Dat vraag ik me ook al tijden af ja.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:07 schreef HiDiHo het volgende:
waarom kan ik de titel van een topic dat ik zelf heb gemaakt niet meer wijzigen?
19:00 - tot morgen ochtend !quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:14 schreef mazaru het volgende:
Hoe laat gaat Fok uit de lucht eigenlijk?
Ohhhh dan hebben we nog even, ik dacht die er vanmiddag al uit zou gaan.quote:
Hij wandelt niet meer als een hondje achter mon aan ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:19 schreef mazaru het volgende:
Tijn gaat in staking
Was dat maar waarquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:21 schreef breege het volgende:
[..]
Hij wandelt niet meer als een hondje achter mon aan ?![]()
De twee onderste streams stonden op de hotline, wellicht zijn ze alvast aan het oefenen...quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:25 schreef scanman01 het volgende:
Waarom 4 streams op dezelfde personen
Ja, ik kan het bijna niet geloven dat die 2 ruzie kunnen krijgenquote:
ze zijn duidelijk met het verkeerde been uit bed gestaptquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:51 schreef scanman01 het volgende:
Semih tegen Monique: "Ga jij nu bepalen wat ik moet doen?"
De zusjes hebben hun dag niet
Moet toegeven dat het mij ook bekend voorkomt.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:52 schreef flugeltje het volgende:
Ik kan me vergissen, maar ik herken dingen in Monique nu....
volgens mij moet ze ongesteld worden...
Sabrina verweet Monique dat ze gisteren wat lullige dingen heeft gezegd. Monique werd daarop weer kwaad dat ze daar nu pas mee kwam. Het schijnt dat Sabrina ook iets lulligs over Rob heeft gezegd.... Dat soort ongein.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:52 schreef Kinga het volgende:
Ging volgens mij over Etienne btw...
Ik stem voor 24/7 ongesteldheid dan...quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Moet toegeven dat het mij ook bekend voorkomt.![]()
Hebben de zusjes niet beide een spiraaltje? Of maakt dat voor de humeurswings geen zak uit? Eén van twee in ieder geval wel. Milica dus ook.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:52 schreef flugeltje het volgende:
Ik kan me vergissen, maar ik herken dingen in Monique nu....
volgens mij moet ze ongesteld worden...
Bij vrouwen maakt het geen hol uit welk voorbehoedmiddel je neemt. Moodswings horen nu eenmaal bij onze hormoonhuishuiding.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hebben de zusjes niet beide een spiraaltje? Of maakt dat voor de humeurswings geen zak uit? Eén van twee in ieder geval wel. Milica dus ook.
Werkt ook wel als goed excuus natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:02 schreef flugeltje het volgende:
Kunnen we dus helemaal niets aan doen![]()
* meldtquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:02 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
het word weer tijd voor e10 monoloog, wie gelooft hem, niet allemaal tegelijk![]()
ignorance is blissquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |