straks weer huilen geblazen als beide zusjes het weer goed gaan maken.
Nog meer mooie tv momenten voor Hepie en Hepie.
Ik denk dat ie net als de eerste keer op zondag gaat (morgen dus)quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:41 schreef scanman01 het volgende:
Hoe lang staat er al wel niet op de BB site dat de rode telefoon zal overgaan? Al wel een week volgens mij. Zal dat ding echt kapot zijn
Ik vind het niet meer leuk.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:41 schreef scanman01 het volgende:
Hoe lang staat er al wel niet op de BB site dat de rode telefoon zal overgaan? Al wel een week volgens mij. Zal dat ding echt kapot zijn
IK hoorde gisteren een paat bewoners zeggen dat ie de vorige keer op een zaterdag ging.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie net als de eerste keer op zondag gaat (morgen dus)
Dat was toen met die storingquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
IK hoorde gisteren een paat bewoners zeggen dat ie de vorige keer op een zaterdag ging.
als ze het zelf maar geloofdquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:46 schreef scanman01 het volgende:
Janine: "Ik heb bijna altijd gelijk. Dat is nou eenmaal zo"
Lol jaquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:46 schreef scanman01 het volgende:
Janine: "Ik heb bijna altijd gelijk. Dat is nou eenmaal zo"
Ben ik ff weg, kom ik terug, is ze nog bezigquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:47 schreef scanman01 het volgende:
Monique, je mag nu wel ophouden. Het is wel een beetje genoeg eigenlijk
quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:53 schreef funkie-indo het volgende:
Dadelijk koude oorlog tussen de zusjes!!! hahahaha
Het vechten, krabben en slaan staat gepland in de downtime van Fok.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:55 schreef Sonique het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zusjes hebben ruzie in BB huis...
Klopt, maar dat gaf Mo ook aan geloof ik dat Sabrina gelijk weer lief en aardig/lang leve de lol doet alsof er niets gebeurd is (ongeveer in die woorden, ik was ook met andere zaken bezig)quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:00 schreef scanman01 het volgende:
Opvallend dat Monique er veel meer mee lijkt te zitten dan Sabrina.
De regie zoomt maar even in op was 'rosje' bloemen.
[afbeelding]
Die dragen ze de hele dag alquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:59 schreef funkie-indo het volgende:
Tip voor de zusjes: oogklepjes verplicht dragen, dan hoeven ze elkaar voorlopig niet te zien!!
niet echt... meer van .. sab is een bitchquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:24 schreef Bluezz het volgende:
Ja Tijn doucht nooit naakt, en wel om zijn Prins Albert
Die ruzie van die zusjes (niet meegekregen) is Mo jaloers, of halen jullie dat hier niet uit?
Maybe notquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:48 schreef Bluezz het volgende:
Klaag janine, klaagggggggg, nou weer over hamburgers.
Net een lekkere ruzie tussen de zusjes. Is nog niet opgeklaard, dus wie weetquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
Mensen goeiemiddag, is het leuk genoeg op de streams om ze aan te zetten?
Ja, snap ik ook niet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:49 schreef scanman01 het volgende:
Mogen ze een uurtje naar buiten, blijven ze binnen zitten
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
Mensen goeiemiddag, is het leuk genoeg op de streams om ze aan te zetten?
wacht maar tot dr laatste choclaatje op is en de rookwaar ook opraaktquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:48 schreef Bluezz het volgende:
Klaag janine, klaagggggggg, nou weer over hamburgers.
Buiten kan ik helemaal niet aan horen.... en binnen zit Janine.... alles maar even op mute dus.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:51 schreef Bluezz het volgende:
Hai Stereo, ik heb ze nu aan, maar het gaat nergens over
amen to thatquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:02 schreef D.Rose het volgende:
Rik is waar hij op lijkt, een armoedzaaier
ik vrees nog wel langerquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
we moeten het nog een week met hem uithouden
Hij zei te zullen vertrekken als ie jeuk bleef houdenquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:08 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik vrees nog wel langer![]()
Als ie niet al te gay doet trek ik m nog netquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:08 schreef Addi het volgende:
Rik komt bij de laatste...
helaas zit dat er niet inquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ie niet al te gay doet trek ik m nog net![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:14 schreef wolferl het volgende:
Word Marlies nou niet misselijk van der zelf?
Ze is altijd zo positief, als iemand vertelt over een ervaring dat ie een keer geiten testikels gegeten heeft, roept Marlies: Ja lekker, ja dat lijk mij Zo heeerlijk.
Ik denk het ook want bij hanff krijg ik ook niets te zien.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:27 schreef breege het volgende:
volgens mij zit alles vast....
Black Brother idd hier.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:28 schreef Addi het volgende:
Ik denk het ook want bij hanff krijg ik ook niets te zien.
in dat geval allemaal naar de SC he!quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:32 schreef neferhone het volgende:
[..]
dat kan ik nu niet zien hemischien daarom wel alles plat
zou me niets verbazen
JIJ bent de man, die site van jou is echt de bestequote:Op zaterdag 23 september 2006 16:34 schreef HiDiHo het volgende:
http://bb.roy.servehttp.com staat in standby mode, streams worden elke 5 min gecontroleerd en laadt dan vanzelf de streams, als deze het doen.
Is toch wel een commentaar op de streams lijkt me.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:35 schreef Bluezz het volgende:
Ze zijn overbelast staat er.
Maar hé dat hoort hier niet
Dat is de vraag.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is toch wel een commentaar op de streams lijkt me.
Lolquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuk iets met de kids doen vanavond. Kurken stapelenquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:38 schreef scanman01 het volgende:
De streams gaan vast weer aan als FOK down gaat
Dank !quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:35 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
JIJ bent de man, die site van jou is echt de beste![]()
hij draait alweer heurquote:
Ja, Bridgetstonequote:Op zaterdag 23 september 2006 17:23 schreef breege het volgende:
heeft micheline trouwens een nieuw vriendje gekregen ?
Bij mij staat het ook al lang uit. Ik kan dat mens niet meer horen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:13 schreef n1ek het volgende:
ik mute niet snel maar nu wordt ik er wel erg onpasselijk van
Hoe blijf je dan op de hoogte van de gesprekken?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij mij staat het ook al lang uit. Ik kan dat mens niet meer horen.
Nadeel is, dat als je het zelf niet hebt gehoord, je moet afgaan op posts van anderen. Ik kan het nog net aan het wél aan te horen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij mij staat het ook al lang uit. Ik kan dat mens niet meer horen.
hoef je niet zoveel fantasie voor te hebben.. tis altijd hetzelfde verhaalquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:39 schreef Addi het volgende:
[..]
Hoe blijf je dan op de hoogte van de gesprekken?
Behalve Janine dan hè. Die heeft hem net pijnlijk geknepen en daar is ie niet blij mee.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijn geeft ook iedere vrouw aandacht he?
[afbeelding]
En als Tijn neucken wil, dan is die toch echt op Janine (misschien Marlies) aangewezen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Behalve Janine dan hè. Die heeft hem net pijnlijk geknepen en daar is ie niet blij mee.![]()
Ma Dalton in het dun en zwartquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:00 schreef BorTheWolf het volgende:
Damn die Janine is echt een gevaarlijke gangster man
En dan ook nog in Geleenquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:05 schreef Verida het volgende:
volgens mij alleen de plisieschool.
Iemand zei eerder toch al dat Tijn voor de onbereikbare vrouwen gaat? Micheline, Monique...quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En als Tijn neucken wil, dan is die toch echt op Janine (misschien Marlies) aangewezen.
Ik dacht dat hij zei, dat hij altijd op vrouwen valt die onbereikbaar zijn.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Iemand zei eerder toch al dat Tijn voor de onbereikbare vrouwen gaat? Micheline, Monique...
Tijn houd van M'etjes.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zei, dat hij altijd op vrouwen valt die onbereikbaar zijn.
Komt dat niet op hetzelfde neer? Hij maakt het zichzelf in ieder geval niet makkelijk.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zei, dat hij altijd op vrouwen valt die onbereikbaar zijn.
Janine en Marlies schuwen seks in het huis niet, dus zal wel Marlies wordenquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:16 schreef wolferl het volgende:
[..]
Tijn houd van M'etjes.
Monique
Micheline
Marcia(qua aandacht geven)
Dus mijn voorspelling is dat, Marlies en Milica de volgende zijn.![]()
Jeroen heeft nominatie waarom Etienne mag meedoen is niet helemaal duidelijkquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom Jeroen en E10, of heb ik het verkeerd gehoord?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:31 schreef schizolientje het volgende:
volgens mij moesten ze op 1 lijn zitten met de bestelling. E10 vraagt om uiensoep, gieieieieren
Nee, dat moest niet perse, maar voor het saamhorigheidsgevoel vond BB dat wel passend.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:31 schreef schizolientje het volgende:
volgens mij moesten ze op 1 lijn zitten met de bestelling. E10 vraagt om uiensoep, gieieieieren
welke kaart ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:39 schreef Verida het volgende:
etienne noemt nu milica een sukkel, want ze had pestosaus willen bestellen ipv roomsaus. milica zegt dat semih roomsaus lekkerder vond. Etienne vergeet zelf zijn walnoten, dus die krijgt nu als nagerecht mascarpone met honing en als hoofdgerecht vlees met franse friet.
Ze komen nu tot de conclusie dat ze gerechten hebben besteld die nergens op een kaart staan
Preciesquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:39 schreef Verida het volgende:
etienne noemt nu milica een sukkel, want ze had pestosaus willen bestellen ipv roomsaus. milica zegt dat semih roomsaus lekkerder vond. Etienne vergeet zelf zijn walnoten, dus die krijgt nu als nagerecht mascarpone met honing en als hoofdgerecht vlees met franse friet.
Ze komen nu tot de conclusie dat ze gerechten hebben besteld die nergens op een kaart staan
Ik ook niet, maar mijn mannetje is ook zo'n junkquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:45 schreef pullup het volgende:
Die craving naar een MacDo hap heb ik nooit begrepen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |